24 mei 2025, 23:32:34

kobus doet erg raar

Gestart door natascha01, 31 maart 2006, 22:47:30

« vorige - volgende »

natascha01

hoi iedereen mijn kobus gaat eigenlijk super goed fluit nu al verschillende deuntjes en praat behoorlijk hij heeft al veel woordjes geleerd super trots ... alleen nu zit hij vanavond in zn kooi en gaat hij beetje in zn voerbak zitten liggen hangen .. en heel zacht leuke lieve geluidjes maken dacht even is kobus dan toch een koby en wil eitjes leggen of zo maar dat is het ook niet heel maf geluid en hij ging er zo raar bij liggen in zn voerbak haha raar he ?

groetjes natascha

Mariska

Hoi Natascha,

Misschien is hij broeds?

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

natascha01

kan dat ook bij mannen voorkomen dan ? en wat kan ik hier het beste mee doen .. heb dit van mijn vorige valk nog nooit gezien dus ook niet echt bekend mee

groetjes natas

~Natas~

Hoi Natascha,

Ja hoor ook mannen kunnen broeds zijn hoor.
Dus je had een kans dat hij jou als pop zag en daarom zo ervoor ging zitten.
Meestal duurt dit gedrag maar een paar weken.
Laat Kobus lekker gaan, komt goed.

Groetjes,

Natas

natascha01

oke bedankt .. ik vond het zo raar hij klinkt wel erg lief als hij dat doet maar schrok er wel ff van dacht wat doet die nou haha maar dit kan dus paar weken duren dan moet het weer over gaan .. ik ben blij dat het niks raars is ben zo gek op mijn lieve kobus ...

groetjes natascha