6 mei 2025, 01:09:31

Voor eeuwig?

Gestart door Lucky Charlie, 6 april 2006, 12:39:15

« vorige - volgende »

Lucky Charlie

Hoi,

Als je eenmaal een koppeltje hebt, je hebt b.v.b een pop en zet er een mannetje bij, blijven deze dan voor eeuwig bij elkaar? Of zou het kunnen dat de man op een gegeven moment naar een andere pop gaat, of anders om?

Alvast bedankt, Groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Karin

Meestal zijn ze trouw, maar sommige kwekers hebben mannetjes ( het zijn toch altijd de mannen hè ?  ::)  ) die naast hun eigen popje ook met veel plezier een ander popje bevrucht. Wel erg lastig, want ze helpen over het algemeen alleen hun eigen popje met de jongen. Of vrouwtjes vreemd gaan weet ik niet, maar het zal vast wel eens voorkomen. Bij mij zitten ze apart als ze een broedblok hebben, dus ik heb geen last van vreemdgaanders ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lucky Charlie

Hoi,

oke, bedankt. Maar je kunt b.v.b niet als je van een mannetje, jongen wil hebben met een ander popje, dat mannetje bij het ene popje weghalen? Dat klinkt namelijk ook wel een beetje zielig. :-\

groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Karin

Er zijn kwekers die dat doen, maar ik vind het ook zielig. Bij mij blijven ze gewoon levenslang samen  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lucky Charlie

Hoi,

Jah, dat lijkt mij ook beter, en leuker. Het klinkt trouwens wel romantisch, "voor het leven bij elkaar" ::) In ieder geval, heel erg bedankt. ;)

groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Tara

Hoi Karin,

't zijn niet altijd de mannen hoor ;D
Ik heb hier idd een man met twee poppen,
maar ook een pop met twee mannen, dus ;D

Maar ik heb al genoeg meegemaakt dat ze mekaar idd niet trouw blijven. Twee jaar terug paarde mijn witmasker man met mijn albino pop, en vorig jaar had hij een nestje met een geparelde witmasker, ahhhh bij mensen komt dat ook wel 'ns voor, niets abnormaals ;)