8 mei 2025, 07:18:02

Plukkie is ziek :(

Gestart door Tara, 15 juni 2003, 15:43:43

« vorige - volgende »

Lique

Hoi Meid,

Wat erg zeg, heel erg sneu voor je, maar ik heb je gisteren gezegd, je kan er niks aan doen.
IK wens je heel veel sterkte.

Groetjes LIque

Irene

Dag Tara,

Wat afschuwelijk voor je, meid!
IK leef met je mee :(!
Heel veel sterkte!
Groetjes,  Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Vanessa TC

Beste Tara,

Ik weet ongeveer wel hoe je je voelt, het is heel zielig.
Ik wens je veel sterkte toe, je hebt je best gedaan, en je andere valkje(s) zijn vast heel blij met jou als baasje!

Gr. Vanessa

Ellen

Hoi Tara,

Ik vind het goed waardeloos voor je meid.
Dit is wederom een flinke tik die je krijgt uitgedeeld.
Je hebt alles voor plukkie gedaan wat je kon, beter
was haast niet mogelijk, dus daar kon het niet aan
liggen.
Heel verdrietig allemaal.
Alle sterkte toegewenst nu en later.........................

Gr. Ellen.

Lieve

Hoi Tara,

Wat sneu nou weer, heel veel sterkte gewenst
Ik begrijp heel goed dat het heel moeilijk is, zeker nu er weer een valkje heen is gegaan en dat je gevoel zegt dat je niet verder kunt. Maar dat is onzin en diep in je hart weet je dat.Het leven is meer dan alleen valkparkieten, ook al lijkt dit nu niet zo, maar je bent ook nog erg jong.
 Het is waar wat Lique zegt, als je zulk een dingen schrijft doet dat mensen die je kennen, en niet kennen, erg veel verdriet en het brengt hun in een onmogelijke positie. Dat is niet eerlijk tegenover deze mensen en tegenover deze site. Om maar te zwijgen over je andere valkjes.
Let op, dit is geen verwijt, ik begrijp je verdriet.
 Een goede raad, schrijf je verdriet van je af, thuis of op deze site, en langzaam zal de zon wel weer achter de wolken vandaag komen.

Nogmaals, heel veel sterkte, het lukt je wel. Je bent immers een toffe, kranige meid !!!

Groetjes, Lieve

daan

Hoi Tara,

ik vind het altijd erg moeilijk om op zulke nare berichies te reageren, want eigenlijk alles wat je zegt is niet goed genoeg.
Het enige dat ik wil zeggen, heel veel sterkte toegewenst.

Groetjes Daan

yentl

Hey Tara,
ik vind het heel erg voor je,
dat plukkie dood is gegaan. 't
Was echt een schat van een valkje :'(.

Nog veel sterkte,
groetjes Yent'l

Stijn dc

hello

ooooh, wat jammer nou!! wat was je leive plukkie toch een schatje, maar een raad zoals lieve, laat je niet leiden door verdriet en put kracht uit je andere valkjes!!

SDC

Tara

Makkelijker gezegd dan gedaan hoor .... Moesten jullie haar gekend hebben zouden jullie dat begrijpen ...

Lique

Hoi tara, tuurlijk begrijpen wij het allemaal,
We delen tenminste 1 grote hobbie, en dat zijn de valkjes.
En iedereen weet, dat als je een diertje hebt, dat het ooit ook een dood zou gaan. De een heeft al eens vaker een diertje moeten verliezen als de ander. En de een ook jonger als de ander.

Kolkkie

Hoi Tara,

Kop op he meid. In korte tijd 3 van je beste maatjes verliezen is niet niks. Je hebt nog andere valkjes. Probeer daar je liefde en energie in te stoppen. Verdriet houd je voorlopig wel, maar probeer ook aan je andere valkjes te denken. Die helpen je er heus wel weer overheen, daar geloof ik in. Het is makkelijker geschreven als gedaan natuurlijk, maar probeer het. Voor je zelf en ons.
De tranen lopen hier bij mij over de wangen heen. En woorden schieten te kort, maar houd de moed erin meid.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Shirley

Hoi Tara,

Ik wens je heel veel sterkte toe in deze tijd. Ik heb dan nog wel geen valkje verloren (heb er ook maar één), maar al wel een hele hoop andere dieren waar ik heel erg gek mee was. ook ik dacht "daar kom ik nooit meer overheen", maar trust me...het komt allemaal wel goed. Put de moed uit je andere valkjes en uit de herinneringen die je hebt aan Plukkie.

Kop op meid.

Groetjes,
Shirley

ziralioness

Ik heb dit heel lang gevolgd, maar was zelf tot nu toe te gemotioneerd om te reageren... ik kon wel janken toen ik het las!!  :-[ :'( :-[ :'( Nogal letterlijk!

Lieve Lieve Tara, heel veel sterkte met het verlies van Plukkie... nog maar kort geleden genoot ik zo van het verhaal over Plukkie's honger en de schitterende foto's... Ik kan me amper voorstellen dat ze dood is...

Lieverd ik vind het verschrikkelijk voor je en leef enorm met je mee... Heel heel heel veel sterkte met dit afschuwelijke verlies...

Een hele dikke knuffel...

Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Tara

Hoi allemaal,

nogmaals thx voor de reacties, het zijn er best veel geworden ... Kaila is nu ook superlief voor me, m'n moeder is wat bezorgd; morgen begin ik met mijn examens en Pluk is juist gestorven enzo :(. Ik hoop dat het maar zal lukken eh.

Groetjes, Tara

ziralioness

Heel veel succes lieverd... het leven gaat door en je moet verder... al lijkt het soms alsof je leven al afgelopen is nu je liefje weg is... Ik weet hoe het is. Ik heb vele katten en een zeer geliefde hond in mijn leven moeten verliezen... Helaas is ook dood een onderdeel van ons aller leven... Ik mis hen allen en het doet nog altijd pijn...
Lieve schat, heel veel succes...

Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...