29 maart 2024, 05:51:42

zou hij homo zijn...

Gestart door yvesvdn, 29 maart 2006, 13:38:32

« vorige - volgende »

yvesvdn

29 maart 2006, 13:38:32 Last Edit: 29 maart 2006, 13:47:16 by yvesvdn
Dat vragen mijn vriendin en ik ons af.
Omdat ons valkje tegen mij steeds lief is en vraagt om te kroelen enzo, maar als ik ermee bezig ben wil hij niet of nauwelijks aangeraakt worden door mijn vriendin.
wanneer ik niet thuis ben, dan kan mijn vriendin dat ook wel met hem doen.
het valt ons wel op dat hij graag bij mannen is, we dachten er eerst aan een handtam popje bij te nemen, maar als hij homo is zal hij daar niet mee opschieten he ..  ;)
Onze dierenarts had een maand geleden ongeveer gezegd dat hij normaal meer naar mijn vriendin zou gaan omdat ons valkje en mannetje is.. maar nu ist het precies omgekeerd..
zelfs wanneer ik heel even wegga naar de keuken ofzo wil hij niet blijven zitten bij haar en komt hij steeds naar me toe gevlogen.
Hebben jullie hier ervaring mee?
wat hij ook nog doet, vinden we ook heel raar, soms staat ie gewoon mijn voet of mijn duim te verleiden, hij maakt zich zo wat breed en begint zo wat te kwetteren en met zijn hoofd te draaien.. raar he

Groetjes

Gerda

Homofilie is iets dat alleen bestaat binnen de soort. Dus een valkje met een valkje.
Dat hij meer op heeft met een mensenman dat met een mensenvrouw heeft gewoon met persoonlijke voorkeur te maken. Sommige valkjes zijn meer mannenvalkjes en anderen meer vrouwenvalkjes. Sommigen gaat het puur om de persoon.

Dat een valkje dat alleen is de mens als partner gaat zien heeft niets met de sexe van de baas te maken  :D

Bij mij heeft de oudste ook alleen maar oog voor mijn man. Maar als mijn man de deur uit is, weet hij niet hoe snel hij bij mij moetkomen zitten  :).

Groetjes, Gerda

yvesvdn

hehe, bedankt voor de info Gerda!!

Groetjes
Yves