19 april 2024, 16:42:49

ik vind het echt niet leuk meer..

Gestart door Gerdy, 26 maart 2006, 22:37:59

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Bogucci

Ik heb eindelijk mijn handtekening  kunnen plaatsen dan kan je dat schoffie van mij ook zien...ze lijkt zo onschuldig hier,maar vanmiddag gaat de kooi ook weer pen en dan horen we het wel weer..

groetjes gerdy

Bogucci

Hoi Gerdy,

Ze oogt inderdaad heel onschuldig ;)
Weet je iets van haar achtergrond?

Volgens de vorige baas (die ik niet ken) klikte het niet tussen haar en zijn hond. Bo reageert niet op haar en Tum Tum reageert niet op Bo.
Vraag me dus ook af of dit de ware reden is, maar dat maakt verder niets uit. Tum Tum hoort nu bij ons.
Vind het frappant dat ze haar naam al kent, ik weet niet hoe ze voorheen werd genoemd?

Groetjes,

Gerdy

3 april 2006, 14:23:07 #47 Last Edit: 3 april 2006, 14:26:02 by Gerdy
Hoi Bogucci

Ik heb haar uit een dierenwinkel en daar vertelde ze dat ze van de eerste eigenaar kwam en maar twaalf weken was...maar dat weet ik zo net nog niet..maar dat maakt ook niets uit het is net als jij zegt..ze hoort nu bij ons en als het goed is is haar vriendje ook deze week geboren...ben heel benieuwd hoe ze daar straks op reageerd.
Het is toch hartstikke leuk dat ze al op haar naam reageerd en dat met die hond..tja als je mijn hond neemt die staat likkebaardend voor de kooi maar als het haar te lang duurd gaat ze liggen maar ze zijn nog niet echt los geweest samen..ja die 50 cm die Cocy gisteren vloog.

groetjes Gerdy

groetjes Gerdy

Bogucci

Hoi Gerdy,

Bo vindt Tum Tum niet de moeite waard.
Ik heb geen idee hoe oud ze is, ze heeft nog roze pootjes, dus echt heel oud kan ze niet zijn. Ze zit op mijn rechterpols aan mijn armbandje te knabbelen.

Ik hoop, voor jullie, dat het een heel leuk koppel wordt.
Heb je al een naam bedacht?

Groetjes,

Wendy..

Hoi Gerdy...

Ik wilde toch nog even reageren op de opmerking van...?ik weet even niet wie het was.Over dat ik suggereerde de kooi te veranderen.  Ik bedoelde alleen dat het vangen van een vogel veel stress voor de vogel kan opleveren, en dat mijn neef op deze manier zijn vogel zonder stress weer in de kooi kreeg.Deze was heel moeilijk in de kooi te krijgen.

Groetjes van Wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

       

Gerdy

HOi Wendy

Gelukkig heb ik dat niet meer nodig....hoop ik... sinds twee dagen gaat ze als ze uit de kooi komt een rondje rondom de kooi klimmen dan gaat ze er weer in en vandaag heeft ze veel rondjes rond de kooi geklommen..geweldig om te zien en ze heeft nu eindelijk de uit/ingang zelf gevonden.

groetjes Gerdy

Gerdy

Hoi bogucci

Nee ik heb nog geen naam ik wil hem/haar eerst wat groter zien worden en dan kijken wat er bij hem/haar past....maar ik vind het wel spannend..morgen de kooi weer open en zien wat en dan weer gebeurd.

Wat leuk trouwens van dat geknabbel aan die ketting en armbandjes..kan je daar geen foto van maken en laten zien?
groetjes Gerdy

Bogucci

Hoi Gerdy,

Ik heb haar net weer in de kooi gezet. Ga zo afsluiten, nog even lezen, komt de laatste dagen weinig van  ;)
Sinds ik het touw hoger heb geplaatst weet ze het deurtje te vinden.

Ik ga een betere digi kopen en dan zal ik proberen een leuke foto te maken.

Ben benieuwd naar de naam.

Groetjes,

Gerdy

Hoi hoi

Nou madammeke heeft het voor elkaar hoor...gister los, van alles en nog wat gedaan en s'morgens wel terug de kooi in maar s middags dus echt niet meer...ik heb tot half drie vannacht opgezeten maar madam vertikte het gewoon en ik had echt het idee dat ze me uit zat te lachen...ik ben maar naar bed gegaan met het idee van..nou ja ik zie wel wat ik morgen aantref...kom ik vanmorgen boven zit madam nog steeds op het kastje en is net aan het wakker worden...ze kijkt eventjes naar me maakt aanstalte om te gaan vliegen en gaat direct op haar kooi af klimt naar binnen en gaat eten....zou je d'r niet wat op die manier...ze heeft dus echt een hel eigen willetje...arme Vannah heeft vannacht dus wel in de bench moeten slapen,ik laat die twee niet alleen.

Groetjes van een vermoeide Gerdy...en bedankt he Cocy..hihi

Bogucci

Hoi Gerdy,

Wat een eigenwijs mormeltje. Ik zie het helemaal voor me, jij gapend op de bank terwijl freule, mooi op afstand, het schouwspel gaande slaat. Ik denk dat ze een spelletje met jou speelt  ;D

Groetjes,