geel met zwarte ogen (vogelmarkt heeten)

Gestart door nick01, 26 maart 2006, 12:14:15

« vorige - volgende »

nick01

na al die reacties ben ik nu net toch nog ff wezen kijken.
ik heb haar buiten in de zon bekeken terwijl ik haar in de hand had en uit de zon.
daarna binnen gekeken in licht van een gloeilamp en daarna heb ik haar ogen 'vlakbij" zacht tl licht gehouden maar hoe ik haar ook hou en in wat voor een licht de ogen zijn grijs en de pupillen zwart.
wat kan ik nog meer doen om te kijken hoe of wat?
bij een lutino blijf je toch altijd wel iets rood zien ook al zijn ze 3 jaar oud?
wie heeft nog een optie???

bobbie

Hoi,

Ik heb ook een valk die geel is of een behoorlijk gele lutino.

Toch zijn de ogen van Chiquita (zo heet ze) donkerder dan van mijn lutino's. Ik heb na zitten denken over je vraag want ook bij Chiquita lijken haar ogen soms roder op foto's dan in het echt.
Volgens mij is het minder rood als je je fototoestel wat schuin naar beneden houdt zodat de flits niet in haar ogen komt maar wat lager. Ik denk dat ik dat tot nu toe onbewust heb gedaan bij de foto's waarop haar ogen donker zijn.

Succes, Nel :)

nick01

ook een hele mooie vogel.
die van mij is ook een pop en heeft ook parels.
maar als die van jou ook donkerder ogen heeft dan is t toch geen lutino want daar zie je t toch aan?
ik heb in haar in allerlei posities en met allerlei soorten licht bekeken maar ik zie niks wat maar iets op rood lijkt in haar ogen.
ben je ook wel eens op zoek geweest naar een gele man of nog niet?

Mariska

Hoi Nick,

Ik geloof je hoor ;)
Als jij haar van alle kanten bekeken heb en in allerlei soorten licht en haar ogen blijven er zo donker uitzien dan is dat gewoon zo.
Als ze rood zouden zijn had je dat volgens mij allang moeten zien.

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

nick01

dank je mariska.
t gaat nu niet meer zo zeer om of ze nou zwart zijn of rood maar om t feit dat ik de ogen veranderd hebt.
had ik achteraf misschien iets anders moeten brengen maar goed gebeurd is gebeurd en door komen we allemaal ook weer overheen dacht ik.
maar t grootste probleem komt nog ik wil er (ook?) een zwartoog man bij.
dat wordt zoeken :-\

Mariska

Hoi Nick,

Het was inderdaad misschien slim geweest om even erbij te zetten dat je ze aangepast had ;)
Maar gebeurd is gebeurd en ik het is het niet waard om zo'n punt over te maken toch?!

Veel succes met zoeken naar een zwartoog man ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)