4 augustus 2025, 15:59:31

Tum Tum

Gestart door Bogucci, 23 maart 2006, 20:57:53

« vorige - volgende »

Ineke

Dag TT! Teuntje laat net weten dat ie je wel n mooi meissie vind en vraagt of je nog ns voor m op de foto wilt?

Bogucci

Citaat van: Gerdy op 17 mei 2006, 21:59:52
piep Tum Tum

Nou ik heb het voor elkaar hoor...ik zit bij Dinky in de kooi. ;D .ik wil alleen niet hebben dat ze te dicht bij me komt dan ga ik blazen en happen naar haar en oooooooo toen keek het vrouwtje toch boos naar me .. >:(  ;D  maar ze heeft niets gezegd...Dinky en ik hebben wel samen gegeten en dat vond ik wel gezellig alleen doe ik nu iets en eigenlijk weet ik niet waarom..ik hang al ruim een uur boven in de kooi tegen de tralies aan met mijn koppie strak tegen diezelfde tralies ...echt ik weet niet waarom ik dat doe. ::)..misschien mag ik  vannacht ook wel bij Dinky slapen.. :P
ik hoop het...eigenlijk wil Dinky ook wat zeggen tegen jou maar ik heb gezegd dat jij mijn vriendje bent en dat Dinky zelf maar iemand moet zoeken..

piep doei

Piep Cocy,

Als je heeeeeel lief bent tegen Dinky mag je waarschijnlijk wel bij Dinky in de kooi slapen. Ik weet ook niet waarom je tegen de tralies aanhangt? Misschien wil je indruk maken op Dinky? Ik vind het in ieder geval heel knap. Ik hang ook weleens tegen de tralies, maar ik zou het geen uur volhouden...pffff...veel te vermoeiend.

Zeg maar tegen Dinky dat jij mijn vriendje bent maar ze mag wel een keertje een berichtje achterlaten.

Ben net geschrokken van de deurbel, ik zat heerlijk te dommelen op vrouwtje's schouder. Jemig wat maakt dat ding een lawaai. Ben van schrik aan de fladder gegaan, vrouwtje heeft snel de kamerdeur dichtgedaan en toen ze terugkwam zat ik in de keuken op het aanrechtblad, bij te komen van de schrik.

Piep TT

Bogucci

Citaat van: Ineke op 18 mei 2006, 09:40:12
Dag TT! Teuntje laat net weten dat ie je wel n mooi meissie vind en vraagt of je nog ns voor m op de foto wilt?

Hoi Teuntje,

TT heeft er rode blosjes heeft van gekregen :-* Ze durft nu niet te reageren. Volgens mij is ze een beetje verlegen geworden.

Hoi Ineke,

Het is een fijne camera, ben er echt mee in mijn sas, maar ik heb nog steeds de handleiding niet gelezen...schaam, schaam, schaam :-[

Ik vermoed dat Norton te scherp staat afgesteld, ik kan geen foto's meer via de PC uploaden. Zal een dezer dagen een paar foto's naar de laptop overhevelen en uploaden.

Groetjes,

Bogucci

18 mei 2006, 20:34:32 #258 Last Edit: 18 mei 2006, 21:24:47 by Bogucci
Piep,

Nou moe, vrouwtje was vandaag knap vervelend. Volgens haar heb ik geen hoogtevrees maar wiebelvrees. Als ze dat weet waarom zet ze me dan toch op een treetje van het touwladder? Kan ik met mijn verstand niet bij hoor. Jemig wat wiebelt dat ding, word je niet goed van. Ik ben er meteen afgefladderd.

We hebben vanavond weer gezellig samen getafeld. En Bo zat rustig te wachten op de kruimels, die ik op de grond liet vallen.

Piep TT

Bogucci

Hoi hoi,

Vanmiddag was madam uit d'r hum, normaliter mag ze alijd uit d'r kooi als ik thuis ben, maar vanmiddag zijn de kozijnen aan voor- en achterkant geverfd en de buitendeur stond open, dus madam mocht er niet uit.

Het gele mormel zit op mijn schouder mee te lezen :-) Het is alweer 2 maanden geleden sinds ze haar intrede heeft gedaan en inmiddels heeft ze me helemaal ingepalmd.

Ik heb de indruk dat ze me steeds meer vertrouwd, ik kan haar nu met de volle hand uit de kooi pakken, ik houd  haar dan even tegen me aan voordat ze op mijn schouder vliegt. Als ze los is kan ik haar met beide handen vastpakken.

We zijn *op de vinger stappen* aan het oefenen, maar dat doet ze alleen wanneer ze uit de kooi is.

Ik weet niet of er verband is tussen interesse in speelgoed en slopen? TT toont weinig tot geen interesse in haar speelgoed en ze sloopt helemaal niets.

Groetjes,

hippysuus

Hoihoi,

Ik heb een lutino 17 jaar lang gehad, hij sloopte nooit iets en speelde alleen met het enige speeltje dat hij wilde, een grote koperen bel waar hij met zijn hoofd in kon en dan ruzie kon gaan maken met de klepel  :D Daarnaast was er trosgierst en wortel en dat was alles wat hij al die jaren nodig had om gelukkig te zijn....en mega veel knuffelen met het vrouwtje natuurlijk  ;D

Bogucci

Hoi hoi,

TT speelt zo nu en dan heel even met een gevlochten touw, en daar blijft het bij. Vind het wel frappant dat ze helemaal nergens aan knabbelt. Wel zo prettig, hoef ik niets op te ruimen  ;D

Wanneer komt het nieuwe valkje?

Groetjes,

hippysuus

Als Riny zegt dat ik hem/haar op mag halen, mij kan het niet vlug genoeg zijn ;D

En ik ben dol op rustige valkjes, Tommy die ik nu heb is ook een heel rustig meisje.

Bogucci

Hoi hoi,

Ik zit regelmatig te lachen om de streken van sommige valkjes, maar ik ben blij dat TT liever op mijn schouder bivakkeert dan in een plant :-) Niet dat ik veel planten in huis heb, daar zorgt Gijsje (kat) wel voor. De enige plant waar hij geen interesse in toont is de Orchidee.

Het is een dotje om te zien.

Groetjes,

hippysuus

Het kan nog veranderen hoor, Billy en Ozzy vinden hier in huis na een jaar nog nieuwe plekken. Sinds een paar weken gaan ze de keuken in terwijl ik laatst nog dacht dat het komisch was dat ze nooit de open keuken invlogen ::)

Bogucci

Hoi hoi,

Weer een illusie minder  ;D

Moet wel zeggen dat ze al iets meer onderneemt dan een paar weken terug. Ze vliegt zo nu en dan een rondje door de kamer.

Groetjes,

hippysuus

Wacht maar tot ze zich zo thuis gaat voelen dat ze op ontdekkingstocht durft ;D

Maar ligt er maar aan hoor, Tommy werd pas ondeugender toen ze meer met die andere twee lummels omging. Die lopen hier hele rondjes door de kamer op de vloer, dat is zo'n komisch gezicht! En de laatste tijd zitten ze continu op andere plekjes, bovenop de randen van de deuren/spiegels/schilderijen enz. Ze verbazen me nog steeds hoor!

Bogucci

Hoi hoi,

Ja, dat scheelt, zij heeft geen ondeugende makkers, die het wel eventjes voordoen ;D
Dus als ik het goed begrijp komt binnenkort nummertje vier in huis.

Groetjes,

aad

Citaat van: Bogucci op 22 mei 2006, 22:31:00
Hoi hoi,

Ja, dat scheelt, zij heeft geen ondeugende makkers, die het wel eventjes voordoen ;D
Dus als ik het goed begrijp komt binnenkort nummertje vier in huis.

Groetjes,

Ik heb wel een paar slopers in de aanbieding  ;D ;D ;D

Bogucci

Hoi Aad,

Je denkt toch niet dat mijn welopgevoede freule in contact mag komen met jouw slopende bende  ;D

Groetjes,