4 augustus 2025, 12:24:11

Tum Tum

Gestart door Bogucci, 23 maart 2006, 20:57:53

« vorige - volgende »

hippysuus

Ooh hallo TumTum, ik weet precies hoe dat voelt hoor.

Ik was laatst nogal in de rui en vloog wat moeilijk en toen ben ik tussen de tvkast en de gordijnen geland. Ik zat wel een beetje klem hoor en ben maar eens begonnen met zielig piepen.

Vrouwtje riep me toen en is gaan zoeken waar ik was dus heb ik nog maar eens gepiept. En toen vond het vrouwtje mij achter de kast, helemaal klem en heeft ze me eruit gehaald. Ik was erg blij om weer bevrijd te zijn en het vrouwtje heeft mij een dikke, dikke knuffel gegeven.

Groetjes van Tommy!

Bogucci

Citaat van: Gerdy op 11 mei 2006, 21:36:52
piep tummy

Als je het helemaal niet meer leuk vind bij je vrouwtje mag je ook bij mji komen wonen hoor...er staat me toch een mooi huis voor me klaar,maar wat denk je...is dat voor die nieuwe...dinky of zo..ik weet niet wat ze er mee wil maar i k volg jou verhalen en jij mag meteen komen hoor..jou ken ik al een beetje..straks heb ik er een huilbaby bij en heb ik jou steun wel nodig.zou ik niet lief genoeg zijn voor het vrouwtje dat ze er nu eentje bij wil hebben? ik moet zeggen ik schreeuw wel regelmatig naar haar omdat ze dan weer eens uit de kamer is...ik hoop echt dat je bij me komt..

piep kroel..Cocy

Piep Cocy,

Komt er een fladder bij? Oei, ik hoop toch niet dat mijn vrouwtje het in haar bol haalt om er ook een te gaan halen. Hier loopt al genoeg rond...een blonde blafferd en een wit/rode miauwerd. Ik ben de pieperd. Vrouwtje noemt ons de 3 tenoren.
Vandaag ging de bel, Bo begon te blaffen en ik begon te piepen.

Volgens mij denkt jouw vrouwtje dat je graag een vriendje wilt. Je hoeft je geen zorgen te maken, ze vindt jou heel lief dat heeft ze mijn vrouwtje verteld.

Weet je wat we afspreken als het me echt te gortig wordt pak ik mijn koffertje en kom ik naar jou toe.

Piep,
Tum Tum

Bogucci

11 mei 2006, 22:29:47 #242 Last Edit: 11 mei 2006, 22:37:30 by Bogucci
Citaat van: hippysuus op 11 mei 2006, 21:55:10
Ooh hallo TumTum, ik weet precies hoe dat voelt hoor.

Ik was laatst nogal in de rui en vloog wat moeilijk en toen ben ik tussen de tvkast en de gordijnen geland. Ik zat wel een beetje klem hoor en ben maar eens begonnen met zielig piepen.

Vrouwtje riep me toen en is gaan zoeken waar ik was dus heb ik nog maar eens gepiept. En toen vond het vrouwtje mij achter de kast, helemaal klem en heeft ze me eruit gehaald. Ik was erg blij om weer bevrijd te zijn en het vrouwtje heeft mij een dikke, dikke knuffel gegeven.

Groetjes van Tommy!

Piep Tommy,

Weet je wat mij is opgevallen? Hoe zieliger je doet des te vaker je wordt geknuffeld. Ik ben nu flink aan het oefenen en het lukt me al vrij aardig. Word heel veel geknuffeld  ;D

Piep,
Tum Tum

Gerdy

piep Tummy

hier loopt ook al een blafferd rond en buiten in een hok heeft ze iets wolligs zitten met lange hangende rare oren en iets wat een dotje is en wat ze staard noemen pffffff mafkezen..een dotje als staart.hahahhaha..wij hebben pas een staart he Tummy..
Ooooooo ze vind me dus gelukkig wel lief..heb jij dat nou ook..staat ze vlak voor me met een raar stemmetje tegen mij te praten..nou als ze niet normaal doet draai ik mijn rug naar haar om hoor.
Ik vind het wel heel lief hoor dat je mij wil helpen maar wordt jou vrouwtje dan niet verdrietig? en anders kom jij hier en gaan Dinky maar naar haar toe.

piep kroel...Cocy

Bogucci

11 mei 2006, 22:46:57 #244 Last Edit: 12 mei 2006, 19:06:55 by Bogucci
Piep Cocy,

Wij zijn slim, het zijn de mensen die raar doen. Mijn vrouwtje kan er ook wat van, staat ze voor mijn huis allerlei vreemde geluiden te maken ::)
Nou zij liever dan ik, ik ga gewoon mijn gang en laat haar staan.

Piep, Tum Tum.

Ineke

Telkens weer verbaas ik mij over de douche verhalen die ik hier lees. Ik stel mij voor hoe jij je haren wast en TT intussen door de badkamer struint. Mijn vogel zou denk ik n hartaanval krijgen en zich te pletter vliegen tegen de tegels.

Bogucci

Hoi Ineke,

Het was de eerste keer en ik was ook heel verrast hoe TT reageerde. De straal was zo gericht dat ze er weinig last van had. Ze bleef keurig op mijn hoofd zitten, maar toen ik mijn haar wilde wassen zat ze behoorlijk in de weg.
Was een koddig gezicht toen ze op het vloermatje, voor de douchecabine, op en neer marcheerde. Ik had binnenpret.
Ik moet eerlijk zeggen dat ze me geregeld versteld doet staan. Ik had nooit verwacht dat we, in zo'n korte tijd, zo'n goede band zouden krijgen.

Groetjes,

natascha01

t is ook wel een scheet he die tum tum ..

geweldig ...
ga ik met mijn nieuwe valk ook proberen om mee onder de douche te nemen :) kijken of dat wat is heb een kleine douche dus weet niet of het een sucses is ..
maar is het water dan niet te warm voorze ?

groetjes natas

Bogucci

Hoi hoi,

Toen ik ze op mijn hoofd zat werd ze nauwelijks nat, straal was op mijn rug gericht en daarna ben ik op de grond gaan zitten met de rug naar de straal en heb de straal gedeeltelijk weggedraaid en TT op mijn arm gezet, zodat ze in een soort nevel zat. Ik denk niet dat ze het prettig zal vinden wanneer de volle straal op haar gericht zou zijn.
Was echt de moeite waard om uit te proberen. Zal geen dagelijks ritueel worden, omdat ik meestal 's avonds douche.

Groetjes,

natascha01

ja dat zal voor mij dan ook niet echt opgaan wij douchen hier ook altijd savonds maar kan altijd een keer een uitzondering maken natuurlijk :)
groetjesssssss

Gerdy

Piep Tum Tum

Wat denk je....ik wil de hele tijd bij Dinky zijn maar nu mag dat weer niet...dus nu ga ik maar op haar kooi zitten zo dicht mogenlijk bij Dinky..ik zie mijn vrouwtje wel zielig naar me kijken hoor en ze zei ook van dat ze het moeilijk voor mij vond dat ik niet bij Dinky mag zijn...maar ik vind het heel gemeen...ik geef steeds heel lieve geluidjes en kijk vrouwtje dan aan met een scheef koppie maar het helpt allemaal niet...weet jij iets Tum Tum..ik wil zoooo graag naar Dinky toe.

Bogucci

Piep Cocy,

Ik vind het ook jakkiesssss....

Maar ik denk dat jouw vrouwtje iets heeft gelezen op het forum...quarantaine...ik weet niet precies wat het betekent? Is een heel moeilijk woord. Volgens mij mag je pas over een paar weekjes met Dinky spelen!!!!

Vraag aan het vrouwtje of ze een kalender in jouw huisje hangt en dan iedere dag afstrepen of versnipperen  ;D

Piep TT

Gerdy

Piep Tum Tum

Dinky heeft gisteren los mogen vliegen terwijl ik in mijn kooi zat..maar ja ik ben wel de hele dag los geweest..ik heb de hele dag heel dicht bij Dinky gezeten en als Dinky met haar nieuwe speeltje ging spelen deed ik dat ook alleen aan de bovenkant van de kooi en schoof hem steeds weg dat Dinky er niet bij kon...ik vond dat een leuk spelletje maar mijn vrouwtje weer eens niet...pffff soms wordt ik zo moe van vrouwtje...maar ze is eigenlijk ook wel weer heel erg lief.jij hebt gedoucht he met je vrouwtje vond je dat niet spannend? lijkt mij helemaal geweldig..maar ja dan moet ik wel eerts bij het vrouwtje gaan zitten en eigenlijk wil ik dat wel maar durf ik geloof ik niet zo goed..

piep Cocy

Bogucci

Piep Cocy,

Vrouwtjes zijn hele vreemde wezens, ik weet er alles van. Ik probeer die van mij ook niet meer te begrijpen, heeft toch geen nut. En als het me te bont wordt merkt ze het wel  ;D

Ja, het was een waar avontuur. Vrouwtje ving de straaltjes op en ik zat hoog en droog op haar hoofd. Later heeft ze me op haar arm gezet en toen ben ik nat geworden, en daarna heb ik op bed zitten zonnen.

Vraag aan het vrouwtje of ze iets aan de buitenkant van Dinky's kooi hangt, heb jij ook iets om mee te spelen.

Zo die Dinky is wel een stoere valk, nu al rondvliegen.

Piep TT

Gerdy

piep Tum Tum

Nou ik heb het voor elkaar hoor...ik zit bij Dinky in de kooi. ;D .ik wil alleen niet hebben dat ze te dicht bij me komt dan ga ik blazen en happen naar haar en oooooooo toen keek het vrouwtje toch boos naar me .. >:(  ;D  maar ze heeft niets gezegd...Dinky en ik hebben wel samen gegeten en dat vond ik wel gezellig alleen doe ik nu iets en eigenlijk weet ik niet waarom..ik hang al ruim een uur boven in de kooi tegen de tralies aan met mijn koppie strak tegen diezelfde tralies ...echt ik weet niet waarom ik dat doe. ::)..misschien mag ik  vannacht ook wel bij Dinky slapen.. :P
ik hoop het...eigenlijk wil Dinky ook wat zeggen tegen jou maar ik heb gezegd dat jij mijn vriendje bent en dat Dinky zelf maar iemand moet zoeken..

piep doei