8 mei 2025, 07:22:17

Tum Tum

Gestart door Bogucci, 23 maart 2006, 20:57:53

« vorige - volgende »

Bogucci

28 maart 2006, 14:08:19 #45 Last Edit: 28 maart 2006, 14:11:40 by Bogucci
Hoi Ineke,

Heb net een paar foto's gemaakt, allemaal te donker en nu zijn de batterijen leeg. Zal het boekje nog maar eens raadplegen.
En dan te weten dat ik vroeger mijn eigen z/w foto's ontwikkelde  :-[

Groetjes,

Bogucci

28 maart 2006, 15:09:36 #46 Last Edit: 28 maart 2006, 15:19:14 by Bogucci
Hoi hoi,

Ik heb het met een oudere foto geprobeerd, maar het wilt nog niet lukken.
Marian lukt het wel, als ze weer komt logeren mag ze het voordoen  ;D

Groetjes,

Kolkkie

CitaatDe katoenen zitstok is een perfecte uitkomst, ze kan nergens landen, omdat de kooi een schuin dak heeft
.

Hoi Miriam,

Ik heb zelf ook een kamervoliere met een schuin dak.
Mijn vader heeft toen een stok op het dakje weten te maken.

Hij heeft dat gedaan met behulp van 2 beugeltjes.
Zo kunnen ze bij mij makkelijk landen.

Ik ben trouwens benieuwd naar de foto's :).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Bogucci

28 maart 2006, 15:27:39 #48 Last Edit: 28 maart 2006, 15:31:58 by Bogucci
Gelukt :-)

Whisper

Yoepie het is gelukt :P

Goed zo Mir ;)

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd:-)

Bogucci

Kolkkie

Dat smaakt naar nog meer foto's ;D.

Tum-Tum ziet er lief uit hoor ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Bogucci

Hoi hoi,

Ze is echt lief en een beetje eigenwijs.

Ik moet nog een beetje wennen aan de digi, zogauw ik weer een leuke foto heb plaats ik hem. Deze foto is door Trudy (verkoopster dierenspeciaalzaak) genomen.

Groetjes,

Christine

Nu ik een foto gezien heb wil ik er nog meer zien!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Miriam
Hoe doe jij dat om de naam op de foto te zetten?
Dat zou ik ook wel willen.
Groetjes Riny :D

Bogucci

28 maart 2006, 16:48:15 #55 Last Edit: 28 maart 2006, 16:49:55 by Bogucci
Hoi Riny,

Dat kan met het programma PSP (Paint Shop Pro). Heb het programma overigens nog niet geïnstalleerd, heb onlangs een update laten uitvoeren. Marian heeft de foto bewerkt.

Groetjes,

Bogucci

Hallo,

Grote doorbraak, ik had mijn hand in de kooi en ik heb haar mogen kroelen. Het was heel kort, maar ik voel me in de zevende hemel.

Groetjes,

Gerda

Hoi Miriam,

Wat heerlijk, een stapje vooruit!!!
Wat een heerlijk gevoel he??

Nu rustig stapje voor stapje verder!! Niet forceren!!

Liefs, Gerda

Bogucci

30 maart 2006, 08:36:27 #58 Last Edit: 30 maart 2006, 08:41:26 by Bogucci
Hoi Gerda,

Ja, het is een fantastische ervaring. Ik ben benieuwd of ze het vandaag weer toelaat?

Gisteren een minder leuke dag gehad Bo (kruising Tibetaanse Terriër) was niet in orde, hij kreeg zijn poep niet kwijt en had zijn hele bips vol. Ik heb hem moeten douchen. Daarna begon het braken en hij rilde over zijn hele lijf. Ik vermoed dat een stuk plastic in de weg zat...de oen heeft onlangs aan een plastic zak gegeten. Ik heb hem op mijn bed gelegd onder een groot badlaken. Uiteindelijk heb ik toch de DA gebeld, ik kon meteen komen. Ze heeft 3 maal daags spreekuur, maar het late spreekuur is meestal erg druk en Bo is door zijn ziekte en trauma's heel erg moeilijk tegenover grote honden. Bo is twee keer gebeten en hij heeft nierfalen, leveraandoening, lichte vorm van artrose en hartruis. Daarbij ken ik zijn verleden niet, Bo heeft meerdere baasjes gehad.
Hij heeft een spuit gekregen en medicatie, inmiddels loopt hij weer vrolijk achter me aan.

Moet zo met Fleur (hond van mijn moeder naar de DA).

Lieve groetjes van een opgelucht baasje,

Bogucci

Hoi hoi,

Ik heb een plantenspuit gekocht voor Tum Tum. Heb bewust een gekocht met een Spray optie, mooi niet er komt alleen een straaltje uit. Was niet de bedoeling. Ik heb haar een beetje nat gespoten, maar ik kan niet zeggen dat ze er blij mee is:-)

Groetjes,