4 augustus 2025, 14:28:49

Tum Tum

Gestart door Bogucci, 23 maart 2006, 20:57:53

« vorige - volgende »

Ineke

He Miriam :-* Dat van die camera wist ik, daarom vroeg ik t terloops :D Ik wacht je mooie foto's af....voor nu nog n mooie dag gewenst!

Bogucci

Piep

Vrouwtje heeft gisteren voor "vogel" gelopen. Ik had een groene versiering achtergelaten op haar shirt, en dat had ze niet gezien, ze is zo naar het dierenpension gegaan om de viervoeter op te halen. A bird has to do what a bird has to do.

Als het zo doorgaat ga ik toch echt een ander kosthuis zoeken.
Wanneer het vrouwtje thuis is mag ik eruit, vandaag niet hoor en ik heb werkelijk alles uit de kast gehaald om haar aandacht te trekken, maar tevergeefs...nee, ze moest zo nodig met Bo naar de heide en terwijl het koekiemonster zich kostelijk amuseerde zat ik opgesloten op mijn hotelkamer.

Piep Tum Tum

Bogucci

Citaat van: Ineke op  8 mei 2006, 10:35:12
He Miriam :-* Dat van die camera wist ik, daarom vroeg ik t terloops :D Ik wacht je mooie foto's af....voor nu nog n mooie dag gewenst!

Hoi Ineke,

Het uploaden lukt momenteel niet, krijg een of ander bericht?
Heb een paar foto's gemaakt. Ben een beetje aan het experimenteren. De eerste dagen heb ik met auto gewerkt, maar ik heb het toestel nu op SCN staan optie kids/pets. Weet alleen nog niet welke grootte ik het beste kan gebruiken i.v.m. het uploaden naar het forum. Ik heb het nu ingesteld op 1600 x 1200, anders moet je extreem veel verkleinen.

Groetjes,

Riny

Hoy Tum Tum
Je hebt groot gelijk, het is een schandaal hoe er met jou omgesprongen wordt.
Weet je wat je doet?
Als Marian weer komt ,en die 2 weer zitten te
''pimpelen'', kruip je in de tas van Marianne.
Die weet mij te wonen,dan kom je lekker naar mij.
Dit is inderdaad geen leven voor jou.
Kroeltjes van Riny :-*

Bogucci

Piep Riny,

Dat heb ik weer...dilemma, dilemma  :-\
Vrouwtje zegt dat ze heeeeel verdrietig zal zijn als ik bij jou kom wonen. Ze is best wel lief tegen mij, maar ik wil gewoon MEER aandacht.

Piep Tum Tum

Riny

Tja dan zit er maar een ding op.
EEN LEKKERE VENT :-* :-* :-* :-*
Groetjes Riny ;D

natascha01

haha nou tum tum .. dat wordt mannen jacht haha

succes groetjes natas

Bogucci

Hoi Natascha,

Ik wilde je een IM sturen maar het lukt niet dit is het bericht wat ik krijg:
PM kon niet verstuurd worden aan 'natascha01' vanwege het overschrijden van de PM limiet.

Hoi Riny en Natascha,

Tum Tum is nog een beetje groen achter de oortjes  ;D

natascha01

hoi hoi .. gelukkig gelukt allemaal heb het bericht verwijderd hoor

groetjes natas

Ineke

Citaat van: Bogucci op  9 mei 2006, 21:20:55
Hoi Riny en Natascha,

Tum Tum is nog een beetje groen achter de oortjes  ;D

Citaat van: Riny op  9 mei 2006, 20:48:09
Tja dan zit er maar een ding op.
EEN LEKKERE VENT :-* :-* :-* :-*
Groetjes Riny ;D

Riny kan t weten, zij heeft een opper Sloerie in haar bestand ;D

Riny

Citaat van: Ineke op 10 mei 2006, 14:36:52

Riny kan t weten, zij heeft een opper Sloerie in haar bestand ;D

Ho Ho, wacht even.
Sinds vandaag heeft mijn Sloerie ook een achternaam.
Ze heet voluit mevr. Sloerie Lellebel.
Groetjes Riny :D

Ineke

Dat heeft ze ook wel verdiend. Wij doen er wel neerbuigend over, maar Sloerie zijn is waarschijnlijk ook n dagtaak.

Bogucci

Hoi Ineke en Riny,

Fraai hoor, zo kan ie wel weer, probeer ik mijn mormel netjes op te voeden, beginnen jullie over Sloerie  ::)

Gelukkig zit TT met de rug naar het scherm gekeerd, anders heb ik straks de poppen aan het dansen  ;D

Groetjes,

Bogucci

Piep,

Vandaag weer een avontuur beleefd. Vrouwtje vond het een goed idee om samen onder de douche te gaan. Maar ik zat op haar schouder toen ze het shirt over d'r hoofd trok, dom-dom-dom...ik natuurlijk aan de fladder en ik ben tussen wasmachine en muur beland. Ik zat een beetje knel tussen muur en afvoerpijp, vrouwtje was behoorlijk geschrokken. Ik niet hoor, ik ben rustig blijven zitten en ik heb me, zonder tegenspartelen, laten pakken. Heb een extra dikke knuffel gehad, omdat ik zo rustig ben gebleven. Alsof ik een andere optie had, raar mens  ::)

We zijn samen onder de douche gegaan, maar ze moest en zou d'r haren wassen en dat lukt natuurlijk niet met mij op d'r hoofd (vrouwtje, vrouwtje, vrouwtje, denk toch eens na). Ik heb heen en weer gedribbeld, op het vloermatje, voor de douchecabine. Jeminee wat duurde dat lang. Uiteindelijk ging de deur open en mocht ik nog even op haar arm zitten. Ik ben weer helemaal droog, ik heb even zitten zonnen op het bed en het vrouwtje heeft me afgedroogd.

Nou dat was het voor vandaag, ik ga richting stokkie.

Tum Tum

Gerdy

piep tummy

Als je het helemaal niet meer leuk vind bij je vrouwtje mag je ook bij mji komen wonen hoor...er staat me toch een mooi huis voor me klaar,maar wat denk je...is dat voor die nieuwe...dinky of zo..ik weet niet wat ze er mee wil maar i k volg jou verhalen en jij mag meteen komen hoor..jou ken ik al een beetje..straks heb ik er een huilbaby bij en heb ik jou steun wel nodig.zou ik niet lief genoeg zijn voor het vrouwtje dat ze er nu eentje bij wil hebben? ik moet zeggen ik schreeuw wel regelmatig naar haar omdat ze dan weer eens uit de kamer is...ik hoop echt dat je bij me komt..

piep kroel..Cocy