3 augustus 2025, 21:58:02

Tum Tum

Gestart door Bogucci, 23 maart 2006, 20:57:53

« vorige - volgende »

carco

5 april 2006, 09:15:33 #105 Last Edit: 5 april 2006, 11:54:54 by carco
Hoi

Geweldig`zeg , hoe je Tum Tum in zo'n krote tijd hebt weten te strikken aan je :D. Ik heb het her ook één die het liefste heel de dag met je mee lift en niet van je af te ''slaan'' is: super gezellig vind ik dat.
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Bogucci

Hoi Caro,

Het is een dot, had niet verwacht dat ze zo snel aan mij zou hechten. Ze lijkt wel een boemerang.

Groetjes,

Riny

Hoy Tum Tum
Weet je wie ik net aan de telefoon had?
Die mevrouw die zo lief was om jou naam op de foto te plaatsen.
Ze gaat het mij ook leren.
Als ze daar maa geen spijt van krijgt.
Doe je Miriam de groetjes van me?
Doei  Riny :-*

Bogucci

Piep Piep Riny,

Ik kan niet praten, maar ik maak wel allerlei piepgeluidjes. Vrouwtje zegt dat Marian over een tijdje weer komt logeren.
Ik weet nog niet of ik me dan netjes ga gedragen ;D

Hoi Riny,

Marian is handig en hulpvaardig.
Ik heb geen geweldige digi en zij heeft de foto's van Tum Tum bewerkt.

Groetjes,

Ineke

Miriam, als ik de foto's op blz. zes bekijk lijkt de kooi van TT op mijn kooi. Als je foto's van de kooi hebt: graag! Misschien ontdek ik nog iets leuks... :)
Verder lees ik graag je verhaal. Ik snap niet hoe jij en sommige anderen zo boeiend over 1 valkje kunnen vertellen. Alles wat je schrijft is herkenbaar en heb ik ook met mijn valkje gehad. Daarom des te leuker om jouw belevenissen ''mee te maken''.
Groetjes, Ineke

Riny

Citaat van: Ineke op  5 april 2006, 14:00:39
Verder lees ik graag je verhaal. Ik snap niet hoe jij en sommige anderen zo boeiend over 1 valkje kunnen vertellen.

Hoy Ineke
Ik ben het helemaal met je eens.
Maar weet je wat we doen?
We zetten haar in mijn voliere ,en dan schrijft Miriam het boekenweekgeschenk voor 2007 ;D
Groetjes Riny :D

Bogucci

Hoi Ineke en Riny,

Deze meid heeft de slappe lach. ;D
Tja, ik kan er ook niets aan doen dat ik met zo'n eigenwijze tante huis en haard moet delen. Ik had me nog zo voorgenomen om deze keer met een "normaal" dier thuis te komen. Ik had het kunnen weten....zucht....

Bedoel je deze kooi? (model Venice). Ik heb model Gobi ziet er eender uit maar is van het merk Birdie. Ik vind het prijsverschil behoorlijk, ik (mijn moeder) heb €235,00 betaald terwijl deze op het internet maar €149,00 kost.

http://www.dierenvilla.nl/voliere.htm

Ik heb net naar de fotozaak gebeld i.v.m. de aanschaf van een digi, maar het type, dat ik wil, is momenteel niet leverbaar.
Dus voorlopig zullen jullie het moeten doen met minder mooie foto's.

Groetjes,

Kolkkie

Hoi Miriam,

Jammer dat ze de digi niet hebben die je wilde hebben.
Nog even geduld hebben dus :(.
Wat voor 1 wil je kopen?

Met Tum Tum gaat alles dus super zo te zien :).
Les nummer 1 met valkjes, je dient je te schikken naar hun wensen ;D haha.

Groetjes,

Marsika
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Bogucci

Citaat van: Kolkkie op  5 april 2006, 15:10:25
Hoi Miriam,

Jammer dat ze de digi niet hebben die je wilde hebben.
Nog even geduld hebben dus :(.
Wat voor 1 wil je kopen?

Met Tum Tum gaat alles dus super zo te zien :).
Les nummer 1 met valkjes, je dient je te schikken naar hun wensen ;D haha.

Groetjes,

Marsika

Hoi Mariska,

Les nummer 2, mijd iedere dierenspeciaalzaak waar valkjes zitten  ;D
Ja, het gaat boven verwachting goed.
Het mormel zit alweer op mijn schouder, heel druk in de weer met haar veren. Alsof ze dat niet in haar eigen huis kan doen ::)

Ik zit te denken aan de Canon Powershot A620, is compact en heeft een hele goede recensie. Zit een beetje in dubio. Ik kan hem wel via het internet kopen, is ook nog een stuk goedkoper, maar het nadeel is als er iets aan mankeert moet ik het ding weer opsturen.

Groetjes,

Kolkkie

Les nummer 3. Houd belanggrijke documenten uit hun buurt ;D.

Terwijl ik dit bericht typ, loopt Coco ook nog eens op en achter mijn toetsenbord.
Ik moet nu niet te dicht bij hem in de buurt okomen want anders is het HAK!!!!! ;D.

Ik hoop dat je snel je toestel hebt zodat je hele mooie foto's kan maken ;).

Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Bogucci

5 april 2006, 17:30:58 #115 Last Edit: 6 april 2006, 17:08:13 by Bogucci
Hoi Mariska,

We hebben toch wat te stellen met onze valkjes ::)

Ik moest even weg, Tum Tum zat op mijn schouder, die moest de kooi in. Ik ben met mijn rug naar haar kooi gaan staan en zei: "En nu mooi naar huis". De wonderen zijn de wereld nog niet uit, (of ze had honger) ze ging meteen, via het touw, naar binnen.

Ik heb via het internet een rol met papier gekocht (lijkt op een wc rol) maar daar heeft ze nog niet naar omgekeken. Ze vindt mijn sieraden interessanter. Ze is niet echt vernielzuchtig, maar dat kan nog veranderen. Momenteel is ze meer gefixeerd op mij dan op de dingen in huis.

Ik ook, met deze digi kan ik niets, bijna alle foto's zijn korrelig en te donker, zelfs met de flitser.

Groetjes,

Bogucci

Wat me nu is overkomen :-[

Ik zat zojuist gezellig met vrouwtje op bed, vrouwtje zat te lezen en ik moest heeeeel nodig en voordat ik het wist was het kwaad al geschied. Ik had een beetje verkeerd gemikt, mijn poepje gleed langs de wang van het vrouwtje op het kussen.

Gelukkig was ze niet boos, maar ik schaam me diep.

Groetjes Tum Tum

Riny

Hoy Tum Tum
Heb jij soms stiekem bij je vrouwtje mee zitten lezen in het dagboek van Bink & Bo?
Geeft niets hoor, daar is dierenliefde wel tegen bestand.
Groetjes Riny :D

Bogucci

Hoi Riny,

Ik mocht gisteren niet meelezen, vrouwtje zegt dat ik al  ondeugend genoeg ben.

Vanmiddag zat ze in een Engelse detective te lezen, begreep er niets van.

Het leven van een valkje is best zwaar.

Groetjes van Tum Tum, die nu weer naar d'r kooi gaat. Vrouwtje gaat koken.

Riny

Hoy Tum Tum
Weet je dat ik dat al van af het begin in de gaten had,dat jij daar een zwaar leven zou krijgen.
Maar als het nu te erg wordt, geef je maar een gil.
Ik kom vaak genoeg bij jullie in de buurt.
Groetjes Riny ;D