28 maart 2024, 22:16:45

Mooie mutatie?

Gestart door *Esther*, 23 maart 2006, 20:15:33

« vorige - volgende »

*Esther*

Hoi!

Ik kan aan dit koppel komen.
Wat vinden jullie daarvan?
Is er iemand die foto's kan laten zien van de mutaties van de jongen?

Vader   Witmasker Bont Cinnamon split voor Fallow
Moeder   Witmasker split voor Bont Fallow

Nageslacht:
Jonge man
25.0 % Witmasker Bont Fallow split to {X1:Cinnamon}
25.0 % Witmasker Bont split to Fallow         {X1:Cinnamon}
25.0 % Witmasker split to Bont Fallow         {X1:Cinnamon}
25.0 % Witmasker split to Bont {X1:Cinnamon}

Jonge pop   
25.0 % Witmasker Bont Fallow Cinnamon
25.0 % Witmasker Bont Cinnamon split to Fallow
25.0 % Witmasker Cinnamon split to Bont Fallow
25.0 % Witmasker Cinnamon split to Bont

Groetjes Esther

Lin

Voor jonkies van witmaskers kan je sowieso even kijken op mandys site

www.mandysbeestenboel.nl


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*Esther*

Citaat van: Lin op 23 maart 2006, 21:42:59
Voor jonkies van witmaskers kan je sowieso even kijken op mandys site

www.mandysbeestenboel.nl

Hoi Lin
Dat weet ik  ;)
Ik was niet duidelijk genoeg...
Ik bedoelde van de witmasker bont fallow
en de witmasker bont fallow cinnamon. :D
gr Esther

Rianne

Ik zou geen fallow en cinnamon bij elkaar zetten. Een kweker heeft mij verteld dat cinnamon erg overheerst, en waardoor er een andere kleur op het verendek komt, varierend van geheel cinnamon tot gevlekt cinnamon. Fallow is namelijk een aparte kleur en cinnamon, en ze liggen erg dicht tegen elkaar aan.

Karin

Yep, heb ik ook gehoord, is zonde van de fallowmutatie. Ik ben trouwens op zoek naar een bonte witmasker man split Fallow ( of bont split witmasker en split fallow ). Ik weet niet bij welke kweker je koopt Esther, maar mocht je hier tegenaan lopen.....  ;D ;D ;D Het popje heb ik al, een fallow bonte witmasker.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Esther*

Tja dat cinnamon bij de man zit er nu een keer in...

Ik ga naar een kweker in Coevorden, lekker eindje weg.
Hij ruilt wel eens met iemand om zijn koppels weer onverwant te maken.

Ik zal wel vragen wat hij nog meer heeft zitten.
Morgenochtend ga ik er heen.

Hij vertelde me nog dat de valkjes uit een zilver koppel komen. Dat snap ik eigenlijk niet want dan zouden ze en fallow en cinnamon en zilver moeten zijn????

Dat moet hij me morgen nog maar eens uitleggen!

gr Esther

Rianne

Heeft hij die valken zelf gekweekt? Dat vind ik zelf niet zo slim. Ik snap niet dat je niet op zoek gaat naar een andere valk. Anders heb je misschien cinnamon fallow split zilver.
Als je zelf mooie fallows wilt kweken zul je dat met een mooi koppel moeten doen, waar geen lastige andere splits in zitten, zoals nu.

*Esther*

Klopt Rianne,
Maar kijk wel wat er uit komt en misschien koppel ook niet de pop van hem aan de man van hem.
Ik kreeg van hem het idee dat hij daar wel meer heeft zitten, dus eerst maar eens een praatje maken. :D
gr Esther

Rianne

Dan zou ik toch eens vragen naar een valkje zonder cinnamon. :)

Karin

Mocht hij er zo een hebben zitten ( man, bonte witmasker split fallow ) van 2004 of 2005 en hij ziet er goed fors en gezond uit mag je hem wel voor me meenemen hoor  ;D ;D ;D Kom ik hem wel bij je ophalen  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Esther*

24 maart 2006, 20:52:14 #10 Last Edit: 24 maart 2006, 21:15:52 by crosser
Hoi Karin
Ik zal het voor je vragen.
Dan neem je wel een gok ivm de onzichtbare split. Vind je dat niet erg?

Hij klinkt wel vertrouwd maar ja dat zegt niet alles...

Een ritje naar de Flevopolder, is vast geen 200km voor jou deze keer ;)
gr Esther

nick01

24 maart 2006, 21:48:52 #11 Last Edit: 24 maart 2006, 21:52:21 by nick01
koop je die bij jeroen uit Coevorden?
je bedoeld die op marktplaats staan met die foto van 1 cinnamon bonte witmasker 1 bonte witmasker en 1 geparelde witmasker?
ik zoek nog een split fallow pop.
weet iemand hier nog zo'n soort pop te zitten.
ben net in t bezit van een bonte lutino fallow man split gepareld en split geelwang en daar zoek ik een mooie pop voor.
maar als die t dus zijn moet je eens vragen of hij die heeft gekocht bij de heer ruhof?

*Esther*

Hoi Nicky
Klopt, Van Jeroen uit Coevorden. Alleen lees ik je berichtje nu pas dus ik heb verder niks gevraagd. Maar hij deed wel vaker zaken met 'die 'man.
En die foto is het ook maar dat zijn de ouders en niet de jongen!
Het witmasker bonte jong had een centebak dus die heb ik niet mee genomen, het bonte cinnamon witmasker jong had hij niet meer (dood)
dus ben ik toch maar gezwicht voor het jonge koppeltje
fallow witmasker cinnamon zilver bont Het zou er volgens hem allemaal in moeten zitten.
Hij lijkt trouwens heel erg op die valk die jij toen (en nu?) had zitten met die aparte cinn vlekken.
Ik zal wel eens een foto plaatsen ik moet nu echt werken!

gr Esther
O ja hij had verder geen fallows oid meer. wel veel albino's

Lin

jammer dat je zilver tussen die cinnamon/fallow hebt zitten. Dan krijg je vlekken door het zilver.  :-\


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

nick01

25 maart 2006, 22:35:32 #14 Last Edit: 25 maart 2006, 22:41:35 by nick01
ik weet niet hoor maar ik heb ook een koppel gekocht bij de heer ruhof.
ik heb van hem zijn enigste koppel fallows overgekocht met t enigste jong van dat koppel dus van dat koppel zat er niks meer verder en dat koppel kocht ik vorige maand.
daarbij had hij een koppel witmaskerzilver x witmaskergepareld zitten dat was ook t enigste koppel met zilver dus daar zou bij een eventuele man alleen gepareld en zilver in kunnen zitten en geen cinnamon - fallow of bont maar hij heeft me niks gezegd over dat dat koppel al bewezen was.
maar misschien heb ik t verkeerd en kweek je er toch wat van dat uit maar dat is wat ik er van begreep.
ik had een beetje t idee dat jeroen een beetje een handelaar is omdat hij verschillende aparte mutaties vraagt op marktplaats waar niks mis mee is als je zo net nodig hebt maar dan heeft ie ze en dan zet ie ze er weer op.
maar goed ik kan er ook helemaal naast zitten hoor.
en die gevlekte heb ik niet meer want dat veranderde uiteindelijk toch.
wat voor een kleuren heeft dat koppel eigenlijk?