28 maart 2024, 17:10:48

Geelwang lutino

Gestart door Rianne, 21 september 2005, 10:46:45

« vorige - volgende »

nanda


nick01

28 maart 2006, 09:16:12 #121 Last Edit: 28 maart 2006, 09:24:42 by nick01
ik weet niet of jullie t correct vinden maar ik wou nog een opmerking maken over dat die ene kweker niet wou dat zijn naam bekend werd.
ik kan daar wel in komen.
ik adverteer meestal ook zonder naam en/of met woonplaats maar ik woon in de gem Apeldoorn niet in Apeldoorn zelf.
waarom doe ik dat?
ik ben veel te bang dat ze een keer langs komen als ik met mijn naam en woonplaats adverteer is t niet moeilijk om mij te vinden want zoveel wonen er niet van mijn naam in ons kleine dorpje.
je hoort t steeds vaker om je heen in apeldoorn was vorig jaar ook in 1 keer een vlaag van inbraken daar wordt ik niet vrolijk van.
t gaat bij mij zelfs zo ver dat ik ook niet meedoe aan de plaatselijke tt en in de grote in Apeldoorn om dezelfde reden.
in zo'n catalogus staat je naam - adres en tel nummer daar wordt t natuurlijk wel heel makkelijk mee gemaakt.
daarbij komt nog een keer dat mijn vriendin t niet echt tof vindt dat jan en alleman zomaar aan huis komt , ik werk in 3-ploegendienst dus zij is ook veel te huiverig (stel dat er iemand langs komt s'nachts terwijl ik er niet ben)
nu hebben we sinds bijna een jaar een rottweiler lopen dus die zorgt sowieso al wel voor meer geruststelling maar toch.
ik kan er wel in komen dat die man dat niet wil.
als er toch mensen zijn die zeggen haal toch geen oude koeien uit de sloot laat dat dan ff horen dan haal ik dit bericht weer weg.

p.s. puike vogels die lutino geelwangen maar inderdaad jammer van t overschot van poppen maar t tij zal nog wel keren want dat zelfde probleem was toch ook in t begin (en nog steeds wel) met albino's en gewone geelwangen.
misschien dat ik tzt er ook wel 1 aanschaf maar nu zijn ze me nog iets te duur.
heb wel een lutino bonte fallow / geelwang man dus wie weet.