De valkjes van M&M Deel 2! *Foto-update 07-10*

Gestart door Mariska, 14 maart 2006, 10:35:42

« vorige - volgende »

Mariska

Citaat van: Bonnie op 28 augustus 2006, 13:01:57
Heel erg vervelend allemaal :(
Kunnen ze wel controleren straks of de vogels schoon zijn of drager?

Ik ben bang van niet, maar dat zal ik nog even na moeten vragen bij Feld.
Of ze ziek zijn kan vastgesteld worden, maar of ze drager zijn denk ik niet.
Maar ik denk dat ze pas drager zijn als ze de ziekte zelf overwonnen hebben.

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Hee, gefeliciteerd met alweer een bevrucht eitje erbij en ook nog een 5de eitje. Zou toch wat zijn als die ook bevrucht was!

Zeg, als er toch een nieuw golfplatendak op moet dan kan jouw klusvalkje ook meteen zo'n laagje gaas aan de bovenkant eronder doen...of had ie dat al gedaan?  ;) ;D ;D

Ik kan niet meer doen als duimen voor je kleine bacardi en al helemaal voor al je andere vogels....en dat doe ik hier ook heeel heel hard!

Liefs,
Suus

Mariska

Hoi Suus,

Zou zeker wat zijn als ze alle 5 bevrucht zijn ;D
Ik hoop het, des te meer kans dat ik er èèn groot krijg.

Er zit al gaas aan de binnenkant van het dak ;)
Het is er niet mooier op geworden, maar veilig is het wel.

Lief dat je voor allemaal duimt :-*

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

BABY-FOTO-UPDATE:

Donsje 1, dag 7.

Donsje 2, dag 4.

Donsje 3, dag 3.
Grappige foto hè ;D

Groepsfoto :D

Even opslaan en dan komt de rest eraan!

•=Bonnie=•

lol, wat zijn het toch ook ene ET's als ze zo klein zijn he :) Nog even en dan heb ik ze ook weer. Voor het laatst dit jaar.

hippysuus

oooh donsje 3 is net een klein egeltje zo  :-* :-* en volgens mij zie ik bij de oudste al bijna de oogjes opengaan....of gebeurd dat pas na een tijdje (zei de leek  ::))

Mupke zit op het toetsenbord dus als er dadelijk rare dingen voorbij komen in dit berichtje komt het door een klein gepareld monster\tje...haha precies op het goede woord+..hihi ik stop maar

doehoei

Mariska

Luca die op zijn kop de regendruppeltjes opvangt ;D
De foto is niet zo duidelijk, maar het was erg grappig.

Rumba en Ozzy aan het kroelen :-*
Het heeft gewoon zo moeten zijn dat Billy en Ozzy hier kwamen wonen.
Billy gelijk aan de man en jongen.
En Ozzy aan het kroelen met Rumba die nooit echt contact met iemand heeft, en zeker geen mannen ;)

Het kroeluurtje is begonnen ;D

Chitto die me overal achtervolgt ;D

De 3 musketiers :D

Chitto heel stoer aan het klimmen :D

:-*

Twila en Dakota :-*

Rumba aan het touwtjetrekken ;D

Hier zijn geen woorden bij nodig :-*

Dit is Ricky ;D ;D ;D

Sueño in zijn blok ;)

Lekker zoenen met Luca :-*

Papa Chiquito op zijn blok ;)

En Sueño die kennelijk toch behoorlijk raak schiet ;D

Zou dit een goed teken zijn?
Hij zit weer op stok ;)

Liefs
Maris!!

marilyn

hoikes mariska

prachtige foto's en zeker deze waar ze zo lief kroelen en ook die foto van die regendruppels  :P

maar vooral die laatste foto die doet me wat omdat ik heel erg hoop dat het idd een goed teken is , zou hij erdoor komen , ik hou mijn hart vast en duim zoveel ik kan  ;)

groetjes marilyn

hippysuus

Zit hier met dikke tranen in mijn ogen van ontroering...mijn kleine Osje die met jouw Rumba kroelt, wat ontzettend geweldig. Ben er zo blij mee dat het zo geweldig gaat met beide moppies. Ik ga strakjes heel erg lekker slapen ;D

Luna en Luca zijn als altijd om op te vreten, wat zijn het toch een schetige beestjes! De overige foto's zijn ook super maar die van Osje en Rumba zit nu even op mijn netvlies gebrand ;D

Fijn om te zien dat kleine Bacardi op zijn stokje zit, ik hoop zo dat ie er helemaal bovenop gaat komen. Het gaat me aan het hart als ik dat kleine moppie zo op de foto zie...en dat moet voor jou nog veel erger zijn :-\

Zucht..ben nog helemaal emotioneel...ik watje  ;)
Dankjewel!!!  :-*

klusvalk

nou schat,
het zijn weer prachtige foto,s
en zeker zijn er geen woorden als je die foto van luca&luna ziet.
en voor de rest hebben wij gewoon hele lieve/gekke/mooie vogeltjes.
wewoon om trots op te zijn.

gr. mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Caroline

Hoi meis,

leuke foto's weer!!  :D

Super natuurlijk, dat je al 4 bevruchte geelwangeitjes hebt en misschien zelfs wel 5.

En je donsjes ...... die zijn lieeeeeefffffffffffffff!!!!

Op zich een heel goed teken dat Bacardi alweer naar boven op het touw gaat zitten maar ...... als ik zo de verhalen lees over die ziekte, zou ik heb persoonlijk zelf niet meer bij mijn valkjes durven zetten. De kans dat hij drager blijft de rest van zijn leven is erg groot.  :-\

Ik zou ook eens informeren bij Dr. Feld, hoe groot de kans is dat je valkjes drager (zijn ge)worden zonder zelf ziek te zijn geweest. In het allerergste geval kun je misschien zelf nu ook die ziekte in je valkjesbestand hebben.  :'( :'(

Jeetje, ik moet er niet aan denken wat dit allemaal zou betekenen.  :o

Ik hoop het niet voor je en hoop dat het blijft bij de Turqies. Daar ga ik heel hard voor duimen.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Marilyn,

Fijn dat je zo genoten hebt van de foto's :D

Ik ben ook blij dat hij weer op stok zit, maar weet aan de andere kant ook niet hoe ik nu verder moet :-\

Hoi Suus,

Ik was ook ontroerd door jou berichtje hoor ;D
Ik ben ook heel blij dat Ozzy nu een vriendinnetje heeft.
Met allebei is het gewoon helemaal goed gekomen ;)

Ik was ook blij dat Bacardi weer op stok zat, want het is vreselijk zielig.
Maar het is allemaal heel dubbel nu omdat ik hem niet terug durf te plaatsen.

Hoi Schat,

Lief dat je ook even een berichtje heb getypt :-*
We hebben het inderdaad erg getroffen met onze beestjes.
Stuk voor stuk scheetjes!

Hoi Caroline,

Ik denk er met Bacardi net zo over als jij.
Ik weet gewoon niet hoe k nu verder moet.
Naar buiten durf ik niet meer.
Binnen zit hij alleen in een kooi en daar zou hij nooit meer uit mogen.
Ik kan daar ook geen vogeltje bij plaatsen.
Ik weet even niet wat ik moet doen.
Hij lijkt wel iets op te knappen.

Vooralsnog heeft geen van de andere vogels ziekteverschijnselen en volgens Inger zijn valkjes er niet erg vatbaar voor.
Ik denk dat ik morgen maar even naar Feld rij om Breezer op te halen en dat ik dan gelijk al mijn vragen eens stel.
Ik maak me nu maar de hele dag zorgen.
Misschien kan ik beter eerst bellen en mijn vragen stellen, want als het er niet goed voor staat laat ik Bacardi inslapen.
Van een levenslange eenzame opsluiting word hij ook niet gelukkig.

Liefs
Maris!! :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

BABY-UPDATE:

Voor zover ik kan zien gaat alles nog goed met de kleintjes.
Ik zie wel af en toe wat lucht in de kropjes, maar daar maak ik me niet echt druk om.
Ze zijn levendig en bedelen en gisteravond hadden ze nog allemaal goed gevulde kropjes.
Ik ben niet van plan om me continu druk te gaan maken, want dat heeft geen enkel nut.
Ik laat de natuur zijn gang gaan.
Dat klinkt misschien hard, maar zo bedoel ik het niet hoor ;)
Uiteindelijk is het toch aan de ouders om goed voor ze te zorgen en ik vind dat ze het recht hebben om zelf te leren van hun ervaringen.
En als daarbij af en toe iets niet helemaal goed gaat is dat helaas niet anders.
Ook dat hoort bij een leerproces.

Maar het gaat goed tot zover dus ik ben heel blij met paps en mams :D

Donsje 1, dag 8!

Donsje 2, dag 6!

Donsje 3, dag 5!

Salsa&Sueño:

Alle 5 de eitjes zijn bevrucht :D
De eerste kan ik verwachten vanaf 6 september.
Dat is dus over een week ;)
Spannend!!!!

Ricky&Ozzy:

Ricky heeft weer een eitje gelegd :D
Ik zit nu toch weer te twijfelen wat ik zal doen.
Naar binnen halen of niet.
Maar Salsa laat ik ook buiten doorgaan en qua tijd schelen die niet veel.
Moeilijk, moeilijk allemaal :-\
Ik ben bang dat het veel te koud word buiten, maar ben ook bang dat ze het nest verlaten als ik ze naar binnen haal.
Moet er nog even over nadenken ;)

Paramyxovirus:

Ik ga vanmiddag even naar Feld en neem Bacardi mee.
Als hij mij niet kan garanderen dat het ooit weer veilig is om hem terug te plaatsen laat ik hem inslapen.
Hij word er absoluut niet gelukkig van als hij de rest van zijn leven alleen in een kooi moet slijten.
Uiteraard stel ik gelijk mijn vragen wat betreft de besmettingskans van de valkjes en cathi's buiten.
Ik maak me er vreselijk druk om en er moet nu echt duidelijkheid komen.
Op deze manier trek ik het niet omdat ik met veel te veel twijfel en onzekerheid zit.

Ik neem natuurlijk ook gelijk Breezer weer mee naar huis en zij krijgt hier een mooi plekje ;)

Liefs
Maris!!

carco

Hoi

Ik wil je héél veel sterkte wensen bij dr. Feld vanmiddag.
En ik hoop dat het , vooral voor je valkjes en cathi's mee gaat vallen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!