De valkjes van M&M Deel 2! *Foto-update 07-10*

Gestart door Mariska, 14 maart 2006, 10:35:42

« vorige - volgende »

Monky



Hi Mariska,

Citaat van: ManjaV op  8 oktober 2006, 18:22:43
Hey Mariska,

Dat wordt zeker een dure grap, dat buiten eten ;D
Stoute Binky ::)
Het is wel een heel erg lief gezicht. :-*


Stoute Binky  ???
Heb ik iets gemist ??? Door die gekke discussie weet ik niet meer waar dit op slaat  ???
Waarom stoute Binky... Ik wil het ook weten  ;D ;D ;D

Hoe gaat het met je kleintjes  :D

Groetjes,
Monky

Mariska

Ik heb besloten met mijn dagboek te stoppen.

Dat doe ik met pijn in mijn hart, maar op deze manier hoeft het voor mij niet meer.
De mensen die het nodig vinden alles wat ik doe af te kraken zullen daar vanaf nu klaar mee zijn.
Geen woord meer over wat hier in huis gebeurd.

Ik ga mijn tijd besteden aan mijn beestenboel in plaats van hier nog langer mijn handelen te verdedigen.

Ik heb hier een hele mooie tijd gehad en hele fijne lieve mensen leren kennen en die zal ik erg missen.
Daarom doet dit me ook veel verdriet.
Ik heb hier zoveel meegemaakt en zoveel gedeeld met anderen en dat zal vanaf nu niet meer mogelijk zijn.
Ik zal jullie steun, verhaaltjes, adviezen en lieve berichten heel erg missen.
Maar de prijs is mij iets te hoog.

Privè gaat het momenteel helemaal niet goed en heb ik een hoop te verduren.
Ik heb al mijn energie voor mezelf nodig om dat allemaal weer te boven te komen.
Ik ben niet van plan om mijn duurzame energie nog langer te steken in berichten zoals die afgelopen dagen gepost zijn.
Dat gun ik ze gewoon niet.

Ik ga lekker verder met mijn beestjes en mijn gezinnetje en laat het hier voor wat het is.
Het bezig zijn met de valkjes doe ik met hart en ziel en ondanks de verdrietige momenten van de afgelopen maanden heb ik daar heel veel plezier van.
Dat plezier wordt op dit moment vergald en dat laat ik niet langer gebeuren.

Ik wil alle mensen bedanken die dit dagboekje zo gezellig hebben gemaakt en die altijd voor me klaar stonden.
Zonder jullie had ik het de afgelopen maanden helemaal niet vol gehouden.
Altijd een lief woord, steun en advies.
Jullie zijn toppertjes :-*

Degene die ik daar niet mee bedoel zullen dat zelf wel begrijpen!
Namen noemen lijkt me niet nodig.

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Op verzoek van Mariska zet ik haar dagboek op slot.
Groetjes Riny :D