De valkjes van M&M Deel 2! *Foto-update 07-10*

Gestart door Mariska, 14 maart 2006, 10:35:42

« vorige - volgende »

Rianne

Leuk dat je een reactie terug kreeg van de kweker. Misschien heeft hij wel wat leuks zitten voor een evt geelwang jong wat je wilt houden? :)

Mariska

Hoi Rianne,

Ik wil er een mooi popje bij voor Chitto van Bonnie ;)
En witmaskers en bonten heeft hij altijd wel dus we komen er vast wel uit.

Ik zag trouwens nog 2 primroses op Marktplaats.
Misschien iets voor Denzel ;D
Waren wel 2 mannen.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Ik heb net iets moois op de kop getikt ;D ;D ;D

Ik weet bijna voor 99% zeker dat het primrose is 8)
En anders toch wel heeeeel zwaar bont.

Aangezien ik op zoek was naar bont voor Aiyana lijkt dit me een hele mooie man voor haar.
Nu maar hopen dat Aiyana echt een pop is ;)

Yoepie de poepie ;D
Opeens zit weer alles mee en gaat de zon weer schijnen.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Hee jij,

Ff heel snel berichtje want geen tijd  ::) Geweldige foto's, mega van genoten :-* :-*

Wie is Ali? En is dat niet een meisje ???

Ben benieuwd naar je nieuwe aanwinst en de jongen doen het geweldig zo te zien. Ik gun het je echt gigantisch.

Moet ervandoor, dikke zoen!
Suus

Mariska

Hoi Suus,

;D ;D ;D

Jij bent de eerste die het opvalt ;D

"Ali" is de vondeling ;)
Zo heeft Mike hem tijdelijk gedoopt.

De jongen gaan super :D

Hoi Roosje,

Jij mag me wel even advies geven bij Discussieplatform ;)
Ik hoop dat je dit nog leest.

Liefs
Maris!!

carco

Ik heb je een im gestuurd, maar ik denk dat je de adv. al had gezien op marktplaats.

En ik had het al gezien van Ali hoor, maar in eerste instantie wilde je geeen foto's plaatsen van de vondeling. Ik neem dus aan dat ze gewoon bij jullie blijft??

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mariska

Hoi Caroline,

Ik had hem er ook wel sneaky tussen gezet ;D
Ik was benieuwd of het iemand zou opvallen.

Hij zit nu buiten, na eerst een tijd binnen te hebben gezeten.
Ontwormd en goed geobserveerd.
Ik wacht nog steeds op reacties en plaats zelf ook steeds advertenties, maar helemaal niks hoor ik of lees ik erover.

Als dat zo blijft kan hij gewoon hier blijven.
Hij is van dit jaar en ik vermoed een man waar het masker nog van door moet komen.
Hij kan prachtig fluiten.
Even afwachten dus nog wat het is ;)

Dank je wel voor je IM!

Liefs
Maris!!

Caroline

Ik kom je alvast een dikke kus geven voor je lieve woorden, reageren doe ik snel.  ;)

Ook ik had Ali herkent hoor, je had al eens geschreven dat Mike hem Ali had genoemd, dus wist ik meteen wie het was en hield verder wijselijk mjn mondje.  ;) :-X

Ben wel heel erg benieuwd naar het moois je op de kop het getikt.  ???

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Okè, we gaan iennemienemutte doen ;D

Welke zouden jullie voor gaan?

Deze heeft een mooie symetrische tekening, maar ook een donkere veer in de staart.
Hier weet ik geen geslacht van.

Deze heeft geen symetrische tekening, maar verder ook geen donkere veren.
Dit is een bewezen man.

Wat een dillema ;D

Liefs
Maris!!

Mariska

Hoi Caroline,

Wat goed dat jullie allebei stil bleven ;D
Ik verwacht niet dat er nog iemand voor komt.

En mijn lieve woorden waren allemaal waar!!!

"Het" nieuws staat er al ;D

:-*

Agnes

Hoi Mariska,

Ik vind de bovenste met die donkere veren heeeeel mooi ;D
Maar verder heb ik geen verstand van primrose ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mariska

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mariska