De valkjes van M&M Deel 2! *Foto-update 07-10*

Gestart door Mariska, 14 maart 2006, 10:35:42

« vorige - volgende »

Rianne

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Hoi Maris,

het is gelukt. De eerste helft van je dagboek staat nu op pagina 3, omdat het forum sorteert op datum van laatst geplaatste bericht.
Als je wilt kun je je eerste bericht hier nog wat aanpassen. :)

Mariska

Dank je wel Rianne :-*

Helemaal Toppie!!!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

valkchico

hallo mariska,

gefeliciteerd met je 4 e eitje.
En met het openen van je nieuwe (uhh bijna) nieuwe dagboek.

gaat goed zo met je schatjes en keep up the spirit.

gr Esther

Ankie

Hoi Mariska

Wat gaat het rap bij jou zeg !!!
Heel erg leuk voor je !
Ik begrijp dat je niet kan wachten tot de eitjes uitkomen !!!
Ben wel benieuwd hoor ! Echt heel erg spannend !
Ik hoop dat ik straks naar je kleintjes mag komen kijken ! ;D

Goet van Ankie

Gerda

Hoi Maris,

Gefeliciteerd met je nieuwe dagboek!!!

Veel succes met je eerste nestje!! Het was even geduld hebben, maar nu gaat het hopelijk snel lukken dat er gepiep uit het nestblok komt en je de voergeluidjes gaat horen!!

Ik begrijp dat Rianne een beetje aan het knippen en plakken is geweest. Ik werd er ondertussen drie keer uitgegooid met de melding dat er een fout opgetreden was en het topic niet meer bestond  :D
De vorige keer maakte ik het al mee toen Riny haar dagboek aan het reorganiseren was. En ook nu was ik helemaal de kluts kwijt!!!
Nu weet ik het zeker: het is een straf omdat ik stiekum op mijn werk zit te kijken  :-X :-[ :o

Liefs, Gerda

Rianne

hahahaha... ;D Het lukt me niet om het oude gedeelte aan het nieuwe te plakken. Dan komt de inleiding achteraan. Hoe ik ook probeer. Dus heb Mariska aangeraden de inleiding in het eerste bericht te plakken. :)

Mariska

Ik ben ook nog even aan het klooien hoor ;D

Ik werd er ook afgegooid :o ;D

Maar ik pruts nog wel even verder ;)

Het lijkt er inderdaad op dat je gestraft word Gerda ;D

Mariska

Ik word gek ::)

Nou zijn mijn foto's weer verdwenen en ik zit met een geciteerd bericht die weg moet :-\

Help ;D

Rianne

Mariska

Mariska

Hoi Rianne,

Bedankt voor je hulp en dat plezier komt wel goed :D

Hoi Esther,

Het gaat hier ontzettend goed en dat geeft mij alweer een hoop nieuwe energie :D

Hoi Ankie,

Het gaat hier zeker supersnel opeens :D
Uiteraard mag je komen kijken als de kleintjes er zijn ;)
Je weet de weg ;D

Hoi Gerda,

Ik vond het een mooi moment voor een nieuw begin nu ik ook aan iets nieuws ben begonnen :D
Babytjes :D :D :D

Die mooie voedergeluidjes ga ik zeker vastleggen want dat lijkt me echt prachtig.

Jij hebt niet alleen straf hoor, ik werd er ook steeds afgegooid :o ;D
Maar nu is het goed ;)

Ik ga zo even kijken hoe het bij jou baby's is ;)

Liefs
Maris!!

gonnie

Hoi mariska
gefeliciteerd met je vierde ei , wat denk je komen er nog meer ?
Ik viond het erg leuk dat jij ook om dezelfde tijd als ik je aan het verheugen bent gezellig.
groetjes Gonnie