De valkjes van M&M Deel 2! *Foto-update 07-10*

Gestart door Mariska, 14 maart 2006, 10:35:42

« vorige - volgende »

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lique

Citaat van: Roosje op  6 juni 2006, 12:35:27
Welke spray gebruik jij dan? Want ik heb bogena spray en daar staat op dat vogels jonger dan 3 maanden er niet mee behandeld mogen worden :-\

Ik heb zowel 404 spray als birdspray.
Ik gebruik het al vele jaren, en het is altijd goed gegaan. En ik denk dat het niet uitmaakt of je een vogel van 6 weken of 12 weken hiermee inspuit, als een vogel gezond is.

groetjes lique

Caroline

Och jeetje, wat zitten ze er triest bij Maris.

Beterschap met je ziekenboegje.  :-*

Kan het pikken naar haar pootjes geen irritatie van het ringetje zijn dat nu natuurlijk steeds strakker komt te zitten??

Sterkte vanavond bij Dr. Feld, met Twila en Misty.

Hopelijk gaat alles voorspoedig.

Knuffeltje voor jou omdat alles je zo tegen zit.

Liefs Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

caro

Hoi Maris,

Het gaat nog steeds niet goed in de ziekenboeg. Wat een pech. :-\ Wat rot voor je, ik hoop dat het gauw beter gaat met je valkjes.

Spannend hoor met je eitje. Wat duren die dagen dan lang, als je op iets zit te wachten :P. Ik weet er alles van.

Succes met wachten, ik ga voor je duimen. Misschien helpt het ;).

Beterschap in de ziekenboeg.

Groetjes

Caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

marilyn

hoikes mariska

ik hoop dat je valkjes snel opknappen want ze zien er best zielig uit hé als ze ziek zijn  :-\ maar dr feld zal wel raad weten  ;)

groetjes marilyn

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Luna was alle dagen de eerste die buiten kwam en alles verkende.
Nu zit ze al de hele dag binnen en toen ik net ging kijken zat ze er zo bij :(

Ik heb haar wel zien eten, gisteren ook.
Haar poepjes zijn ook groen, maar wel een beetje dun.
Geen diarree.

Wat moet ik hier nu weer mee?

Is ze ziek of niet :(

Roosje

De foto is een beetje uit een rare hoek genomen, ik durf niets te zeggen :-\

Rianne

Hoi Maris,

de poepjes van mijn ene cathi zijn ook af en toe wat waterig, terwijl die van de andere wat vaster zijn. Drinkt ze veel?
Marlies vertelde me dat de natuurlijke houding van een cathi wat voorover gebogen is. Dit in tegenstelling tot een valkje, die altijd recht zit.
Verder kan ik er niks over zeggen, hopelijk reageert er nog iemand die er meer verstand van heeft als ik. :)

Mariska

Nou we zijn inmiddels terug.
Ik heb Luna niet meegenomen.
Ik kijk het wel nog even aan.

Misty hoef ik niet meer te behandelen en het oog xag er goed uit.
Daarom heen is het wat geirriteerd, maar dat komt ook door de zalf en gaat vanzelf over.

Twila haar ringetje is eraf geknipt.
Hij kreeg het niet meer naar beneden.
Dus dat probleem is ook opgelost ;)

Rianne en Roosje, bedankt voor jullie reacties ;)
Helaas was ik al weg.

Caroline

Fijn dat alles weer opgelost is.

Zo zie je maar dat een oogje er heel eng uit kan zien terwijl het er eigenlijk goed uit ziet.  :D

Hopelijk heeft Luna gewoon eventjes haar dag niet en is ze morgen weer lekker fit.  :D

Doei doei!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Mariska

6 juni 2006, 21:17:19 #1484 Last Edit: 6 juni 2006, 21:20:55 by Mariska

WIJ GAAN MEEDOEN AAN DE MOOISTE KUIFJESVERKIEZING IN JULI ::) ;D ;)