De valkjes van M&M Deel 2! *Foto-update 07-10*

Gestart door Mariska, 14 maart 2006, 10:35:42

« vorige - volgende »

Mariska

Volgens mij komen daar wel leuke jongen uit Riny ;D

Hoe gaat die nieuwe mutatie dan heten?
Sloerie lellebel of lellelbel sloerie ;D

Erg he Caroline, allemaal s******bakken hier op het forum ;D :-X

Sloeriegeneratiemutatie ;D ;D ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Monky

Hi Mariska,

Gefeliciteerd met je eitje  :)

Weet je dat jouw naam "of the sea" betekent?

Leuk om te weten  :)

Leuk dat het valkje Chitto gaat heten  :)

Ik ben op zoek naar een mooie combi naam voor de (hoop ik) blauwe en groene Cathi's. Ideeen?  ;D

Groetjes,
Monky

hippysuus

Hoi Maris,

Mijn mannetje is hier ook niet kieskeurig hoor, ik het begin stapte hij nog wel eens over van Billy naar Tommy maar blijkbaar "ligt" Billy hem toch beter want Tommy komt tegenwoordig niet meer "aan de beurt"  ;D ;D

Je moet toch eerst uitproberen wat je het lekkerst vind he? Dat geld blijkbaar soms ook voor valkjes ;)

Groetjes,
Suus

Mariska

Hoi Monique,

Dank je wel :D

Ik wist niet dat mijn naam dat betekent.
Leuk om te weten :D
En ik ben helemaal geen waterrat ;D

Als me iets te beginnen schiet voor je cathi's laat ik het zeker weten ;)

Hoi Suus,

Ik denk dat valkjes er ook van willen genieten voor ze zich vastleggen ;D
Eerst even kijken wat er te koop is :P

Als Ozzy zich hier maar wel gedraagt in mijn voliere ;D ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Lieve Maris en Mike,

Je hebt geen idee hoe blij ik ermee ben dat mijn lieve tweetal bij jullie mag komen wonen, de tranen staan me in de ogen...maar dan op een positieve manier.

Ik ben echt verschrikkelijk blij want ik weet dat ze bij jullie net zo schandelijk verwend worden als bij mij, ik schiet hier helemaal vol.

Vanuit de grond van mijn hart,
Dankjewel!!!!!!

Dikke knuffel,  :-*
Suus

Mariska

Hoi lieve Suus,

Ik kon dat ook echt aan je merken dat je dat graag wilde.
Ik kan jou ermee helpen.
Billy en Ozzy komen goed terecht en ik heb er 2 hele leuke tamme valkjes bij in de voliere.
Dus iedereen is blij nu :D

Ze zullen hier niks tekort komen.
Mijn dag draait om mijn valkjes en mijn honden en ook in de voliere zal ik heel vaak te vinden zijn.

Ik ben gewoon blij dat ik jou kan helpen.
Dat geeft mij ook een goed gevoel.
Ik weet dat je net met je valkjes bent als wij en dat een goed adres heel erg belangrijk is.
Nu weet je waar ze komen en kan je ze blijven volgen.
Ik hoop dat dat jou een stukje rust geeft ;)

Liefs
Maris!! :-*

Mariska

Ik heb even een paar korte filmpjes (15 sec) :D

Deze is op verzoek van Monique.
Het is geen Snowy, maar Binky geworden.
De eerste is van Binky die Luna kroelt :D
http://www.youtube.com/watch?v=2jeYrumclgA

De tweede is van Luna.
Zij heeft een hele aparte manier van trosgierst eten ;D
http://www.youtube.com/watch?v=iarlyyYK4RU

De derde is op verzoek van Nellie.
Het voorspel a la Ozzy ;D
http://www.youtube.com/watch?v=stLxFMV99Sc

Youtube werkt trouwens erg goed tegenwoordig :D
En snel, ze doen het al.

Nog even 2 fotootjes van Cin door Mike gemaakt.

Zo lag ze vanmiddag te slapen achter het kussentje :D

Close-upje van voren :-*

Wat een scheet!

En dan heb ik nog een nieuwtje :D

Al een tijdje had ik het met Suus over haar koppeltje waar ze een ander adres voor zoekt.
Ik heb toen aangegeven dat als wij plek genoeg hebben dat ze hier mogen komen.
Suus gaf toen al aan dat ze dat heel fijn zou vinden.
En Mike en ik hebben dus vanmiddag de knoop doorgehakt.
Billy en Ozzy komen bij ons wonen :D :D :D

Liefs
Maris!!

hippysuus

Ik kan de filmpjes nog niet zien op mijn pc, ik kijk morgen wel op de laptop die doet het nog. Moet even uitzoeken waarom het ineens niet meer wil op de pc. Er is een nieuwe flash versie uit dat weet ik wel.

Ik had net al in mijn dagboekje geschreven dat ik heel erg opgelucht ben, er is echt een steen van mijn hart want ik vind niets zo vreselijk als een dier weg doen en kan dat alleen maar als ik 100% zeker weet dat ze het bij die ander nog beter krijgen als bij mij. En gelukkig is dat zo, ik ben blij dat jullie zo'n groot hart hebben dat mijn valkjes daar bij in passen.  :-*

En ik bedenk me nu pas, jij houdt je dagboek altijd zo goed bij met leuke verhalen en foto's....ik ga het heel raar vinden om mijn valkjes straks met hun capriolen bj jou tegen te komen maar ik kan ook altijd van ze blijven genieten.

Dus nog een keer en wel honderd keer, bedankt!!!

Suus

hippysuus

Hallo Mike en Maris,

Wij zijn Billy en Ozzy, wij zijn vreselijk blij dat we in dat mooie paleis mogen gaan wonen en dat we dan zo mooi naar de vissen kunnen kijken.

Suus kan wel zeggen dat wij zo lief zijn maar wij willen toch even laten weten dat we ook maar valkjes zijn hoor!

Ozzy verheugt zich heel erg op alle valkenmeisjes en ik kan niet wachten om eindelijk eens dingen te mogen slopen, het vrouwtje roept hier altijd "nee Billy, dat mag niet"  ::)

Hier zie je ons op 1 van onze ontdekkingsreizen over de grote vloer, Ozzy is net in mijn oor aan het fluisteren wat we voor valkjeskwaad gaan uithalen en ik heb zoals je kunt zien daar ook nog wat ideeen aan toegevoegd.

Dikke valkjes knuffel van Ozzy en Billy.

ps, ik zit nu met mijn (volgens het vrouwtje dikke! kont  :-[) bovenop het boedha masker)...

Billy

Mariska

Hoi Suus,

Ik ben blij dat je zo opgelucht bent :D
Mede omdat ik merkte dat het jou hoog zat wilde ik niet lang meer wachten met een beslissing.
En omdat het geraamte er nu staat en ik het beter in kan schatten kon ik je gelukkig snel verlossen.
Bovendien hielp het hardop tellen in mij IM ook, want ik was de tel een beetje kwijt ::) ;D

Ons hart is zeker groot genoeg voor jou 2 valkjes erbij!

Je kan ze hier inderdaad lekker blijven volgen :D
Ricky en Dopey heb ik van Nellie overgenomen en de eerste tijd heb ik over hun extra veel geschreven.
Dat zal ik bij jou ook doen, met veel foto's ;)
Zodat je een goed beeld krijgt van hun eerste tijd hier en hoe het wennen verloopt.
Ik hoop dat dat straks helpt.

Hoi Billy en Ozzy,

Wij en alle valkjes vinden het ook heel gezellig dat jullie bij ons komen wonen :D
We verheugen ons er nu al op.

Wij (de valkjes) zijn altijd in voor nieuwe valkjeskwaadstreken die we kunnen uithalen.
Slopen doen wij graag en daarom zorgt vrouwtje ook altijd dat daar genoeg voor in huis is :D
Maar heel soms pakken we toch iets dat niet mag en vrouwtje doet dan of ze boos is maar eigenlijk moet ze wel lachen om onze ondeugende streken.
Daar maakt ze ook altijd foto's van om hier neer te zetten op die valkjessite ;D

De valkjes hier zoeken ook altijd gekke plekjes uit en in jullie nieuwe paleisje zal ik ook hele mooie plekjes voor jullie maken.

Een dikke knuffel terug van Mike en mij en de groetjes van alle valkjes :D

Liefs
Maris!!

hippysuus

Hoe stom ben ik...ik zie nu pas dat jij al een Ozzy hebt ::) Nah..blond hoor ;D Maar goed, zijn officiele naam is Oscar...haha. Maar je verzint maar lekker andere namen voor ze hoor, daar heb ik helemaal geen probleem mee.

:-*
Suus

Mariska

Ja en mijn Ozzy is ook een wildkleur ;D

Ze houden hun eigen namen! ;)
Komt wel goed hier ;D

:-*

hippysuus

;D ;D

Oscar is naar Oscar Wilde genoemd en Billy naar Billy Holiday (en dat is toch echt een meisje hoor!). Nu klinkt het toch al ietsje sjieker he? :D

Mariska

;D ;D ;D

Het klinkt prachtig ;)
Het blijft gewoon Billy en Ozzy.

Wat dacht je van Kaily dan ::)
Wij dachten dat het een pop was en toen bleek het een man te zijn.
Ik vind het zo lastig om nu nog zijn naam te veranderen.

En trouwens, voor mij zijn het Billy en Ozzy :D
Zo ken ik ze en niet anders ;)