29 maart 2024, 15:58:05

De twee deugnietjes Sal en Spikey

Gestart door Carin, 21 maart 2006, 01:00:15

« vorige - volgende »

Mara

Hoi S&S en Carin

Die arme heren toch. Vrouwtje heeft beloofd om de foto's van S&S aan de dames te laten zien.

Pipo en Mara

Carin

Hoi Pipo en Mara,

Super super super.. Wij horen wel wat de dames van ons vinden..

Wij vinden de dames erg leuk!

Groetjes S&S

Carin

Vandaag wordt het ballonnendag! Jippie!

Carin

De ballonnen zijn er nog niet, die gaan we straks krijgen.
We hebben wel een mooie slinger aan onze kooi vastzitten.. Vinden we ook erg leuk! Vrouwtje heeft beloofd straks een paar foto's te gaan maken en die plaatst ze hier.

We hopen dat we er nog uit mogen, maar we snappen best dat sommige mensen ons eng vinden als we eruit zijn..

Snaveltje S&S

Mara

Hoi S&S

Geniet maar lekker van de verjaardag en geven jullie vrouwtje maandag een snaveltje van mij?

PIpo

Carin

Hoi Pipo,

dat zullen we doen!

Geniet je van het warme weer of zit je lekker op een koele kamer?

Groetjes S&S

Mara

Hoi S&S

Ik zit lekker in de woonkamer, het is me veel te warm. Weet je wat ik heb gekregen van vrouwtje? Ik heb een cranberry, een stukje kiwi en een stukje augurk in mijn kooi liggen. Die kiwi is gedroogd en goed eetbaar, maar die cranberry. Weten jullie wat ik daar mee moet? Vrouwtje zei dat het Cranberry heette maar ik vind het maar een raar iets hoor..

Pipo

danielle

Hoi Sal en Spikey,
Wij hebben al een beetje jullie dagboekje gelezen. Nou we hebben eigenlijk vooral naar jullie foto's gekeken. Wij vinden jullie mooie vogeltjes, zijn jullie toevallig mannetjes  :-*, wij zijn namelijk twee vrouwtjes. We hebben wel een mannelijke vogel in huis, maar die vindt ons niet leuk  ???.
Hebben jullie nog steeds een feest thuis. Worden jullie altijd extra verwend als er feest is in huis. Wij krijgen dan altijd wat extra lekkere dingen en de aandacht van alle mensen is natuurlijk ook leuk.

:-* van Sammie en Gijsje

Carin

Hoi Lief vriendje Pipo,

Cranberry kan je eten hoor.. Voor grote vrouwenmensen helpt het enorm tegen blaasontsteking. Jij wordt wel verwend hoor! Wij hebben nu mais en trosgierst in de kooi..
In het boek van de grijze rakkers staan de slingers. Die gekke Ozzy was acrobaatje aan het spelen. Wij niet, wij zitten gewoon de boel te slopen!

Even een ander vraagje: Wat vonden je zusjes nu van ons? Want er zijn nu meer kapers voor deze knapperds aan de kust!


Hoi Sammy en Gijsje,
Wij zijn twee jonge, goddelijke mannetjesparkieten, tenminste vrouwtje zegt dat tegen ons.
We hebben nog steeds feest in huis. Morgen is vrouwtje echt jarig en dan hebben we nog mensen over de vloer. Dan is het even uit met de pret. Vrouwtje vindt het dan ook wel mooi geweest.

Jaaaa, we krijgen morgen nog lekkere dingen. Vrouwtje had een bananenschuimpje over, maar die lusten wij weer niet. We hebben nu wel mais en trosgierst.

We zijn moe en gaan maar slapen nu!

Snaveltje S&S

Mara

Hoi S&S

Mijn zusjes vonden jullie waanzinnig lief om te zien. Ze waren op slag verliefd op je.

Pipo

danielle

Hoi Carin,

Van harte gefeliciteerd!

Maak er een gezellige leuke dag van!

S&S,
Jullie moeten jullie baasje maar extra verwennen vandaag! En er natuurlijk een beetje van profiteren van al het lekkers  ;).

:-* van Danielle en van Gijsje&Sammie

Carin

Hoi Pipo,

Wij blozen er helemaal van..

Hoi Danielle, S&G,
Dank jullie voor de felicitaties!

Wij hebben vrouwtje verwend met een sauna baddoek en zij heeft ons weer verwend met allerlei, lekkere dingen.
Mais, trosgierst en we hebben ons badje hangen.. Daar zitten wij eigenlijk al de hele dag lekker in!

Hebben jullie ook een eigen boekje?

Groetjes S&S

Mara

HOi S&S

Weten jullie wat ik vandaag in mijn kooitje heb gekregen? Een badje. En dat vond ik op zich best wel aardig. Maar ik ging er nog niet in zitten. Hebben jullie ook een badje?

Liefs

Pipo

danielle

Hoi S&S
Hoe is het met jullie, zijn alle feestgangers weer weg?
Staan jullie weer op jullie oude plek?

He Pipo,
Ik Gijsje houd echt niet van water, ik ben er een beetje bang voor. Toen ik nog een klein vogeltje was vond ik het af en toe wel leuk om onder de kraan te zitten, maar nu niet meer. Alleen als het echt heel warm is laat ik het een heel klein beetje toe dat er naar me met water gesproeit wordt. Sammie vindt de plantenspuit echt geweldig die is erna altijd helemaal doorweekt  ;D. Maar een badje vinden we allebij eng.

:-* van Sammie&Gijsje

Carin

Hoi Vriendjes,

We zijn er vanavond uitgeweest en hebben ons tegoed gedaan aan de intermediair (blad) van vrouwtje.. Hebben we heerlijk aan gevreten.. Vrouwtje vond het wat minder.

Jaaa wij hebben ook een badje en we badderen er regelmatig in.. Vinden we heerlijk en niemand heeft last van ons, behalve de grijze rakkers, want die passen niet in het badje.. Jaa, Calimero denkt dat hij erin past..

Voor de rest gaat alles hier goed, we zitten nu op onze schommeltjes en slapen.. We zijn zo moe!

Groetjes S&S