27 april 2024, 20:43:43

Yesil en Azul, grasjes met pit!!!

Gestart door Gerda, 19 maart 2006, 17:24:32

« vorige - volgende »

Carin

Hallo Azul,

Ik herken het helemaal.. Sal blijft maar doorgaan.. Ik ben zelf lekker ijdel en hang het liefst de hele dag voor mijn spiegeltje :)

Volgens mij ben jij gewoon een lief vogeltje..Zal ik je nomineren voor de grasparkiet van de maand? Als je wint, vind je bazinnetje je zeker lief!

Grasgroetje, Spikey!

Gerda

30 maart 2006, 13:04:58 #16 Last Edit: 30 maart 2006, 13:12:47 by Gerda
Hoi Spikey,

Ik ben ook een lief vogeltje, alleen af en toe wat chagrijnig. Dan bijt ik gewoon even om te laten merken dat ik het er niet mee eens ben  :) Dat vindt mijn baasje denk ik niet zo aardig, maar ze laat er niets van merken. Ze doet net of er niets gebeurd is.
Als ik lief doe, zegt ze altijd: wat ben je toch een schatje, Azul.

Deze foto heeft ze van me gemaakt toen ik nog schattiger was. Hier was ik 6 weken. Mijn baasje vindt het een paasfoto. Ik weet niet wat dat betekent, maar misschien bedoelt ze: een super schattige foto  :D



Groetjes, Azul

Agnes

Hoi Azul,

Ik denk dat je vrouwtje bedoelt dat je op de foto een beetje op een eitje lijkt.
Maar dan wel een heeeel mooi eitje ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Carin

Hoi Azul,

Wat een leuke foto is dat! Je staat er erg mooi op!

Heb je nog meer foto's van jezelf en Yesil?


Groetjes een fan!

Gerda

Mijn baasje mag op het moment echt geen foto van me maken!!! Ik ben in de rui!!! En niet zo'n klein beetje ook  ::)
Er liggen meer veren van me op de grond dan dat er aan mijn lijfje zitten. Mijn twee grote staartveren staan bij baasje in een potje. Het staat wel mooi, maar ik had ze liever aan mijn lijf!!

Yesil heeft weer eens nergens last van, die is het hele jaar door een beetje in de rui. Ik verlies om de paar maanden de helft van mijn veren  :-\

Groetjes, Azul

PS baasje zegt dat er morgen toch foto's van ons komen. Vandaag had ze alleen foto's van zoenende valkparkieten gemaakt, of zoiets  ::)
Maar nu hoorde ik haar zeggen dat wij morgen aan de beurt zijn!! Ik hoop dat ze dan alleen foto van voren maakt, dan zie ik er best goed uit  8)

Carin

Hoi Azul,

Hoe kaal je ook bent / wordt, ik blijf fan van je! (En ook van Yesil natuurlijk)

Groetjes Spikey!

Carin

Haai vrienden,

Even een berichtje van ons:

Hier gaat alles goed.. Sal is een beetje ziek, heeft last van zijn oogje en gaat vanmiddag naar Feld!

Hoe is het met Azul en de rui? Yesil nog steeds druk?

Groetjes Spikey en Sal

Caroline

Hoi hoi!!

Wat leuk dat jullie een eigen dagboekje zijn begonnen.

Ik kom hier regelmatig eventjes kijken en weten jullie waarom??

Ik vind dat jullie vrouwtje zulke mooi foto's maakt, daar kan ik intens van genieten om naar te kijken.  :D

Tot gauw!!

PS. Als jullie niet zo mooi waren, zouden er natuurlijk ook niet zo'n prachtige foto's van jullie zijn.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Dank je wel Caroline!!

Vandaag ben ik helemaal blij!! Want mijn baasje heeft mij in haar handtekening gezet!! Ze zei er wel bij dat het alleen met Pasen geldt!! Wat dat is weet ik niet, maar ik hoop dat het heel lang duurt!



Ze heeft me er wel twee keer ingezet (eigenlijk 7 keer, maar ik snap niet waarom ik op de andere vijf foto's opeens geel ben - vrouwtje zei: dat is de kleur van pasen).

Maar ik sta er mooi en Yesil niet!!!

Groetjse, Azul


Gerda

15 april 2006, 11:58:13 #24 Last Edit: 15 april 2006, 13:08:42 by Riny
Ik ben boos!!! >:(

Ik snap er niets van, ik ben gewoon een paasvogeltje met mijn groen en geel, maar mijn baasje heeft mijn blauwe soortgenoot (dus nu even geen vriendje) uitgekozen als paasvogeltje!!


Kijk dan toch, geel met groen!! Dat zijn toch de kleuren van pasen!!!

Dat baasje van mij is gek, zelfs de grote valken hebben nog meer geel, behalve die grijze duif dan!!! ::)

Ik ben boos!!!!! >:(

Yesil


Caroline

Hoi Gerda, ik kom eventjes zeggen dat ik je handtekening helemaal geweldig vind.  :D

Groetjes van Caroline  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny



Hallo Yesil
Schandalig is het wat je vrouwtje nu weer uitspookt.
Weet je wat je gewoon doet,je poept stiekem op haar hoofd als ze achter de computer zit.
Dat zal haar afleren.
En als jij dan straf krijgt vraag je maar of baasje Ronald mij even opbeld.
Dan zet ik mijn auto in de R van Racen,en kom je helpen.
En ik zal niet verdwalen.
Groetjes Riny :D

Bogucci

Piep Yesil en Azul,

Ik ben ook geel, vrouwtje heeft niets verteld over pasen?
Wat is dat, kan je dat eten?

We hebben samen een tukkie gedaan, nu moet ik even mijn energie kwijt. Knabbel-de-babbel, in de nek van vrouwtje. Vrouwtje vindt het niet zo fijn, ze zegt dat het gaat irriteren. Oké dan ga ik toch aan de andere kant zitten knabbelen.
Oh, wacht ik kan ook even kijken hoe het toetsenbord werkt.
Dat is leuk, ik zit nu gezellig heen en weer te wiebelen op de pols van het vrouwtje...moeten jullie ook eens proberen.

Ik moet gaan, vrouwtje gaat koken en ik mag toekijken.

Groetjes TT

Carin

Hoi Yesil,

Ik als jouw broertje steun je heel erg! Ik heb hier ook een geel koppie rondvliegen en dat is echt een paasparkiet!

Maar misschien kom jij wel met Koninginnedag in je baasje haar handtekening te staan?

Brothers for ever!

groetjes, ook namens Spikey,

Sal ;)

Mara

*hier zitten een paar grasjes opgewonden te kwetteren.*

Yesil en Azul,

Ik heb net mijn grasjes verteld over jullie. En weet je wat mijn Sneeuwvlokje zei, ik vind die Yesil best wel een knappe vogel. Maar Sneeuwvlokje is spierwit en af en toe een beetje hyperactief maar wel heel lief, ook voor haar vriendjes in de voliere. Deb en Prins, Snoetje en Citroentje en Kop Toe en Kleine Blauw doen jullie ook de hartelijke groeten en ik zal ze op de hoogte houden van jullie avonturen.

Liefs

Mara