12 mei 2025, 18:40:41

Laiko's tweede nestje!!!!!

Gestart door Tara, 14 juni 2003, 02:40:23

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

Wow tara

Jij bent echt een geluksvogel dat je dit heb mogen beleven.
Meissie van harte met de geboorte van weer een valkje.
Wat jij nu mee hebt gemaakt zou ik ook graag een keer willen beleven, een valkje uit zijn eitje zien kruipen. Je bent echt een bofkont hoor. En vooral het nu zo lekker gaat met je valkjes.

Nog ff iets anders ik heb te vertaling van je Moko en Falko klaar wil je nog ff kijken of je het zo goed vind.

groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Tara

Hoi,

super hoor Diana thx!

Hoi allemaal ;D ben net ff naar de rest van de eitjes gaan kijken en 3/4 hebben al barstjes. Ik denk dat er er 2 vannacht uitkomen of misschien nog vanavond en het ander morgenavond ofzo :).

Echt super!!!!

Paul

Hoi Tara,
Ik hoop ook echt nog eens een keer te zien hoe een jong uit het ei komt en dan wil ik er zeker foto's van maken :-)
Ze komen nu wel snel allemaal achter elkaar uit he, dat is echt gaaf dat je nu weer zoeel jongen hebt :-)
Ik hoop dat die twee vannacht uit gaan komen maar ik denk het wel als het ei al barstjes heeft.
Veel succes met de kleintjes.

Groetjes, Paul

Tara

Ze zijn deze nacht niet uitgekomen :(....

Ahja, ze zijn nog steeds aan het kloppen maar jah, het vermeerderd niet echt. Nouja, we zien wel, vandaag moeten ze anders echt wel uit gaan komen hoor :)

Tara

Hoi allemaal, zie je wel, ik ging net kijken en ja hoor, zag een lege schil, het 5de jonkie is geboren, benieuwd wat ik nu allemaal krijg van mutaties :D

daan

Hoi Tara,

Gefeliciteerd met je jonkies, lekker dat alles is goed gegaan. Je moet een hoop geduld opbrengen, maar je wordt er rijkelijk voor beloond he'. Veel plezier en laat je snel een foto zien van de kleintjes ben wel benieuwd!!!

Ja nu afwachten wat de mutaties zijn.
Succes he'Tara.

Groetjes Daan

demi

hoi tara

ik ben ook zeer benieuwd naar jou schatjes!!
laat snel foto`s zien en ik had ook een vraagje hoe zie als een baby nog zo klein is of het een lutino is?

groetjes diana w

Tara

Ok ik ga meteen foto's maken :).

En Diana, lutino's hebben rode oogjes, terwijl andere jongen blauwachtig lijken als ze nog dicht zijn :).

Groetjes, Tara

Tara

Hoi, heb ik snel ff foto's gemaakt, ik had het al eerder proberen te doen maar ze mislukten telkens, maar ja, jongen zijn in het begin niet zo duidelijk hé :).

Jong 1:

Jong 2:

Jong 3:

Jong 4:

Plukkie:
Dit is nou mijn lutino, zie je het verschil Diana?

Groetjes, Tara

moonwitch (diana)

28 juni 2003, 21:01:44 #39 Last Edit: 29 juni 2003, 19:15:00 by moonwitch
hoi tara

Wat lief weer al die kuikentjes. Inderdaad kun je het verschil zien met de oogjes. Bij jouw nieuwe plukkie zie je inderdaad niet van die donkere kraaltjes. Echt grappig.
Maak maar weer veel foto's zodat we weer mee kunnen genieten.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

demi

hoi tara

super leuke foto`s weer!!
en ik zie idd het verschil nu bedankt voor de uitleg!!!
veel s6 verder diana w :-*

Tara

Hoi allemaal,

ik ging net nog even kijken en ja hoor jonkie nummer 6 is geboren en het heeft zelfs al wat voeding gekregen, het is een echt schatje hoor, en deze nacht komt er normaal nog een jong uit :).

Groetjes, Tara

Paul

29 juni 2003, 05:29:21 #42 Last Edit: 29 juni 2003, 19:34:53 by Paul
Hoi Tara,
Wat een mazzel dat er toch nog 1 Lutino bij zat want de andere zijn allemaal iets andere mutaties.
Naruurlijk is elk jonkie schattig als ze geboren worden :-)
Later worden het wel even ET-tjes maar als ze wat groter zijn vind ik ze er ook wel weer heel lief uit zien :-)
Veel succes met de kleintjes :-)

Groetjes, Paul

Tara

Hoi allemaal,

vanmorgen keken we en een eitje was ook druk bezig gaatjes enzo te maken, ik wou foto's nemen voor jullie maar het duurde veels te lang :(. Ik heb het teruggelegd en een paar uur later zag ik dat het is uitgekomen, ik denk dat Laiko hem heeft geholpen, want ie raakte er echt nie uit, en de helft van het eischaaltje is verdwenen :D. Al 7 jongen, nog 3 te gaan, misschien nog een lutino? :D

Groetjes, Tara

Mandy

Oooo Tara, wat goed joh! Heerlijk voor je meid dat je nu weer zo in de jongen zit en nog een hele hoop ook, leuk hoor! Ik geniet helemaal met je mee, vind het heel fijn dat er nu weer wat zonneschijn in je leven is en je weer gelukkig kan zijn met deze hummeltjes en je nieuwe Plukkie, genier er maar lekker van hoor! :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl