29 maart 2024, 16:33:46

hebben jullie ook wel eens...

Gestart door zwolse_girl, 19 maart 2006, 13:50:49

« vorige - volgende »

zwolse_girl

Dat als je valkje aandacht wil dat die dan voor het deurtje van de kooi gaat zitten en begint te fluiten en als je dan nog niet reageert dat die dan zelf wel de kooi opendoet boven op de kooi gaat zitten en dan uit zich zelf naar je toe wil vliegen?? ;D

Mijn kuif wel maar die kan niet vliegen we hebben zijn vleugels vorig jaar laten knippen omdat die niet meer te houden was en vloog door de hele kooi door .. nu zijn ze vleugeltjes nog niet helemaal volgroeit en dan valt die nog wel eens op de grond :-\

Groet, Jolanda

Rianne

Er zit er hier wel altijd 1 voor het deurtje, en als ik dan eten ga geven klimt ie bij het luik omhoog als ik die open doe. :)

M.

Hier beginnen ze te fluiten en te lachen zodra ze de auto horen en de voordeur open horen gaan  ;D

Dan groet ik de katten en loop ik altijd gelijk even door naar achteren en roep dan: Hallo moppies!!
Dan hangen de tamme valkjes rond het deurtje om en doe ik m vaak even los en knuffel even met mn wildkleurventje.
Mn cinnamonventje durft dit niet echt, die klimt wel wat omlaag, maar gaat toch weer naar boven, kijkt even en gaat vervolgens zitten fluiten als een grote  ;D

Mn wildkleurtje kan goed vliegen, maar mijn cinnamonventje is dus erg fout gekortwiekt helaas, en heeft hier ook hinder van.
Als hij wil proberen te vliegen, is het net een neerstortend vliegtuig en hij snapt er niks van.
K zal blij zijn dat het weer aangegroeid is :)