29 maart 2024, 00:31:55

Laiko en Moko

Gestart door Christine, 18 maart 2006, 13:05:20

« vorige - volgende »

Christine

Ik kreeg slecht nieuws van Tara te horen dat Laiko en Moko zijn overleden!  :-\

Laiko en Moko rust zacht! Jullie hebben en lang en gelukkig leventje bij Tara gehad!!

Dikke knuffel Tara!! :-*

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

RIP mijn schatjes :'( :'( :'(

~Natas~

Hoi Tara,

Heel veel sterkte met je verlies van je 2 schatjes.
Hopelijk hebben ze nu hun rust gevonden.

Sterkte met het verlies,

Natas

Tara

Dank je wel Natasja voor je reactie,
doet me heel veel :-*

Ik mis hun nog steeds,
maar dankzij Lai en Moko heb ik nou wel twee lieve mooie albino jonkies, ik heb al eerdere nestjes gehad van Elmo (dochter van Laiko en Moko) en nooit albino's gehad, en nu plots wel, nu komt de verborgen split tevoorschijn :)

Christine

Citaat van: Tara op  2 april 2006, 01:46:16
Dank je wel Natasja voor je reactie,
doet me heel veel :-*

Ik mis hun nog steeds,
maar dankzij Lai en Moko heb ik nou wel twee lieve mooie albino jonkies, ik heb al eerdere nestjes gehad van Elmo (dochter van Laiko en Moko) en nooit albino's gehad, en nu plots wel, nu komt de verborgen split tevoorschijn :)

Neem dit als een geschenkje van Lai en Moko dat jij zo goed voor ze gezorgd hebt!
Lai en Moko volgen je via de valkjeshemel en kijken zo op je neer hoe goed je voor hun kleintjes zorgt!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Marianne

Hoi Tara,

Veel sterkte met dit verlies.

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!