18 april 2024, 03:16:18

eerste nestje

Gestart door caro, 17 maart 2006, 17:24:44

« vorige - volgende »

caro

Ik wilde hierbij afscheid nemen van mijn vier valkjes. Ze zijn dinsdag 7 maart en woensdag 8 maart geboren. Ze zijn maar een week geworden. Ze zijn dinsdag 14 maart alle vier afgeslacht door parkietjes. Dit doet mij veel verdriet het was mijn eerste nestje. Ik was zo blij met ze. Ik heb nog steeds het beeld voor me hoe ze zijn afgeslacht. Ik ben er helemaal van slag door. Misschien help dit om het van mij af te zetten.

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'

Caroline
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

caro




Dit zijn de laatste foto's die ik gemaakt heb





Caroline
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Rianne

Hoi Caroline,

ik hoop dat er gauw een 2e nestje komt, zodat je dit achter je kunt laten.

Riny

                                                      
Hoy Caroline
Dat is een vreselijke ervaring,en dat beeld raak je nooit meer kwijt.
Iedere keer als ik grasjes zie ,moet ik er weer aan denken.
Mijn man en ik zijn grote dierenvrienden ,maar willen deze soort nooit meer hebben.
Alleen om bovengenoemde reden.
Bij ons rond het huis wemelt het van de dieren ,maar zoiets hadden we, nog nooit eerder meegemaakt.
Ook ik hoop dat jullie snel een nieuw nestje krijgen.
De nieuwe kleintjes zullen er voor zorgen dat de scherpe randjes,van het verdriet vervagen,en je het een plaatsje kunt geven.
Veel liefs Riny

Gerdy

Hoi Caroline..
Wat is dit een rotervaring bah..het is juist goed om het van je af te schrijven ,ik kan wel zeggen nu van ik wens je het allerbeste met je tweede nestje maar daar heb je nu niets aan..we denken aan je..

heel veel liefs Gerdy

moonwitch (diana)

Hoi Caroline

Dit vindt ik echt heel erg voor je, dat gun je niemand.
Heel veel sterkte Diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Mariska

Hoi Caroline,

Ik vind het heel erg voor je :'(
Het is heel verdrietig als je zoiets meemaakt en dat gun je niemand.
Ik hoop dat je verdriet tezijnertijd weer een beetje zal slijten en dat dat nare beeld wat je voor ogen hebt zal vervagen.
Ik denk dat een tweede nestje je daar goed bij kan helpen.
Grasjes staan hier helaas bekend om en ik hoop dat je ook de nodige maatregelen zal treffen zodat je dit geen tweede keer hoeft mee te maken.

Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies en ik hoop dat het vertellen en de reacties van de anderen hier je zullen helpen bij het verwerkingsproces.

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

margreet

hallo Caroline,

Wat vind ik dit verdrietig voor je, dat zal nog wel even op je netvlies staan. Inderdaad is een nieuw nestje straks een troost. Sterkte.

groetjes Margreet

caro

Citaat van: Mariska op 17 maart 2006, 19:46:07
Hoi Caroline,

Ik vind het heel erg voor je :'(
Het is heel verdrietig als je zoiets meemaakt en dat gun je niemand.
Ik hoop dat je verdriet tezijnertijd weer een beetje zal slijten en dat dat nare beeld wat je voor ogen hebt zal vervagen.
Ik denk dat een tweede nestje je daar goed bij kan helpen.
Grasjes staan hier helaas bekend om en ik hoop dat je ook de nodige maatregelen zal treffen zodat je dit geen tweede keer hoeft mee te maken.

Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies en ik hoop dat het vertellen en de reacties van de anderen hier je zullen helpen bij het verwerkingsproces.

Groetjes
Maris!!


Ik heb zeker maatregelen genomen. Ik heb mijn parkietjes weggedaan, ik wil dit nooit meer meemaken. Ik wil dat beeld nooit meer zien. Het is nu bijna een week geleden en ik zie dat beeld nog steeds voor me. Er komen bij ons geen parkietjes meer. Dat beeld zal ik nooit meer vergeten, ik ben nog steeds van streek daarvan.

Ik vind het wel een troost dat er mensen op mijn berichtje reageren. Dit doet mij goed.

groetjes

Caroline
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

ROCKS

Jeetje...ben er effe stil van, gadsie.
Wat erg!! Ben je zo blij met je babies en dan dit!
Ik weet even niets meer te zeggen, sorry!
Denk aan je....en geef je in gedachten een dikke knuffel!!

Liefs, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mariska

Hoi Caroline,

Ik kan me goed voorstellen dat je het er nog moeilijk mee hebt en het zal best tijd nodig hebben om dit te verwerken.
Het is niet leuk dat je de grasjes weg hebt moeten doen natuurlijk, maar bij elkaar gaat helaas vaker fout.
Ik hoop op een nieuw nestje voor jou en de ouders en dat daarmee je verdriet een beetje plaats maakt voor blijdschap.

Heel veel sterkte!

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

Hoi Caroline,

Ik heb je ook even genoemd bij Babyvalkjes!! Dat item zal steeds weer naar voren gehaald worden (helaas), want de natuur is heel hard.
Ik heb al contact met je erover gehad, maar ik wil nogmaals zeggen dat ik het heel erg voor je vind dat je je mooie nestje met gezonde jonkies zo aan moest treffen.
Ik hoop dat een volgend nestje snel weer blijdschap zal brengen!!

Liefs, Gerda

Wilma1

Hoi Caroline, ik lees net het overlijden van jouw valkjes op een wel heel nare manier......Zelf heb ik ook grasjes en heb het BIJNA meegemaakt....de eitjes waren NET uitgekomen en plots kwamen de aanvallen.....Koko (de man) verdedigde dit met veel uithoudingsvermogen en ik kwam hier op het forum terecht...waar ik advies kreeg ...WEGHALEN BIJ DE GRASJES.....poeh.. meteen aan de gang en gelukkig net kunnen redden...bijna kreeg ik een hekel aan mijn grasjes..... want ook als de kleintje valkjes ouder zijn, maar nog niet geheel volwassen, zijn grasjes echte KILLERS!!!! Van de ouders winnen ze niet, maar de kleintjes zitten ze op de kop te pikken!

Ik doe ook nooit meer valken bij grasjes!!!

Sterkte met dit vreselijke verlies!!
:'( Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jolandaW

Hoi Caroline,

Ik kreeg net de link van dit stukje door van Monky en heb het gelezen en het heeft mij doen besluiten dat ik van het weekend mijn grasparkietjes uit de grote voliere haal om die narigheid te voorkomen.
Ik hoop dat je snel succes hebt met een nieuw nestje.
en veel sterkte

groetjes Jolanda

Riny

Hoy Joland
Dat vindt ik zeer verstandig.
Want het is heus geen pretje als je zoiets vindt.
Groetjes Riny :D