16 april 2024, 13:48:50

Alsnog...

Gestart door Ineke, 14 maart 2006, 12:59:31

« vorige - volgende »

Ineke

14 maart 2006, 12:59:31 Last Edit: 14 maart 2006, 13:20:06 by Ineke
Weet even niet of ik dit onderwerp bij ''voorstellen'' of ''verhalen'' moet zetten, nu na drie maanden en bijna 300 berichten.
Elke vrije minuut bungel ik inmiddels in de dagboeken en zeker nu velen gaan kweken vind ik t spannend om de verhalen te lezen en de mooie foto's te zien. Het is net alsof je t zelf meemaakt, zo kleurrijk schrijven jullie allemaal.
Ik ben Ineke

bijna 35 en sinds 10 jaar samen met de prins op t witte paard Lars. Ik werk bij n gemeente, ga graat uit eten, dansen, lezen en schaken vind ik ook leuk. Daarnaast zijn Lars en ik gek op oldtimers, met name corvettes. Momenteel restaureren we eentje uit 76 waarmee we deze zomer gezellig gaan toeren.
Zelf heb ik maar 1 valkparkiet, Teuntje. Een tweede is reeds gereserveerd bij Riny.
Teuntje is sinds bijna 15 weken bij ons. Het bange vogeltje heeft zich meer dan we hadden gehoopt van angstig naar nieuwsgierig ontwikkeld.
Hij is gekocht in een dierenzaak en vorige week zag ik nog n paar vogels uit zijn nest terug. Net als bij Teun hebben ze allemaal gehavende veren. De lutino's hebben veel kale plekken en van t forum heb ik begrepen dat ze dan overfokt zijn of n gevolg van inteelt. De vogels zijn niet geringd.
De eigenaar is wel goed voor zijn dieren en in vergelijking met de andere dierenzaken die we destijds hebben bezocht is dit n mooie winkel. Maar we willen geen valkje meer uit n winkel.
We zien wel dat t verenkleed steeds beter wordt bij Teuntje, ook omdat ie 4x p/w wordt natgespoten en we waterbakjes aan de verwarming hebben gehangen. We zijn dan ook benieuwd hoe ie er na de eerste rui uitziet.
Knettergek zijn we met ons menneke. Ik denk dat ie meer aandacht krijgt dan menig kind  ;D Aan de trap hebben we n laddertje gehangen en elke avond zit ie daar tussen ons in op de bank. Hij heeft ook n speelboom, maar daar gaat ie niet in.
We hopen dat hij veel plezier heeft aan een vriendje en dat alles goed gaat met n tweede nieuwsgierig Aagje erbij.
Als iemand een leuke naam heeft: graag! Mij leek Teuntje&Tony wel grappig, maar misschien dat iemand wat beters weet.
Voorlopig zal ik zoveel mogelijk dagboeken blijven volgen. Ik durf al niet meer n nieuw dagboek te openen, het is werkelijk verslavend om al die belevenissen te lezen!
Nu weten jullie tenminste ook wie diegene is die er wel ns inkrabbelt.
Hier n filmpje van Teun. Moet er wel bij zeggen dat ik n camera uit t jaar toebak heb en de kwaliteit dus slecht is. Gelukkig is t geen docu voor national geographic ;D
http://www.zippyvideos.com/1189226774249586/teuntje2_0002/

Groetjes, Ineke en





Gerda

Hoi Ineke,

Ik heb de eer als eerste te reageren!!
Welkom bij verhalen  :D

Leuk je verhaal over Teuntje!! Ik kan je filmpje hier op het werk niet bekijken, maar dat doe ik thuis wel even.

En dan straks je nieuwe valkje uit America!!

Ik ga het allemaal volgen!!

Groetjes, Gerda

Riny


Hoy Ineke en Teun
Leuk dat jullie ook een dagboekje zijn begonnen .
Nu heb ik ook een gezicht bij de naam Ineke.
Met Teuntje had ik al kennis gemaakt.
Als jullie komende zomer met de Corvette gaan toeren,kom je maar eens op de koffie en kijken hoe het met jullie a.s. kleintje gaat.
Ik zal zorgen dat er een lief Americaantje bij jullie komt wonen.
Groetjes Riny :D

~Natas~

Hai Ineke,

Ik zag dat je geregeld in ons verhaal reageerde, maar ik wist niet dat jij bij verhaal stond.
Maar heb je dan toch gevonden.

WELKOM bij verhalen

Groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Roosje

Hoi! Leuk dat je ook een dagboek hebt begonnen. Kunnen wij tenminste ook eens een leuk berichtje bij jou achterlaten :D

Ineke

Wat lief van jullie! Alleen zal t geen dagboek worden, want met 1 pieteke valt niet zoveel te melden. Ben wel van plan om bij aanschaf van de tweede een dagboek te beginnen, t dagboek van Natas is hiervoor wel n inspiratie!
Tot die tijd lees en leer ik veel van de andere dagboeken, moet alleen uitkijken dat t geen verslaving wordt... ;D
Kan t al niet laten om af en toe op mijn werk de verhalen te volgen...

Riny

Hoy Ineke
De toekomstige ouders van je tweede pieteke zo als je het noemt ,krijgen komende woensdag hun nestkasten.
Ze kunnen het niet meer afwachten,en ik ook niet.
Groetjes Riny :D

Bogucci

Hoi Ineke,

Wat een heerlijk mormeltje, ik heb genoten van het filmpje. Ik ben sinds woensdag het trotse vrouwtje van TumTum. Zag haar zitten in een dierenspeciaalzaak, en ik was meteen hoteldebotel. Ben nog niet aan een dagboek begonnen, misschien over een tijdje.

Heel veel plezier met Teuntje en het nieuwe valkje.

Groetjes,

es

Hoi Ineke,

Ook namens mij welkom, en zal je dagboek proberen te blijven volgen.
Leuk dat je er een klein lief valkje erbij krijgt voor Teuntje, gezellig hoor.

Caroline

Hoi Ineke,

Wat leuk dat je nu een eigen verhalenboekje bent geopend.

Kan ik af en toe eens komen lezen bij jou, leuk als er straks een Americaantje bij is, ook ik wacht op een Americaantje.  :D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

~Natas~

29 maart 2006, 14:28:59 #10 Last Edit: 24 maart 2007, 20:09:55 by Marianne
Hai Ineke,

Gaat alles goed met de valk.
Nu is het wel de bedoeling dat je wel wat blijft schrijven he.
Maar dat komt vanzelf wel hoor.
EN tuurlijk zijn foto's erg welkom.
Nee hoor ik maak maar een geintje, vond het ff leuk om weer te reageren.

Groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Verhaal is gesloten.
Er is een jaar niets ingeschreven.
Weer open, neem dan contact op.

Groetjes Marianne