9 mei 2025, 06:31:21

Terug van weg geweest

Gestart door Maja, 12 maart 2006, 12:01:19

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes maranwe

een naam hebben we hem (haar) nog niet gegeven omdat we er hier niet uitgeraken welke naam het gaat worden (mijn dochters beslissen mee  ::))

groetjes marilyn

Maja

Ahzo :p
welja zal zker wel een leuke worden :)

x

marilyn

hoikes maranwe

vanzodra we hier beslist hebben kom jij als eerste de naam te weten  ;)

groetjes marilyn

Maja

Ok is goed :) bedankt!
geef hem alvast maar een dikke zoen van mij

xx

Maja

Vandaag wordt fotootjesdag!  ;D

Fernando en Milan

Fernando

Loesje

Wiske en de lieve Kiki

En ng eens Kiki

Vanmiddag meer  :)

Maja

Tja het is er gisteren niet meer vangekomen omdat ik nog eens naar mijn oma ging. Maar uitstel is geen afstel  ;)

Ceres

Corneel

Suske en Wiske

Suske

De 3 laatste jonkjes waarvan 1 lutinootje verkocht is aan Marylin en de andere 2 die net zijn uitgevlogen  :)

groepsfotootje

marilyn

hoikes maranwe

sorry dat ik de laatste tijd geen berichtje heb geplaatst maar ben mijn pc eff kwijt en kan maar af en toe eens op mijn kids hun pc dus kan niet overal lezen en berichtjes plaatsen  :-\ maar goed deze avond heb ik mijn eigen pc terug en dat zal een pak van mijn hart zijn  ;D

eff over mijn kleintje (aléja jouw kleintje  :P) die heeft nog steeds geen naam  :-[ maar ze doet het heel erg goed  ;) ze vliegt nog niet zo heel erg veel maar ze eet wel al zelfstandig  :o  :o  :o ook beginnen de veertjes terug te groeien op haar geplukte koppetje  :D het is een schatje  ;)

ahja ik heb nu ook jongen van mijn enige kweekkoppeltje hé en er zitten weer 2 albinootjes bij  ;D en het 3de jonkie is een bonte cinamon geparelde witmasker. er is al 1 albinootje besproken .

groetjes marilyn

Maja

Hi dat is echt nix hoor!
Ben blij dat je hem nu terug hebt ;)

Oh die naam komt wel ;). 
;D Voor fier op te worden gewoon! :)
Hi fleurt direct heel mn dag nog op ;)

Ooo, wie zijn de ouders? :)
Zal eens aan mijn ouders vragen wat zij vinden. Zou wel fijn zijn  ;D

Groetjes!

marilyn

hoikes maranwe

dit zijn kendi en misty (de ouders van mijn kleintjes)

dit is kendi (man)

en dit is misty

en dit is onze yanni het geparelde jong van het vorige nestje dat we zelf houden ondertussen wel al wat ouder maar heb geen recente foto's omdat mijn fototoestel iets mankeert  :-\)
van de albino's heb ik ook geen foto maar die zijn niet meer bij mij maar als ik morgen tijd heb ga ik eens tot bij die mensen om een foto te trekken  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Hé Marilyn,

wat lees ik nu??

Nog een nieuw lutinootje bij jou??

Leuk joh, gefeliciteerd!!!  :D

En hoi Maranwe,

leuke foto's hoor!!!  :D

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

Citaat van: Caroline op 30 september 2006, 22:53:59
Hé Marilyn,

wat lees ik nu??

Nog een nieuw lutinootje bij jou??

Leuk joh, gefeliciteerd!!!  :D

En hoi Maranwe,

leuke foto's hoor!!!  :D

Groetjes van Caroline

@ caroline
ja ik heb nog een kleintje erbij  :D maar we komen er helaas niet uit welke naam nu bij het kleintje past  ::) maar het is in elk geval een lieverdje  :D

en zoals je hierboven waarschijnlijk ook wel hebt gelezen hebben kendi en misty hun 2de nestje met alweer 2 albinootjes en 1 bont geparelde (cinamon) witmaker  ;D waarvan 1 albinootje (handtam) al besproken is  :D

groetjes marilyn

Maja

Dankje Riny!  :)

Oh wat een mooie valkjes Marylin!
Wordt op slag verliefd ;)
Wel ik heb juist gekeken als je albinootje een mannetje zou zijn en die ik dan samen zou zetten met een jong van mij zou ik albinootjes en lutinootjes krijgen :) !
Nu nog es vragen aan de ouders :s

groetjes XX

Maja

Caroline sorry! :$
:-[ schaamt zich diep :$

marilyn

hoikes maranwe

ik eeeeeeuuuuuuuuhhhhhhhh  :-[  :-[  :-[ ik kan niet garanderen of er een mannetjes albino tussen zit want het vorige nestje waren het allebei popjes  ::)  :-\

maar ik hou ze in elk geval in de gaten en mocht ik eventueel iets aan hun gedrag merken dan laat ik iets weten maar nu zijn ze helaas nog veel te klein  ::)  :P

groetjes marilyn

Maja

O :p
en het cinnamon witmaskertje? is dat een mannetje? Wrs dan ook split voor albino toch?
Tja ik weet er niet zo veel van hoor  ::) :-[

Nog even wat fotootjes :
jongkjes

Ouders en jongkjes  ;D

Anderen:

Zo dat waren er weer veel  :o ;D

Groetjes