Nieuwe layout valkparkiet.com, heb jij een goed idee?

Gestart door Peter, 9 maart 2006, 06:36:28

« vorige - volgende »

Peter

Hoi,

De titel zegt het eigenlijk al, we zijn druk bezig om de website een nieuwe layout te geven. De knoppen balk aan de linkerkant is in de jaren zo gegroeit dat het onoverzichtelijk is geworden.

Het basis idee:
De knoppen vervangen voor teksten, en de banners bovenaan worden ook anders ingedeeld. De Google banner komt ook beter in beeld en op elke pagina. Daarnaast gaan we proberen om elk oderdee lee nsoort thema foto mee te geven op de achtergrond.

Als jij nog ideeen of wensen hebt dan kunnen we altijd kijken of deze ideeen uit te voeren zijn.

Groetjes,
Peter

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rob

uiteraard bied ik mijn hulp aan Peter, geef maar een gil als je me kan gebruiken.

Een gevleugelde groet

Rob

yvesvdn

ik vind de site nu al zeer goed, en heel overzichtelijk, proficiat daarvoor!
ik hoop dat ze nog overzichtelijker en gebruiksvriendelijker zal worden!

yves

Karin

De knoppen is voor mij inderdaad altijd een struikelblok, ik zoek me altijd rot  ;D En misschien iets onderaan iedere  pagina een knop dat als je daar op klikt je meteen weer bovenaan de pagina staat ?

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lin

Je kan inderdaad de knoppen in tekstbalken verdelen. Dan kan je soorteren op gastenboek onze kwekerij enz. en dan met een uitrolmenu.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ManjaV

Persoonlijk vind ik die knoppen reuze handig hoor!
En ik vind de lay-out van deze site heel mooi. Het is weer eens wat anders dan alle andere sites die vaak toch wel op elkaar lijken.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Ann

Hallo Peter

Ik ben het eens met Anja. Ik heb er geen probleem mee dat er zoveel knoppen aan de zijkant staan.

Groetjes
Ann


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Peter

De ene vindt de knoppen onhandig terwijl de ander het juist handig vindt. Ik ga er nog eens goed over denken!

Groetjes,
Peter

Lin

De knoppen zijn wel handig en interessant. Ik denk zelf dat er wel vrij veel zijn. Delen links kunnen wel naar het forum als sticky en dan op slot bijv..


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)