10 juli 2025, 06:53:41

Mijn valkenbende!!! En 3 mormeltjes ;D

Gestart door Kolkkie, 7 maart 2006, 20:11:10

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Mariska,

Ik heb je dagboek eventjes doorgenomen ;D
Kon ik nu mooi doen met een nieuw begin ;)

Ik vond je inleiding heel mooi gedaan en ik dacht nog wel dat de mijne lang was ;D ;)
Maar het was heel erg duidelijk ;)

Je filmpjes en foto's zijn ook helemaal toppie 8)
Ik dacht bij Luuk gelijk aan Calimero, heel veel zielen en 1 gedachte was hier van toepassing ;D

Een zindelijk valkje had ik echt nog nooit gezien :o
Dat moet ik Ricky ook maar gaan leren want die flatsen zijn echt vreselijk en hebben zelfs mijn gordijnen ondergespat :o :P

Ik kom gauw weer bij je buurten!

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

En natuurlijk gefeliciteerd met je donsje!!

Helemaal vergeten ::)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Hoi

Gefeiciteerd met het donsje!
En dat filmpje van vorig jaar: super!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kolkkie

Hallo allemaal,

Er is inmiddels een 2de mormeltje bij.

Dit is een lutino :).

Ik zal vanmiddag eens even kijken of ik de jongen even eruit kan halen om ze op de foto te zetten.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Riny

25 maart 2006, 08:50:31 #109 Last Edit: 25 maart 2006, 08:56:11 by Riny

Hoy Mariska
Het gaat goed bij jou.
Zou je er niet wat meer nestmateriaal in doen, zodat het jonkie niet op het hout ligt?
Groetjes Riny :D

valkchico

hallo Mariska,

gefeliciteerd met je lutinomormeltje.

I'l be back (voor de foto's vandaag)

gr Esther

Christine

Gefeleciteerd met je gele mormeltjes!! Ik kom deze avond of morgen nog eens kijken!! :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kolkkie

Citaat van: Riny op 25 maart 2006, 08:50:31Hoy Mariska
Het gaat goed bij jou.
Zou je er niet wat meer nestmateriaal in doen, zodat het jonkie niet op het hout ligt?

Hoi Riny,

Ik heb vrij veel nestmateriaal in het blok gedaan, maar Punky en Minggu hebben alles weer helemaal aan de kant geschoven of eruit gegooid.

Zometeen ga ik even de stad in om bedembedekking te halen want ik moet de kamervoliere en de kooi even schoonmaken.
Daarna wil ik het blok ook even van een niewe, flinke laag voorzien.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Riny

Hoy Mariska
Ik gebruik altijd houtkrullen en die kun je heel stevig aandrukken.
Als je een laag van zo'n 5/6 cm er in doet laten ze het wel uit hun hoofd om het eruit te gooien.
Maar ik denk niet dat het nu nog verstandig is om van nestmateriaal te wisselen.

Kolkkie

Hoi Riny,

Ik gooi er zo gewoon wat meer hennepvezels in.
Vaak schuiven ze het aan de kant als ze nog eitjes hebben, maar als er jongen zijn, valt het wegschuiven reuze mee.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hallo allemaal,

Terminator was net even van de jongen en eitjes af om even lekker te eten.
Snel heb ik mijn kans waargenomen om de jongen er even uit te halen.

Jong 1

Jong 2

Samen, maar helaas wel een beetje wazig.

Groetjes,

Mariska

aad

ha die mariska

Als ik die foto's van jouw zie en dan nu dat spul hier , kan het me niet voorstellen dat het zo snel gaat , het is hier nog geen 4 weken dat die laatste uit zijn eitje kroop .
En vanmorgen zaten er dus al 2 boven in de kooi  :D

Groetjes Aad en L&L en de Daltons  :-*

Rianne

Gefeliciteerd met je tweede donsje! :) Ik vond het filmpje ook erg leuk :D

Andrea

2 Pluisjes!!!!!
Hopelijk is Terminator straks ook goed gezint, want ik wil ze straks wel even goed zien (en hopelijk vast houden :-*)
Tot zo,

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

carco

Klik op het plaatje voor onze site!