15 mei 2025, 15:26:39

is ze ziek?

Gestart door Gerdy, 10 maart 2006, 21:42:20

« vorige - volgende »

Gerdy

Ik weet het ff niet meer..Cocy bijt of poetst ,verschil kan ik niet zien, overdag doet ze het ook maar dan hoor je haar niet.. maar nu vanavond is het wel heel erg als ze maar even bezig is geeft ze steeds hardere gilletjes en soms ook lange...ze had er al wat last  van als ze s avonds aan het bijten was dan piepte ze wel eens maar nu is het echt heel erg...ik maak me best wel zorgen..wie weet raad
groetjes Gerdy

Kirsten

10 maart 2006, 21:52:42 #1 Last Edit: 10 maart 2006, 22:00:53 by Kirsten
Hoi Gerdy,

Ik weet het verleden van Cocy niet, maar ik heb zelf een Coco :D die in een brand veel veren verloren heeft,.Er komen nu allemaal pennetjes tegelijk door en als ze daar gaat poetsen geeft ze ook kreetje,. gilletjes, ik vermoed dezelfde als jouw Cocy,. Als je wilt kan ik morgen even kijken of ik er een filmpje van kan maken.
Heeft ze geen last van beestjes?, want dat is wel iets wat je moet uitsluiten,.
Bij mijn Coco lijkt het ook net of ze plukt of bijt, maar dat is zeker niet het geval,. die pennetjes bij elkaar doen gewoon zeer(prikken)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerdy

Hoi Kirsten..

Cocy is nu ongeveer 20 weken..ik heb haar uit de dierenwinkel..in het begin had ze het nog niet..ik kan het zelf niet nakijken omdat ze niet echt tam is.ze komt wel op mijn hand zitten om trosgierst te eten..ik wil er eigenlijk wel mee naar een dierenarts,maar er zit er niet eentje hier in de buurt die verstand van vogels heeft.

groetjes Gerdy

Kirsten

Als je zelf echt bang bent om haar goed beet te pakken,. is een dierenarts wel een idee,. Zodat je een keer goed kan kijken, Of weet je iemand die dit ook durft,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerdy

ik durf het wel,maar ik ben alleen bang dat, dat beetje tam dat ze is  meteen weg is.
groetjes Gerdy