Nestjes 2006 "ValkenKandelaar" 2 handopfokkers

Gestart door Tara, 7 maart 2006, 18:24:58

« vorige - volgende »

Tara

Hoi allemaal,

het gaat vlot vooruit,
ik heb net even geschouwd ipv gisteren, ennuh, ik was blij verrast!

Nestje 1: Laiko en Moko
Vier eitjes vandaag, waarvan drie al zeker bevrucht!

Nestje 2: Elmo, Tysia & Samoerai
Hier schrok ik van, maar liefst zeven eieren!! Waarvan zes al zeker bevrucht, het zevende zal ook wel bevrucht zijn.

Nestje 3: Malaia en Tequila
Ook alweer vijf eitjes, waarvan de eerste vier alweer bevrucht!

Nestje 4: Dunija en Moonai
Er liggen al drie eitjes, maar nog niks bevrucht, ik betwijfel het of het wat wordt, helaas helaas, dit is een nieuw koppel, en had dolgraag een nestje gewild, want, Moonai is een witmasker bont geparelde man wss split lutino, en Dunija is een lutino (wss ook bont).

Nestje 5: Chiaro en ?
Dit blijft mij een raadsel, hier liggen drie eieren, waarvan het eerste eitje bevrucht is (er zitten wel barstjes in, dus ik hoop dat het wel wat wordt!) Ik weet totaal niet wie het mannetje is, ik ben zelfs nog niet helemaal zeker of het wel haar nestje is :-\

Dus als ik goed berekend heb heb ik nou 22 eitjes, waarvan dus al 14 zeker bevrucht, maar er zullen er wss nog wel bevrucht zijn.

Volgende schouwing: ZATERDAGAVOND NA MIJN WERK, be there ;D ;D

Christine

Jij hebt veel werk seg!! Ik hoop dat ook alles inorde komt met al je valkjes!! Vooral dat ze ze allemaal zelf gaan opvoeden!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

16 maart 2006, 21:08:23 #47 Last Edit: 18 maart 2006, 16:25:55 by marilyn
hoikes tara

hemeltje lief !!!!!!!!!!!!!!!! babyboom bij jou geloof ik  ::)  :P daar zal je ook je handen aan vol hebben denk ik hihihihihi

groetjes marilyn

Christine

18 maart 2006, 12:43:26 #48 Last Edit: 18 maart 2006, 12:47:19 by Christine
Ik heb even slecht nieuws te melden! Ik heb ook net even gebelt naar Tara om even met haar te praten! Moko en Laiko zijn gestorven!!  Tara of ik houden jullie op de hoogte! :-\

Tara veel sterkte en het is echt jou schuld niet!! :-* :-* :-* :( :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Tara

Bedankt om het hier te plaatsen Christine,
Rianne bedankt voor je reactie.
Ik zag bij Laiko dat haar ontlasting zwart was, ik heb gebeld naar de DA en ik kan pas maandag Laiko binnenbrengen voor een autopsie.

Laiko en Moko hadden vier bevruchte eitjes die nu (2) onder Tequila en (2) onder Chiaro liggen. Ik hoop dat de eitjes het nog redden en dat ze niet te koud geworden zijn.

Ik ben hier immens kapot van, Laiko en Moko waren het beste koppel aller tijden, ze waren ook het mooiste, dapperste koppel, heb zoveel doorgestaan met hun, Moko had ik van toen ie klein was, hij had nog geen geel masker, was nog zo jong en lief, had een popje Falko, maar Falko was een zwak popje, tot ze overleed, waar ik ook echt verdriet om had, maar ik kreeg van mijn mama toen Laiko, een hele mooie forse geparelde pop, zij werd meteen koppel met Moko.

Twee jaar terug, ofja bijna drie jaar wss alweer, is Laiko eens weggevlogen, maar ik had haar terug, net op tijd want er zaten katten achter haar aan, dat moment vergeet ik nooit meer.

Verdorie waarom moest ik alweer hun kwijtraken, waarom had ik het weer niet eerder gezien... waarom weer ik, kan dit verdorie verdorie nooit eens stoppen!!!!!!!!!!!!!
De liters tranen vloeien alweer de hele dag..

Rianne

Ik hoop niet dat er iets ernstigs uit de autopsie komt... ik wens je veel sterkte toe Tara.

Riny

Hoy Tara
Woorden om je te troosten kan nu niemand vinden,daarvoor ben je te verdrietig.
Maar ga je niet verwijten dat je het niet gezien hebt,jij weet zelf dat ze het pas op het allerlaatste moment tonen.
Ik ben zeer benieuwd wat er uit de autopsie komt.
Veel sterkte Riny :'(

Tara

Dank jullie...
Ik heb 1 vraag.. Durf het niet te vragen aan de DA,
ik had Laiko beloofd haar bij Moko te begraven... Moko ligt al in de tuin, Laiko was nog niet dood, had er nog niet bij stilgestaan toen voor een autopsie... Zou ik dat kunnen vragen aan de DA om haar terug te krijgen na de autopsie, of lijkt dat maar niks? Vind het maar erg als ik die belofte niet zou kunnen nagaan :(

Rianne

Natuurlijk kun je dat vragen, is toch niet zo vreemd? Ik mocht mijn ratje zelfs meenemen toen ze was ingeslapen, maar heb het niet gedaan. Altijd vragen Tara, straks krijg je er spijt van.

Riny

Hoy Tara
Natuurlijk kun je dat vragen,jij moet doen waar jij je goed bij voelt.
En laat ons eerlijk zijn ,dat zal die man wat interesseren.
Ik denk wel dat je dan niet meer naar het lichaampje moet kijken.
Hou het beeld voor ogen zoals ze in de voliere waren.
Groetjes Riny :'(

trienke

Lieve tara

nu dit weer

Je maakt wel veel mee zeg.

Ik wens je veel sterkte met het verlies,

groetjes Trienke

marilyn

hoikes tara

veel sterkte met je verlies en vraag maar gerust aan je da om je kleintje terug te krijgen dan kan je het zelf een laatste rustplaatsje geven

groetjes marilyn

Tara

Thx..
Ik kan het nog altijd niet geloven, nog altijd niet...
Denk dat ik ook eventjes niet echt meer op het  forum zal zijn de komende dagen, heb ook examens, en weet niet, heb een slecht voorgevoel van de nestjes, helaas..
Bij Dunija en Moonai (nieuw koppel) waren er alleszinds al drie eitjes op de vier bevrucht, waar ik erg blij om was, maar tja...

Rianne

Al is het moeilijk, je moet niet altijd van het ergste uitgaan. Veel sterkte met alles Tara. :)