Nestjes 2006 "ValkenKandelaar" 2 handopfokkers

Gestart door Tara, 7 maart 2006, 18:24:58

« vorige - volgende »

Sander

Hallo Tara

Dat gaat wel heel erg vlotjes bij jouw  :o  ;D Waarschijnlijk hebben ze elkaar gestimuleerd. En nu is het, net als Rob zegt, hopen dat er vele bevruchte eitjes bijzitten en dat de ouders hun taak goed vervullen! Zijn er koppels bij die voor het eerst gaan broeden?

Groetjes
Sander

Tara

Citaat van: Rob S op 13 maart 2006, 18:27:23
Hey Tara,

Wat gaat dat hard bij jou zeg, in één week gewoon 14 eitjes :o.
Nu maar hopen dat de meeste uitkomen en alle jongen goed op zullen groeien, succes!

Groetjes Rob

Hoi Rob,

dank je!
Ik hoop het ook, maar dat zal wel lukken, heb goede koppeltjes ;D

Citaat van: Sander op 13 maart 2006, 18:59:04
Hallo Tara

Dat gaat wel heel erg vlotjes bij jouw :o ;D Waarschijnlijk hebben ze elkaar gestimuleerd. En nu is het, net als Rob zegt, hopen dat er vele bevruchte eitjes bijzitten en dat de ouders hun taak goed vervullen! Zijn er koppels bij die voor het eerst gaan broeden?

Groetjes
Sander

Hey Sander,

er zijn geen koppels bij die voor het eerst gaan broeden helaas, en nu zijn alle blokken bezet, maar ik ga toch kijken om nieuwe aan te schaffen, en dat wel gauw! Wil er nog zeker vier bij, en denk dat ik er in 't binnenhok ook 'ns ga wagen om te hangen :)

Sander

Jammer dat er geen nieuwe koppeltjes zijn, maar aan de andere kant heb je met de oudere ook al wat meer ervaren koppels, dus je kunt niet klagen! ;D

Hangen je blokken nu in de buitenvoliere?

Groetjes
Sander

Tara

Citaat van: Sander op 13 maart 2006, 19:46:02
Jammer dat er geen nieuwe koppeltjes zijn, maar aan de andere kant heb je met de oudere ook al wat meer ervaren koppels, dus je kunt niet klagen! ;D

Hangen je blokken nu in de buitenvoliere?

Groetjes
Sander

Jep maar die's helemaal afgeschermd en is totaal niet koud er in, dus da's ook weer positief :D

Rob S

Hey Tara,

Dat is wel ideaal! Kun je mooi vroeg starten met de kweek. Ik moet nog wachten totdat de buitenvoliere af is, hopelijk over een maandje. En er moet nog een ervaren koppeltje komen, zodat ik hopelijk een aantal jongen krijg :D.

Groetjes Rob

Tara

Hoi Rob,

ik heb zitten twijfelen om een koppel weg te doen,
zeker weet ik het nog niet,
dit eigenlijk om de reden dat ik te veel valkjes heb en ik er veel te moeilijk afstand van kan doen.

Ik dacht eerst aan Laiko en Moko, maar weet niet of ik hun zal kunnen missen, maar als je geïnteresseerd bent... Je moet het maar laten weten ;)

Rob S

Hey Tara,

Ik denk niet dat dat een optie is, je woont iets te ver weg ;). Van hier naar België is het zo'n 150 kilometer. Ik hoop, dat als je ze weg doet, ze een goed huisje vinden  ;)

Groetjes Rob

Tara

Citaat van: Rob S op 13 maart 2006, 20:23:42
Hey Tara,

Ik denk niet dat dat een optie is, je woont iets te ver weg ;). Van hier naar België is het zo'n 150 kilometer. Ik hoop, dat als je ze weg doet, ze een goed huisje vinden  ;)

Groetjes Rob

Ja ça va, dat zal wel lukken ;)
Maar ik denk dat ik ze dan liever houd :D
Ja 150 km is toch niet niets nee ;D
Moeilijk via mail doen hé, of via post :-X

Rob S

Haha ja, dat is inderdaad iets aan de lastige kant :P
Veel succes met het koppeltje ;)!

Groetjes Rob

es

Hoi Tara,
SUPER GAAF
Gefeliciteerd met de eerste 4 eitjes .
Leuk ook die foto's.
:-* van Es

Sander

Citaat van: Tara op 13 maart 2006, 19:57:58

Jep maar die's helemaal afgeschermd en is totaal niet koud er in, dus da's ook weer positief :D

Hallo Tara

Gelukkig heb je voorzorgsmaatregelen genomen, want met de opkomende vrieskou wordt het toch weer koud.

Groetjes
Sander

Riny

Citaat van: Sander op 14 maart 2006, 20:53:55

Gelukkig heb je voorzorgsmaatregelen genomen, want met de opkomende vrieskou wordt het toch weer koud.

Hoy Sander en Tara
Ik hoorde vanavond bij het weerbericht dat het de komende 3 weken nog geen lente wordt.
Ik ben in ieder geval blij dat mijn blokken er nog niet hangen.
Groetjes Riny :D

Sander

Hallo Riny

Ik ben ook blij dat al m'n blokken binnenhangen, anders was dit een netelige situatie geworden. In mijn nachthok is het best warm, dus hier heb ik geen problemen.

Groeten
Sander

Tara

Hoi,

het gaat hier er helemaal vaag aan toe vind ik,
ik weet het niet meer...

Dat eitje waarvan ik dacht dat het van Akira en Pucky was,
nou, daar zit nou Dunija op te broeden (haar man is normaal gezien Moonai). Dat vind ik erg vreemd, daar liggen nou twee eieren.

Bij dat nestje van Princess en Naira is het precies zo, daar zie ik nou Chiaro op zitten, met daar nou ook twee eitjes, vind het maar raar hoor, weet nu bij twee nestjes niet zeker wie de ouders zijn.

Maar bij Laiko liggen er nou inmiddels vier eitjes,
bij Tequila ook vier eitjes. Bij Elmo dus nog steeds zes eitjes en dan bij die twee 'onbekende' koppels ook nog elk 'ns twee eitjes.

IN TOTAAL DUS 18 EITJES!

~Natas~

Hai Tara,

18 eitjes............

Tjee zeg das niet niks.
Nu ze nog allemaal kwijt zien te raken

|Groetjes,

Natas