17 juni 2024, 19:43:19

Ziek?

Gestart door hylke, 6 maart 2006, 11:20:37

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Hylke,

jeetje da's niet niks,
gelukkig hebben ze het gevonden.
Moet je AB geven?

Groetjes, Tara

hylke

Hoi Kirsten,
Wat reageer jij toch altijd snel :-)
Ja de onduidelijkheid is echt heel vervelend. Ik wil zo graag weten wat de prognose is. Ik hoop zo dat hij er gewoon oud mee kan worden. Alles in zijn leven begint er net zo goed uit te zien, hij heeft een vriendinnetje, hij eet eindelijk andere dingen dan alleen zaad etc. en dan dit. Het voelt heel oneerlijk. Maar misschien kan hij er nog ouder mee worden. Hij is pas 10 en ik hoop hem echt nog lang bij me te houden.
Weet jij of dr. Feld ook in de avonden werkt? Ik wacht liever met hem bellen tot ik meer weet maar als hij geen avonddiensten heeft bel ik hem toch liever vanmiddag anders moet ik nog een dag wachten.
Groetjes Hylke

hylke

Hoi Tara,
ik heb niets meegekregen van de dierenarts en weet feitelijk alleen dat zijn lever op één waarde flink afwijkt. Verder nog niets :-( Aan het eind van de dag belt ze de faculteit om te overleggen wat we kunnen doen.
Groetjes Hylke

Rianne

Arm valkje, gelukkig zorg je goed voor hem. :)

Kirsten

Hoi Hylke,

Ja Feld werkt ook s'avonds,. dus vanavond kan je altijd even proberen.
Ik zou overigens nu even geen andere dingen geven en ook niet te vette voeding (denk aan zonnepitten e.d) want dat is niet bevoordelijk voor de lever. Hou het tot je meer weet even bij z'n gewone zaad en drinken,. en evt de druivensuiker.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

hylke

Hoi Kirsten,
hoelang kan een valkje zonder eten? Want de reden dat ik die lekkere dingen opgehangen heb is omdat hij anders niet eet. Kan dat geen kwaad?
Groetjes Hylke

Kirsten

Hoi Hylke,

Hij eet helemaal geen zaadjes? Ja zolang ze drinken kunnen ze wel even zonder,. maar eigenlijk is dat nu zeker niet de bedoeling,. en lust hij bruin brood? Ik vind het echt balen dat je niets weet,. wachten kan dan gewoon heel erg lang duren nu.
en trosgierst zou ik dan wel gewoon laten liggen,. ook de snoepstaaf zou ik laten hangen,. hij moet wel wat binnenkrijgen.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

hylke

Citaat van: Rianne op  7 maart 2006, 09:46:12
Arm valkje, gelukkig zorg je goed voor hem. :)


Dank je wel :-)
Groetjes Hylke

hylke

Hoi Kirsten,
Ik hang het weer braaf terug dan :-) Maar eerst kijk ik even of hij misschien wat zaadjes wil als hij los op de tafel zit. En bruin brood lust hij helaas niet.
Groetjes Hylke

Kirsten

Hoi Hylke,

Weet je al wat meer?,.en heeft ie al wat gegeten?

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

hylke

Hoihoi,
Ik heb gisteren niets meer gepost omdat ik hoopte op een telefoontje met meer informatie van dr. Feld. Ik werd namelijk gisteravond laat pas gebeld door mijn eigen dierenarts dat ze nog niets wist omdat ze er niet doorkwam bij de faculteit telefonisch. Daar baalde ik zo vreselijk van dat ik maar gelijk dr. Feld gebeld heb en ik heb hem alle waardes toegestuurd en hoopte op een reaktie maar die is nog niet gekomen. Ik hoop vandaag :-( Nicky is gister erg timide geweest. Uiteindelijk heeft hij wat aan de knabbelstok gepeuzeld maar niet veel. Hij loopt nu gelukkig over de bodem van de kooi te struinen en dat is een goed teken. Maar goed, hij heeft ook een heel avontuur achter de rug en mogelijk heeft hij daar de terugslag van. Dan zou het vandaag beter moeten gaan. Ik hoop jullie gauw meer te kunnen vertellen! Groetjes HYlke

Kirsten

Hoi Hylke,

Goed dat je Feld geraadpleegd hebt,. ik duim dat je snel een positief antwoord krijgt.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

hylke

Hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik ben zoooo blij :-) Ik heb net bericht gehad van de assistente van Dr. Feld en het valt allemaal reuze mee :-)Één waarde van de lever is inderdaad behoorlijk te hoog. Maar de andere waardes zijn goed en daarom hoef ik me niet ongerust te maken. Nicky maakt ineens een heleboel aminozuren aan maar dat kan als reactie op het nieuwe voer zijn. Hij eet voor het eerst in zijn leven namelijk basilicum en appel en mogelijk dat het daarmee te maken heeft. Ik moet er gewoon mee doorgaan. Wel ga ik binnnenkort nog even naar hun toe om opnieuw de waardes te laten bepalen maar dat doe ik dan lekker in Amesfoort. Nicky heeft net een beetje van een bruine knäckebröd gegeten dus dat is een goed teken. Nu hopen dat hij ook weer gewoon aan zijn normale voer gaat. Ik durf nu de knabbelstok en de trosgierst wel weg te halen. Kijken wat hij doet!
Groetjes van een blije Hylke

Riny

Hoy Hylke
Dat is goed nieuws!!
Als je nu de knabbelstok en de trosgierst weg haalt, hoop ik dat Nicky goed gaat eten.
Trosgierst kun je hem nog altijd wat geven om hem te belonen.
Groetjes Riny :D

Gerda

Hoi Hylke,

Wat een goed nieuws. Wat aardig van de praktijk van Feld dat ze je gebeld hebben.
Hopelijk gaat het helemaal goedkomen met Nicky!!

Groetjes, Gerda