29 april 2024, 17:41:13

veer met bloed

Gestart door leoni, 4 maart 2006, 16:41:25

« vorige - volgende »

leoni

hoii,

ik was zo naar parel aan eht kijken(lutino) en toen zach ik een veer en dan aan het einde van die veer zat in het 'buisje'zal ik het maar noemen bloed in.
ik probeerde haar gistere avond te vangen nou ik had haar bijt ze me nou dus ik haar rustig gemaakt en later had ze me vader nog gebeten maar ze beet overal in wat ze zag dus ik heb haar weer losgelaten maar weten jullie wat het zou kunnen zijn?

groetejs leoni

Tara

Hoi Leoni,

dat zal een bloedpen zijn,
heeft ze er geen last van? Meestal hier als ze een bloedpen hebben hebben ze daar ferm last van, je zal haar toch moeten vangen en de pen als het ware uittrekken.

Groetjes, Tara

leoni

hoiii,

ze heeft er juist helemaal geen last van maar het is niet 1 veer het zijn 3 of 4 veren naast elkaar aan haar recchter vleugel een beetje aan de onderkant maar ik kan er moeilijk een foto van maken wat het zit de binne kant van haar vleugel.

groetjes leoni

Roosje

Zolang ze er geen last van heeft lekker laten zitten hoor. De veer heeft bloed nodig om te groeien en daarom zit dat er. Bij lutinos is het vaak goed te zien. Mijn lutino's en bonte valkjes hebben regelmatig bloedpennen.

Let wel goed op dat het niet kapotgaat en gaan bloeden, dan moet je de pen er in 1 keer uit trekken en als het goed is stopt het dan.

leoni

hoii,

ja gistere zat er wel bloed maar dat kwam denk ik door mij omdat ze mij gebeten had en ik bloede en dat wist ik eit en pakte haar weer vast. maar het is nu opgedroogt en bijna weg maar ik hou het wel goed in de gaten.

groetjes leoni