19 april 2024, 03:00:59

Andere hobby's naast de valken?

Gestart door Rob, 3 maart 2006, 08:51:07

« vorige - volgende »

M.

Leuk topic  :)

Mijn hobby's...

Op nr 1 mijn dieren. Hier gaat een groot deel van mijn tijd in op, en ik doe het met ontzettend veel plezier. :D
Van kleins af aan loop ik rond tussen honden katten vogels vissen paarden, noem maar op, en deze liefde is blijven hangen hierzo...

Toen we gingen samen wonen, voelde het niet als thuis en kwam onze eerste kitten.
Een week later de 2e, want een is maar alleen ;)
Een jaar later de derde, en lopen er hier nu 3 spinnende poezels om me heen.

Ook wonen hier momenteel 4 tamme ratjes, geweldige beestjes, en daar beleef ik ook veel plezier aan.

Dan de vogels, dit begon goed anderhalf jaar geleden met 9 parkieten, en dit is inmiddels uitgebreid naar 20 gras en engelse parkieten, en er wonen hier inmiddels ook valkparkieten. 10 stuks inmiddels  ;D

Hiervoor word nu een grotere voliere gebouwd.

Binnenkort krijg ik een vijver, en hierin wil ik shubunkins hebben, spoetnikvissen :) als iemand tips heeft over vijvers e.d. kom maar op ;)

Foto's schieten is ook iets wat ik graag doe, en met alle dieren die hier wonen zijn er dan ook al honderden gemaakt :)
Ik wil als ik het geld er ooit eens voor heb graag een opleiding gaan doen, en als bijbaan of volledige baan hier iets mee gaan doen. Bv portretten van kinderen, mensen, of dieren bij de mensen thuis (mbt de dieren dan, die zijn in eigen omgeving vaak t meest op hun gemak) Maar dit is een droom voor nu :)

Lezen, en tekenen doe ik ook graag, maar heb ik haast geen tijd door omdat ik ook nog een huishouden heb.

Verder ben ik woensdags vrijwilliger bij de motorbaan hier, grasbaanracen, en met wedstrijden verzorgen we met een aantal dames het eten en drinken voor de medewerkers.

Als we dan nog tijd over hebben, mag ik graag een eind rijden, en we gaan s'weekends als de tijd er is, ook nog wel eens richting autocross, wil ik misschien ooit nog proberen, maar of t er met mn rug van komt, denk t niet..

Ach en zo kan ik nog wel ff doorgaan ;)

Wie volgt?

Pinkeltje

30 mei 2006, 23:14:07 #31 Last Edit: 30 mei 2006, 23:20:42 by Pinkeltje
tja wat zijn nou mijn echte overgebleven hobby's

Gamen, dvd's kijken, stappen(is dat een hobby? ja!), beetje op internet het een en ander doorpluizen, me pleegpapa helpen als het nodig isĀ  ;D. en heel af en toe wat karpervissen maar dat komt binnekort weer volop opzetten
en me rc auto
het is btw een brandstof rc auto:D

disney

Hoi hoi

Wat een leuk onderwerp! Wat doen mensen toch uiteenlopende dingen!
Wat doe ik zoal? Naast de inkoppers als internetten en lezen zijn ijslanders mijn grote hobbie. Ik heb me er in mijn opleiding en stages ook zoveel mogelijk op toegelegd, maar werk vinden valt nog niet mee helaas. Verder vind ik behalve dit bijzondere ras hoeven bekappen ook erg leuk. Ik doe nu alleen nog paarden en ponnies, maar ik hoop ook eens wat meer te doen met ezels, geiten en schapen. Maar dat moet ik nog leren, wil het niet verkeerd doen natuurlijk!

Wat ik ook heel leuk vind, ons huis verbouwen. Niet letterlijk, maar alles op een andere plek zetten. Heerlijk. Alleen nu wonen we zo klein dat het haast niet kan :( dan komen de vogels op ongeschikte plaatsen te staan en dat kan natuurlijk niet. Maar we willen gaan verhuizen dus dan kan ik weer mijn gang gaan gna gna.

Groetjes Karin
www.karinskromsnavels.nl