20 april 2024, 01:10:50

Andere hobby's naast de valken?

Gestart door Rob, 3 maart 2006, 08:51:07

« vorige - volgende »

hermelien1989

hey
ik ga op zaterdag altijd paardrijden dus dat is wel ee hobby te noemen.
Ook lees ik graag ( soms te veel naar mijn ouders zin). Sinds kort lees ik de boeken va Harry potter en Dan Brown in het engels wat voor mij nog een extra uitdaging is ( ben heel slecht in engels).
Verder wandel ik graag onze honden.
groetjes sanne

Bogucci

Hoi,

Hobby nummer 1 mijn huisdieren. Daarnaast ben ik een verwoed lezer, prefereer Engelstalige boeken (voornamelijk thrillers, detectives, Harry Potter en literatuur over dieren). Ben helemaal weg van Great Britain, ga 2 à 3 keer per jaar een paar daagjes richting GB, zou er best willen wonen. En dan is er nog de PC :-)

Groetjes,

Carin

Leuk onderwerp!

Ik voetbal met Kolk in het 3e damesteam van Voetbalvereniging Victoria Boys in Apeldoorn..
Daarnaast vind ik motorrijden gewoon super.. Ik ben bezig om mijn rijbewijs te halen en dan zelf een eigen motor te kopen.

Mijn huisje is mijn castle waar ik woon met mijn 4 gezellige, altijd vrolijke vogelvrienden. Ik ben dol op politieseries (beetje beroepsdeformatie?) en lezen is ook een hobby van me.

Ook ben ik weleens in een sauna te vinden, gezond voor lijf en leden! ;)


Riny

4 april 2006, 16:20:29 #18 Last Edit: 4 april 2006, 16:24:59 by Riny






Hallo allemaal
Naast valkparkieten en het forum,is mijn grote hobby orchideen kweken.
Niets kan mij meer voldoening schenken, als een vensterbank vol bloeiende orchideen.
Groetjes Riny :D

Mariska

Hoi Riny,

Wat prachtig zeg :D
Dat wist ik ook nog niet van je.

Ik had hier pas een mooie roze orchidee staan, maar helaas vreten de valkjes hem aan :(
Die moest dus weg.

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Sanna

Naast de valkjes en dit forum ( ;D) ben ik gek op schilderen (olieverf) en fotograferen. Ik heb nu een mooie analoge spiegelreflex camera (Minolta Dynax 5) maar m'n grote droom is natuurlijk ooit eens een keer een mooie digitale spiegelreflex -kwijl-kwijl- ::) ::)... Maar ik kan ook heerlijk in een hoekje wegkrijpen met een lekker dik, spannend, mooi boek ... en dan fantaseer ik er wel een open haard en chocomel met slagroom èn tik bij :D ;D.

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi iedereen

Mijn hobbies zijn mijn huisdieren, buiten mijn valkjes en mijn andere vogels ben ik helemaal gek van onze hond. Verder doe ik graag verhalen schrijven en verzorg ook een workshop 'creeër je eigen wereld' op een forum waar ik mod ben. Ik schrijf ook graag gedichten en heb al een publicatie op mijn naam staan. Verder hou ik van muziek luisteren, lezen en films kijken.

Ik ben al jaren fan van Toto en hou tegenwoordig mega veel van bands zoals Nightwish en Within Temptation maar ik luister ook graag naar Keltische muziek, lekker rustgevend en dat vinden mijn binnenvalkjes ook.

Groetjes

Mara

Sanna

Citaat van: Mara op 10 april 2006, 21:02:39Ik ben al jaren fan van Toto


Was jij er 9 maart ook bij in Ahoy? ;D ;D
Wat vind je van hun nieuwste cd? I love it!!

Groetjes, Sanna

Mara

Citaat van: Sanna op 11 april 2006, 08:01:29
Citaat van: Mara op 10 april 2006, 21:02:39Ik ben al jaren fan van Toto


Was jij er 9 maart ook bij in Ahoy? ;D ;D
Wat vind je van hun nieuwste cd? I love it!!

Groetjes, Sanna


Helaas kon ik er 9 maart niet bij zijn, jammer genoeg. Hoorde er te laat van en toen had ik net mijn nieuwe functie aanvaard en daar had ik mijn handen vol aan. Hun nieuwe cd is echt goed, heb hem nog niet aangeschaft....weet het, moet ik wel doen maar ben nog gewoon er niet aan toe gekomen maar ik heb er al een paar nummers van gehoord en ze zijn super.

Groetjes

Mara

loesje

Mijn allergrootste hobby is Kamperen....met een beetje geluk morgen voor het eerst Als de zon schijnt !? richting ardennen..Ik kan uren naar de natuur kijken..bergen bossen...aan het water...is het liefst wat ik doe..daarnaast...wandelen...fietsen....foto's maken ook één van mijn hobby's...
loesje

inka

mijn hobby`s zijn fotograferen, voornamelijk dieren en kinderen  :D
paint shop pro is ook een hobby van me, verder mijn webwinkel en mijn website.

gerda73

Hoi

Ik heb een aantal dieren waar wel wat tijd in gaat zitten maar verder lees ik graag vooral spanning en humor hebben mijn voorkeur

Verder borduur ik graag dus als iemand een leuk patroon heeft gezien maar er niet aan toe komt of wat dan ook geef maar een gil ;).

Verder vind ik het theater ook leuk net als theetje en een computerspel vind ik ook leuk op zijn tijd

Groeten Gerda
grisom

hippysuus

Ik heb veel te veel hobby's omdat ik zoveel dingen interessant vind en graag wil leren.

Eens zien, ik lees heel graag tijdschriften en boeken waar ik iets van kan leren (zoals een encyclopedie of een boek over tuinieren of over koken). Gewone leesboeken heb ik wel maar bijna geen tijd voor, ik probeer er 3 per jaar te lezen (op vakantie).

Verder ben ik al 25 jaar gek van vleermuizen, ik heb een grote verzameling vleermuis spulletjes en ben lid van batconservation international om het vleermuizenbehoud te kunnen ondersteunen.

Ik ben dol op koken en tuinieren, ben gek op mooie kralen en maak graag zelf sieraden. Ik ben gek op dieren, met name dus op valkjes en op whippets.

Ik heb hier een keyboard staan om piano op te leren spelen maar ben er nog niet zo aan toegekomen  ::) Ik vind het heerlijk om grafisch bezig te zijn, kijk graag de meest uiteenlopende films, mag graag irritant meezingen met alle liedjes op de radio (en dan met name in de auto). Ik wil nog heel veel talen leren spreken en wil een glasblaas en edelsmid cursus doen....

En eigenlijk kan ik zo nog wel even doorgaan...ik kom altijd tijd tekort...hoe zou dat toch komen?  ;D

Groetjes,
Suus

Rob

Citaat van: hippysuus op 15 mei 2006, 16:43:01
Ik heb veel te veel hobby's omdat ik zoveel dingen interessant vind en graag wil leren.

ik kom altijd tijd tekort...hoe zou dat toch komen?  ;D

Groetjes,
Suus



wat klinkt mij dat bekend in de oren ;D ;D


Met "had een dag maar 48 uur" groet

Rob

Mara

Citaat van: hippysuus op 15 mei 2006, 16:43:01
Ik heb veel te veel hobby's omdat ik zoveel dingen interessant vind en graag wil leren.

Eens zien, ik lees heel graag tijdschriften en boeken waar ik iets van kan leren (zoals een encyclopedie of een boek over tuinieren of over koken). Gewone leesboeken heb ik wel maar bijna geen tijd voor, ik probeer er 3 per jaar te lezen (op vakantie).

Verder ben ik al 25 jaar gek van vleermuizen, ik heb een grote verzameling vleermuis spulletjes en ben lid van batconservation international om het vleermuizenbehoud te kunnen ondersteunen.

Ik ben dol op koken en tuinieren, ben gek op mooie kralen en maak graag zelf sieraden. Ik ben gek op dieren, met name dus op valkjes en op whippets.

Ik heb hier een keyboard staan om piano op te leren spelen maar ben er nog niet zo aan toegekomen  ::) Ik vind het heerlijk om grafisch bezig te zijn, kijk graag de meest uiteenlopende films, mag graag irritant meezingen met alle liedjes op de radio (en dan met name in de auto). Ik wil nog heel veel talen leren spreken en wil een glasblaas en edelsmid cursus doen....

En eigenlijk kan ik zo nog wel even doorgaan...ik kom altijd tijd tekort...hoe zou dat toch komen?  ;D

Groetjes,
Suus



Wat een aparte hobby, vleermuizen. Ik ben er geen liefhebber van vooral niet nadat ik er eentje op mijn kamer gehad heb en dat beestje me helemaal de stuipen op het lijf jaagde. Maar we hebben nu vleermuizen in de buurt rondvliegen en dat is wel ruig om te zien zo als ze rond vliegen tegen het donker aan. Erg mooi, dat wel...