18 april 2024, 11:24:08

Andere hobby's naast de valken?

Gestart door Rob, 3 maart 2006, 08:51:07

« vorige - volgende »

Rob

3 maart 2006, 08:51:07 Last Edit: 7 mei 2006, 10:30:07 by Rob
Voor zover ik terug kon vinden is er nog geen topic hierover, indien het wel het geval is..sluiten deze boel dan maar gelijk!!!

Ik ben benieuwd naar de andere hobby's van jullie naast het houden van onze gevleugelde vriendjes,

Ik zal de aftrap geven:

Ik doe best wel veel aan webdesign(het maken van layouts is mijn favoriet)
daarmee komt ook de computer om de hoek kijken, ik kan uren aan mijn toetsenbord/monitor gekluisterd ziten.

Een andere grote hobby van me zal waarschijnlijk niet door iedereen gewaardeerd worden nl. Sportvissen en dan specifiek op de karper (de sterkste en grootste nederlandse zoetwatervis).

Verder kijk ik graag naar een goeie film, ik verzamel ze ook op dvd ( heb nu zo'n 400 titels)

en klussen vind ik ook leuk om te doen( ik heb best wel 2 rechterhanden al zeg ik het zelf).

en eigenlijk overbodig te noemen mijn dieren waar ik een hoop tijd aan besteed waardoor de andere hobby's nog al ens in een verdomhoekje komen te liggen.


Ik ben benieuwd naar jullie hobby's

met nieuwsgierige groet

Rob







Rianne

Hoi,

ik verzamel Stephen King boeken. Ik heb er iets van 28 of zo.
Sinds 1996 ben ik fan van Metallica, hier verzamel ik cd's en cd singles van. Ik heb iets van 66 cd singles. :)

Marianne

Hoihoi,

Mijn hobby's naast de valkjes zijn;

Muziek maken in een harmonie. Ik bespeel de fagot (bassoon). Dit is een machtig mooi instrument en helaas zijn er niet zo heel veel fagottisten. Ik speel bij Koninklijke Muziekvereniging Musis Sacrum in Dongen.

Verder ben ik druk met het uitzoeken van mijn stamboom.
Erg verslavend om te doen en heb al familie in Australie gevonden en we sturen elkaar zo nu en dan emailtjes.

Ook het archieveren van Bidprentjes. Dus als iemand er heeft en er geen waarde aan hecht, hou ik mij aanbevolen. Dit is voort gekomen door het uitzoeken van de stamboom en ik wil hiermee dus andere mensen een handje helpen.

Kindergrime is ook erg leuk om te doen. Net carnaval achter de rug dus heb ik mijzelf weer flink uit kunnen leven.

En natuurlijk mijn gezin.(manlief en onze 2 zonen)

Wie is de volgende?!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Ineke

3 maart 2006, 11:47:50 #3 Last Edit: 3 maart 2006, 14:30:53 by Ineke
(Biografieen) lezen, dierenprogramma's kijken, uit eten gaan, inrichten van ruimtes en in de zomer lekker in de tuin zitten!
O ja, en oldtimers. M.n. corvettes.

Rob S

Hey,

Ik vis ook graag, maar niet specifiek op één vissoort. Meestal vis ik dan op graskarpers en op voorntjes. Ook is voetbal een grote hobby van mij (en de daarbij horende 3e helft ;D)

En nu begin ik mij steeds meer te interesseren voor motoren. Ik ben samen met mijn vader een oude Honda cb 750 aan het restaureren en als ik mijn autorijbewijs heb gehaald, hopelijk aanstaande donderdag ::), ga ik direct door voor het motorrijbewijs zodat ik er zelf ook op kan rijden ;D

Groeten Rob

Theetje

Hoi
Wat een leuk onderwerp en zo leren we elkaar allemaal weer een beetje beter kennen. Leuk om te lezen wat we allemaal naast onze valkjes doen.

Mijn hobby's naast de vogels zijn mijn katten, ik rijd graag paard, ik lees alles wat los en vast zit (van flutromannetjes tot stephen King en Elizabeth George). Hou wel van een goede film en ben dol op theater.
Helaas heb ik door mijn werk en opleiding niet zoveel tijd meer voor al mijn hobby's, maar dat komt vanzelf wel weer.

Ben benieuwd wie er allemaal nog volgt.

Groetjes

Theetje


Tara

Heel erg veel tijd voor hobby's heb ik helaas niet over,
dus is mijn werk een beetje mijn hobby, dat is serveren,
maar verder heb ik ook een paard, ben trouwens net terug van het paardrijden, en dat beviel me wel, dus paardrijden behoort zeker tot mijn hobby, en dan ook Internet, dit forum vooral ;D

valkje-jacco

uhm..! FORUMMEN!  :D
Verder ben ik langer achter men pc dan ik slaap en hou me voornamelijk bezig met HTML. Hopelijk komt mijn site dan binnenkort online,

Verder zit ik op voetbal, bij FC Drunen!  ::) 4e Klasse C1.
dat was het dan! Leuk onderwerp ee!

gr.Mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Irene

creatief bezig zijn; kaartjes maken en sieraden maken ;D
uitslapen is ook wel een hobby ;D ;D ;D. filmpjes kijken, af en toe op de x-box als vriendlief dat toelaat ::) ;D en natuurlijk de valkjes.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Bianca

Motorrijden

hele oude foto en niet zo duidelijk maar toch........

grote feesten afgaan



koikarpers (nét even iets anders als sportvissen ;))

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Rob

koikarpers zijn ook waanzinnig mooi, mijn schoonvader heeft in zijn stadstuintje een vijver van 22.000 liter met darin ongeveer 20 vissen van minimaal 45 cm..echt een genot om naar te kijken, dus jou passie voor koi deel ik met je, helaas in onze tuin echt te klein voor een vijver anders had die er allang gelegen, buiten het feit dat ik het te gevaarlijk vind met mijn oudste dochter die in een rolstoeltje zit, voor je het weet ligt ze erin die dreumes.

Annouschka

Hoi,

mijn hobby's naast de valkjes zijn; onze hond Ellis, de katten, filmpje kijken(dvd's verzamelen dus), lekker eten, internetten, op tijd en stond nog eens uitgaan(maar niet te lang, ik kan er gewoon niet meer tegen :-[) en binnenkort gaan klussen in ons pas aangekocht huisje :)


groetjes

Gerdy

Hoi,

Ik heb al jaren een hobby maar die heb ik nu even stil gezet voor een bepaalde periode...ik heb alle opleidingen gedaan om op het hoogste niveau trainer te worden in de schietsport...ik heb jaren zelf geschoten maar door mijn gezondheid wilde het niet meer zo lukken.tot eind vorig jaar heb ik de jeugd getraind van onze vereniging en twee jaar geleden  ben ik hulp trainer geweest van het internationaal team van defentie en mijn andere hobby is schilderen ik kan hier helemaal in op gaan en vind dat heerlijk ontspannend.ik zal van de week wat werken van me bij divers plaatsen.....

groetjes Gerdy

Kolkkie

Hier mijn hobby's naast de valakjes ;D.

Zelf zit ik op voetbal. Ik speel bij Victoria Boys dames 3. Wij spelen in de 5de klasse en we hebben grote kans om kampioen te worden.
Het team waar ik in speel is recreatief, maar als we ervoor gaan, gaan we ervoor.

Ik ben verder een pinguïnfanaat, alles wat een beetje pinguïn is spaar ik.
Ik zit boven de 200 pinguïns (knuffels en beeldjes ed.) en daarnaast heb ik nog een flink aantal boeken over pinguïns of waar pinguïns in staan.

Verder ben ik verzot op lezen en films kijken. Ik heb een boekenkast vol met boeken (is inmiddels te klein LOL) en daarnaast heb ik nu zo'n 60 DVD's en dat aantal is flink groeiende sinds ik een DVD-speler eb gekocht.
Eerder zat ik of beneden of ik zat voor de pc.

Daarnaast speel ik ook veel spellen op de pc of op mijn Nintende DS (ben verslaafd aan Mario Kart en Bomberman ;D)

Ik kom dus eigenlijk tijd tekort om alles te doen ;D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Sammy69

Ik ben ook een fervent karpervisser.
Heel relaxerend, als je af en toe een run krijgt toch  ;D
Op het moment ben ik dan ook volop bezig met de maak
van mijn voorraad boilies voor de lente en de zomer.

Ik hou me ook bezig met siervissen.
Ik heb een bak van 80l.
Er zitten veel bekende visjes in zoals neons, guppy's en maanvissen. Maar ook onbekendere exemplaren zoals
een paar botia's .

Nu ik er over nadenk heb ik dus wel een paar dure hobbys  :P
Maarja we leven maar één keer hè.

Groetjes Sammy