4 augustus 2025, 13:14:00

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

lynette

Hoi,

Ik wilde Catka beterschap wensen en een knuffeltje voor jou  :-*

Hopen dat ze nog opknapt en het niet besmettelijk is.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Bello

Nee het is niet besmettelijk voor de andere......

gelukkig niet zeg, poeh poeh
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

lynette

Gelukkig  :-*

Hoe is het met Catka nu?

Groetjes

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Anja

Hey meis,

Ik hoop echt dat ze opknapt. Sterkte vandaag bij de dierenarts.

Dikke knuffel,

Anja

Anja

Hoe is het met Catka? Is ze al wat opgeknapt?

Knuf,

Anja

Bello

14 november 2010, 12:31:02 #3350 Last Edit: 14 november 2010, 12:32:43 by Bello
Gaat niet goed met Catka.....

Staat ook bij ziek en gewond................

4 weken terug kwam ik s 'morgens in de woonkamer, alles onder de veren..... Catka verschrikt op de bodem.
Ik dacht geschrokken.....

2 weken verder was ik net thuis, mijn ouders kwamen bij mij tussen de middag eten.... viel Catka van haar stok, ik handelde heel snel doo haar bij mij te pakken, zoday ze zich zelf niet kon verwonden.

Ik heb haar een uur bij mij gehad, 3x had ze stokkende adem, lag te kreunen.... tot ze bij kwam, helemaal doodop.

Een dag later naar de dierenarts, gelukkig ook een die van vogels wist. Duidelijk was dat het epilepsie was...
Catka kreeg een spuitje om haar koppie tot rust te laten komen. Eten deed ze niet. Ze viel in 2 weken af van 103 gram naar 86.

Contact met vogelarts gehad, ja zei die: duidelijk een geval van eenzijdige voeding!!  Moest op voer overgaan die hij verkocht, nl. Harrisons.
Ze krijgen hier een gevarieerde voeding, dus dat doen we dus niet. Catka heeft wel calciumdruppels gekregen......

Gistermorgen was het weer raak, ze had met net een kusje gegeven en zat bovenop de kooi, ik draai mij en om en ja hoor, een aanval. Gelukkig was Ivo thuis en kon hij haar bij zich nemen, ik was de kooien aan het doen.

ze had gelukkig wel net gegeten.... maar de rest van de dag niet meer.

Vanmorgen is het weer raak..... heb haar nu al een uur bij me... tot ze bijkomt, ze weegt nog maar 83 gram, vandaag kan ze weer niet eten. Ben zo verdrietig.......ons liefste kroelkippie. Door de aanvallen is ze totaal veranderd, veel stiller.

Wat is jullie reactie en wat zouden jullie nu doen?
Vervoeren is nu onmogelijk voor haar....

Epilepsie kan ook spontaan gebeuren
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Sterkte meis.

Volg je gevoel. Ik heb ook een valkje gehad wat zware epileptische aanvallen heeft gehad. Zo erg dat ze op een gegeven moment zwaar gewond is geraakt en ik haar in heb laten slapen. Ik zeg niet dat jij dat moet doen.

Dikke knuffels,

Anja

Bello

Catka is vanmiddag ingeslapen.

Zaterdag en zondag heeft ze een zware aanval gehad, ze waren zo erg, dat haar lichaampje steeds meer achteruit ging.
Eten kon ze niet meer..........

De dierenarts besloot in overleg met ons om een haar leventje te eindigen.....

Wat een verdriet.......ff maar een kort berichtje.....

Caroline

Och Dorothé,

wat een intens verdrietig nieuws ....  :'(

Heel veel sterkte voor jou en Ivo om dit een plekje te geven.

Rust zacht, lieve Catka  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Always look..

Dag lieve Mama  :-* rust zacht
Heel veel sterkte met dit verlies!
xx Levi en sanne

Anja

Dag lieve Catka,

We zullen je logeerpartijtjes en knuffels missen.

Sterkte Dorothé en Ivo.

Knuffels,

Anja

Bello

Dank jullie wel voor de reacties.

Aan Catka....

Lieve Catka, we zagen je toen je nog een kleine Catka was.
We waren meteen verliefd op jou.

Je was onze trots, ons knuffeltutje, uren lang konden we samen knuffelen.

De andere valkjes mochten je, je deed nooit moeilijk tegen Bello Yeentje Doki, en Jannes, je eerste mannetje.

We missen je enorm hier....allemaal....Doki, Bello en Yeentje willen niks meer van mij weten....ik ben de boeman....omdat ik jou uit de kooi heb gehaald en je bent niet meer teruggekomen.

Doki mist je enorm, hij gilt alles bij elkaar, maar dit word gelukkig al iets minder, we laten hem maar, hij roept je.

Je hebt een mooi plekje in de tuin gekregen, naast onze Mickey. 's Avonds brand er een kaarsje bij jullie......

Catje meissie ik mis je....maar weet dat ik de juiste keuze voor je hebt gemaakt, je was er slecht aan, maar nu heb je je rust....

dag meissie een dikke knuf van ons allemaal

ook van je kindjes Levi, Tom, Benjie, Yeentje, Kiwi, Dobi

Always look..

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

☺ Pita ☺