4 augustus 2025, 19:01:35

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Hier gaat het allemaal zijn gangetje met de valkjes.

Catka zit nog steeds samen met Bello en Yeentje in de kooi.
Niks geen broedse kippetjes, alleen onze Yeentje ;).

De verwarming is nog steeds niet teruggeplaatst, dus moet Yeentje nog ff wachten totdat hij met Bello een blok krijgt.

Begint nu toch wel wat frisser te worden en zet de verwarming maar iets hoger omdat nu de hele woonkamer/keuken en bijkeuken verwarmt moeten worden.

Vanmorgen de kooi ff schoongemaakt, de valkjes op de standaard ernaast gezet. Ivo moest Bello uit de kooi halen want bij mij wou ze er echt niet uit. Ziet ze Ivo dan is ze zo lief om gelijk op zijn hand te gaan zitten.

Ach ja ze is een apart valkje maar we kennen haar nu door en door en dan neem je dat voor lief, ze geeft me dan ook na de schoonmaakbeurt een knuffie hoor ;D.

Daarna heb ik ze fijn in de wasbak in de keuken gedoucht, nou Catka weer superblij (doet ze altijd als ze gedoucht word).

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

hoi  dorothé,

wanneer wordt de verwarming weer geplaatst?

gekke bello, alleen door ivo eruit gehaald willen worden, haha.
zo heeft ieder valkje zijn eigenaardigheden en dat is zo leuk.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Echt valkjes met een gebruiksaanwijzing.

Bello

Echt wel ;D ;D

Ach en toch zouden we onze Bello nooooooooooooooooit willen ruilen voor een ander valkje hoor.
Daar houden we teveel van haar.
Ja Ivo is en blijft haar grote liefde maar Yeentje heeft ze voor de andere dingen in de kooi. Ze word netjes en lief geknuffeld door hem en het wipwappen ;).

Is toch fijn dat een mensenvalkje toch een echt valkje kan worden, het duurt alleen iets langer.

Catka is een grote knuffelkont, echt niet meer normaal. Dit doet ze al vanaf de eerste dag dat we haar hebben.

Yeentje voelt zich momenteel teveel mannetje om te knuffelen, een kusje kan er nog net af...... ;D
dit komt ook omdat hij broeds is.

de verwarmingen hangen nog steeds niet, Ivo heeft gebeld en waarschijnlijk word het donderdag of vrijdag.

De temperatuur moet wel goed zijn in de woonkamer bij de vogiesssssssss.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Always look..

7 december 2009, 22:07:24 #3184 Last Edit: 7 december 2009, 22:17:05 by Always look..

Ik kwam even mijn KOPPIE laten zien ;D

Bello

Wouwiee Levi wat ben je al groot en mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-*

Dorothé

Bello

Vol trots laten wij weten dat

Doki van Anja en Ton bij ons komt wonen als hij zelfstandig is.
Dat duurt nog een aantal weken, maar daar kunnen we gerust op wachten..
Anja moet dan het seintje geven wanneer dit gaat gebeuren.

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  ;D ;D ;D

Groetjes Dorothé

Always look..

Spannend!! schattig issie ie hoor!!  :-*

Bello

hmmmmmmmmmmmmm

Voel me weer zo "ongedulig"a;s de meeste mensen die een nieuw valkje adopteren.....

geduld geduld geduld is een schone zaak ;D

Dorothé

ps. nog steeds geen verwarming............... nu is het woensdag worden ze aangesloten....echt definitief!!!!

Anja

Gave handtekening meis.

Hoop dat woensdag dan echt de verwarming geplaatst gaat worden.

Geduldig afwachten en voor je het weet is je nieuwe valkje bij je.

Liefs,

Anja

Bello

Ach we hebben al veel foto's van hem

En we houden jullie boekje bij zodat we ieder veertje zijn groeien zeg maar ;D

Dorothé

Dierenfreackske

Hoi Dorothé , wat gaaf dat Doki naar jou komt van Anja.  Wat ezen beauty ook! GEFELICITEERD !! Grtjs Ann

*Manon*

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst  ;D ;D ;D ;D

Caroline

Wat een leuk nieuws!!!  ;)

Gefeliciteerd!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Nynke

Gefeliciteerd!

En nu is het wachten tot hij oud genoeg is :D