4 augustus 2025, 11:12:46

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Verdorie , het zal maar volgende week zijn , bij Anja en Kim heeft een ook bijna 2 weken onderweg geweest , misschien omdat het een groot pakket is he ? Ik weet het niet , Gisteren ook nog een verstuurd naar richting Nederland he !

Ik heb toch al 5 mensen gelukkig kunnen maken , hihi !
: ;D
Misschien nog vandaag anders is het zeker begin volgende week denk ik toch ?    Hihi ! Spannend he !

Hoe is het met de valkjes en Yeentje ?  Grtjs Ann

Bello

hihi wat nu een tentje voor de valkjes? 1 voor de valkjes maar die slapen al, en 1 tentje voor ons.

Zoals je ziet Ann, hebben we ze al gekregen, dankjewel, zoals je ziet zijn 2 van onze katten er al helemaal verliefd op!!

Maar de verzendkosten dan meis, samen delen?

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

Alle poezen srpingen hier omhoog en roepen in koor  "WAT DOET ÓNS TENTJE DÁÁR ??? ??? "

;D ;D ;D ;D ;D

Verder alles kits, ik heb zoveel leeswerk dat ik af en toe "iets pak"  ::) anders izt ik de hele dag vast  :P

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi hoi Dorothé   wat goed dat je de tentjes al hebt aangekregen he ! Leuk toch dat je katjes er al verliefd op zijn , ze kunnen het zelfs als slaapplaats gebruiken ook , hihi ! En de valkjes , ja , dat beloofd he , ik ben al benieuwd hoor om te horen hoe de valkjes er gaan op reageren , hier niet dus , hihi ! Grtjs Ann ;D

Bello

Het tentje van de katten staat op de eerste verdieping en de 2 katten zitten er om de beurt in.

Mickey de andere kat durft er niet in....

Misschien krijgen we morgen de verrassing!!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Emely

Echt leuk die tentjes!! haha...

Leuke foto's!

WAT IS NOU DIE VERRASSING??????

Liefs, Emely en Ludo
              Paco en Dobi
                        en Yuna

Bello

De verrassing is............................ zeg............ ik...................nog.........................niet.............. ;D ;D ;D ;D

Dorothé

Emely

AAARRGGHHHH....

je houd het wel spannend zo.....

Ludo en ik hebben net dat mooie popje bij chantal mis gegrepen. We waren nog aan het zoeken en toen zagen we dat schitterende popje bij chantal en waren direct verliefd. Dus ik meteen gemaild maar helaas, gister verkocht  :'(

Balen hoor maar dan had ik maar eerder moeten reageren....

Liefs, Emely en de rest

Lisa

Hoi Hoi

ooooh schiet op dorothé met het geheim.
Ik zit hier te springen op m'n stoel ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lisa

Bello

Wat zijn we toch ongeduldiggggggggggggggg

We gaan straks kijken en dan..........................

Dorothé

Kimm

hoi dorothe,

leuke foto's van de valkjes in de tentjes ;D  ;D  ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bello

Hoi Kim

hihihi de "valkjes" in de tent?

Die durfden er vanmorgen nog niet in maar daar komt wel verandering in!!!!!!!!!!!!!!!

Vanmorgen lag Yeentje fijn bij mij languit te slapen nadat ik hem lekker kon knuffelen.....

Dorothé

Kimm

heerlijk dat je yeentje zo kan knuffelen. lekker hoor!
en ja de volgende keer foto's van de "echte valkjes"in de tent ;D  ;D  ;D  ;D
ik vind die tentjes echt geweldig hoor. zo schattig!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hey Dorothé ...whaaaaauuuw , lag Yeentje bij jou om te kroelen , wat leuk zeg ! Wat een lieverd ook he !
Hihi , dat heb je leuk bedacht , een tentje voor de katjes en eentje voor de valkjes , hihi , zo is er ook geen ruzie he  ;D ;D ;D :P

Hey , welk geheim ????   Ik ben ook al reuzenieuwsgierig hoor nu ! Vertel hoor , hihi  ;D ;D ;D   grtjs Ann

Emely

Laat ons nou niet langer in spanning....

IK WIL HET WETEN!!!!

Vertel vertel vertel vertel....

Liefs Emely en de rest