29 april 2024, 15:13:33

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Nee hoor,

het piepei is nog steeds een piepei, maar ze lagen nu samen op de eitjes......

Oh wat spannend ;D

Ja  de tijd ging inderdaad snel bij Ton en Anja, was weer heel leuk om de valkjes te mogen douchen.
Maar dat is en blijft altijd leuk volgens mij ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja


Bello




Yesssssssssss

Een certificaat!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Gefeliciteerd met het piepei. Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat jullie een donsje vinden.

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon


Morgen een donsjuhhhh !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Bello

We denken het wel.

Jannes ligt nu samen met Catka in het blok en ze komen er beide niet meer uit dus het donsje zit er aan te komen.

Spannend SPANNEND en nog eens spannend

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja


Ik heb geen nagels meer over zeg.

ik kom morgenvroeg nog eens kijken voor ik ga werken.

Groetjes,


Bello

Hoe laat zit jij dan voor je laptop morgenvroeg?

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

♥Debby♥

oooooo wat gaaf zeg... Spannend hoor! ik hoop dat je morgenochtend verrast wordt met een mooi donsje!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Dorothé,

Ik kom als het goed is voor het "eerst" sinds lange tijd weer eens in je boekje gluren en ik val gelijk met mijn neus in de spanning !!

Wat geweldig een piepei, ik denk dat als je straks wakker wordt, of misschien al bent, ...( want je hebt vast onrustig geslapen ) je verrast wordt met een prachtig donsje !!!

Ik heb wel gelezen dat je toen een blok van Anja geleend had en ik heb wel in je handtekening de eitjes gezien, maar waarschijnlijk is het vandaag dan ook zover  ;D

Wouw, ik hoop dat het vandaag dan in ieder geval geboren wordt of dat het vannacht misschien al geboren is, ... wat zou dat super zijn zeg !!! Dan sla ik 2 vliegen in één klap ! En ik was al van plan om je dagboekje te gaan volgen, en nu rol ik er ook nog eens op het juiste moment in  ;D

Ik kan eerlijk gezegd niet wachten, ...maar ja ik zal zeker niet de enige zijn, hihi !!!

Succes meid, ... je wordt voor het eerst een echte valkjes "mama" !!  ;D ;D

Groetjes Karin

Mico

Goede morgen Dorothé

En is er al een donsje???  ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Goedemorgen,

Hebben jullie een beetje kunnen slapen of hebben jullie de hele nacht voor de kooi gelegen ;D ;D ;D ;D

en kunnnen we beschuit met muisjes gaan eten?

Groetjes Anja

Bello

14 januari 2008, 07:21:23 #1828 Last Edit: 14 januari 2008, 19:19:21 by Bello
tadaaaaaaaa



Geboren op 14 januari 07.10 uur ons 1e donsje!!!

er liggen nog 2 piepeitjes, Jannes en Catka liggen nog steeds samen in het blok.




Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

14 januari 2008, 07:26:19 #1829 Last Edit: 14 januari 2008, 07:35:38 by Mico
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Gefeliciteerd met jullie eerste donsje!!!!

Wat fijn dat Jannes en Catka er gewoon goed op blijven.
En dan nu nog eens 2 piepeitjes...bij jullie komen ze met z'n allen tegelijk joh hahahaha....
Spannend spannend spannend

Groetjes,
Miranda en Corine