27 juli 2025, 12:04:30

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Oh lekker jammie jammie amandel- en speculaasstaaf!!!

Nee zo'n tussendoortjes is er voor ons voorlopig niet bij.

Ik mocht net 2 vezelrijke crackers met kipfilet, gesmuld heb ik!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Oh sorry, ff niet aan gedacht  :-[ ..
Knap dat jullie dat zo vol houden hoor!

Groeten en suc6, Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Gaat echt super, dit voedingspatroon moeten we nu nog5 weken volgen en ik ben nu al bijna 5 kilo kwijt, nu nog 7 kilo wegwerken en dan heb ik een leuk gewicht.

Is wel lekker hoor , zoveel mogen eten en toch zeker 1 kilo in de week afvallen (vetverbranding)

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Nou Dorothé,

Erg knap van je dat je dat kan. Echt waar.
Ze zeggen wel waar een wil is is een weg.
Nou die wil die heb jij hoor.

Petra,

Hier kunnen de valkjes daar ook zo lekker van snoepen.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Een dokter had tegen mij gezegd dat ik mijn gewicht maar moest accepteren.

Nou mooi niet dus ik was van 58 kilo naar 78 kilo gegaan.

En ik voelde mij er helemaal niet goed bij, nu gaat het stukken beter . Mijn streefgewicht is nu 65 kilo.

Dus nog ff volhouden.

Dorothé

Ineke

Vind dat ook knap, Dorothe! Succes!

Anja

Hoi Dorothé,

ik weet hoe dat voelt zoveel kilo's erbij.

Ik ben van 48 kilo naar 79 kilo gegaan.
Maar dat kwam wel door medicijnen moet ik zeggen maar toch. Je sleurt het toch maar mee.
Nu heb ik er de kilo's weer af en weeg ik 54 kilo.

Heb je nog iets van Teuntje gehoord?

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

En hoe heb jij dit gewicht eraf gekregen,

Poeh dat is een hoop gewicht eraf zeg!!!!

Groetjes Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Ten eerste ben ik gestopt met de medicijnen zodat ik geen 8 keer per dag meer at.
Dat scheelt al een hele hoop.
En terwijl ik stopte heb ik de suiker laten staan (ben nogal een zoetekauw) dus thee zonder suiker, toen dronk ik ook nog koffie dus ook zonder suiker.
En veel bewegen, heel veel bewegen.
Wandelen fietsen etc.

Groetjes Anja

Bello

Bellootje toch,

was ik aan het afwassen en meneer vond het ineens interesant op te proberen mijn oorknopjes uit mijn oor te willen trekken (hij izt dan altijd bij me).

auwwwww

Dorothé

*Petra*

Hoi Dorothé,

Tja, mijn oorringetjes zijn ook altijd zeer interressant, nog niet gesproken over mijn ketting, armbandje of ringen ...
Als het maar blinkt, dan willen ze het  ;D ;D.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

ManjaV

Hoi Dorothé,

Dreamy hier hangt altijd aan mijn piercing  ::) (die zit rechtsboven in mijn oor), ze weet het precies want als ik haar op de andere schouder zet, gaat ze weer expres naar de andere toe. ;)

En zo te lezen volg je een dieet? Knap hoor! Gaat je vast lukken!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Dorothé,

Alles wat blinkt dat vinden ze zeer interessant. Af en toe zijn het net eksters  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

Hoi Manja,

Nee wij volgen geen dieet maar bij de sportschool een voedingsadvies, dat is in combinatie met 3x in de week cardiofitness.

Maar dan moet je veel eten niet te geloven, om de verbranding hoog te houden. volg je dit voedingsadvies zonder sporten dan val je niet af maar kom je ook niet bij.

Anja,

Ja het zijn net eksters en Bello weet als hij te hard aan mijn neuspiercing of oorknopjes trek dat het vervelende woord FOEI klinkt en dat vind hij niet leuk.

Maar als hij dat niet meer doet dan krijgt hij het woordje GOEd Zo te horen en dat vind hij leuker.

Hij heeft sinds kort een tic erbij ( welke valk heeft dat niet),
zit hij op je schouder dus dan kijk je naar hem en dan gaat hij met zijn  :censuur snavel in je neus, hoe krijg ik hem dit afgeleerd?? vind het niet zo fris.

We zijn vrijdagavond naar Holiday on Ice geweest in Grefrath (Duitsland), is niet ver weg van ons), dat was echt mooi.

Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Tja elke valk heeft een tic of misschien wel meerdere  ;D ;D ;D

Ik denk dat je Bello dit afgeleerd krijgt op dezelfde manier als je dat doet met je oorbellen.

Ohhhhhhhhh ben jij naar Holiday on Ice geweest. Bofkont.
Zal idd een heel spectakel zijn geweest.

Groetjes Anja