22 juli 2025, 01:21:52

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

We gaan met gemengde gevoelens op vakantie,

het gaat niet goed met mijn pa.

We gaan wel ( we moesten gaan van hem) maar als er iets gebeurt zijn we zo thuis.

Doeiiiiiii
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

24 september 2006, 21:44:09 #151 Last Edit: 24 september 2006, 21:48:57 by Peetie
Hoi Dorothé

Dat is wel heel erg vervelend  :(.
Dan is het toch een stuk moeilijker om te genieten.
Je schreef al eens, als er iets is zijn we zo terug, maar ik dacht dat je over Bello in zat.
Probeer er toch iets van te maken, hopelijk kun je je vakantie toch afmaken ..

Groeten petra. 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Dorothé,

Ja je bent nu al op vakantie maar ik hoop ook voor je dat je je vakantie af kan maken.

Fijn te horen dat Bello niet hoft te wennen (ik had ook niet anders verwacht hoor)

Groetjes Anja

Bello

Hallootjes,

Daar zijn we weer, lekker op vakantie geweest in de Eemhof in Zeewolde (Centerparcs).

Was heerlijk hoor een weekje er tussenuit, lekker iedere avond uit eten geweest en veel gewandeld, gezwommen, en we zaten in in een V.I.P huisje en dit houd in:

privé sauna, broodjes iedere morgen vers geleverd bij het huisje, krantje erbij HHHHHHHHHHHEEEEEEERLIJK!!!

We zijn naar Bataviastad- Dierenpark Amersfoort- Zeewolde geweest.

Straks Bello halen bij Chantal en dan naar een Teuntje kijken.

Groetjes Baasje en Bazinnetje van Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Dat is heerlijk, lekker zo een weekje ertussenuit!
Fijn dat jullie er zo van genoten hebben! 
En lekker luxe in de VIP.. ;)

Groeten Petra  :D

Anja

Hoi Dorothé,

Fijn te horen dat je lekker hebt kunnen genieten van je weekje weg.
En dan ook nog lekker luxe zeg.
Welkom terug in de werkelijkheid  ;D ;D ;D

Hoe heeft Bello zijn vakantie ervaren? Toch ook goed hoop ik.

Groetjes Anja

Bello

Ja hoor,

Bello is heel goed verzorgd door Chantal hoor, Chantal zei toch ook dat hij een krengetje kan zijn,

nu zit hij lekker in zijn kooi te eten.

Ik heb voor we weg gingen nog de dokter gebeld voor mijn pa en dokter kwam langs toen wij weg waren.

Heeft nu zware morfine pleisters gekregen........

Is wel moelijk hoor om dan op vakantie te gaan maar ik heb veel ge-smst met mijn ouders.

We hebben de Teuntjes gezien maar een had zich vies gemaakt en we gaan nog een keer kijken als ze goed op de stok zitten (ze zaten vandaag voor het eerst in de kooi erbij).

Doei Bello

Anja

Heb je nog geen keus gemaakt welk Teuntje het wordt?

Fijn te horen dat Bello het toch goed gedaan heeft. Is hij nu dat hij thuis is niet opstandiger?

Heel veel sterkte met je vader gewenst.

Groetjes Anja

Bello

We gaan over ca. 1,5 week weer kijken en dan kiezen we er 1 uit, ( jeb misschien al een keuze gemaakt hoor, maar dat beslissen we als we weer gaan kijken als ze goed op de stok zitten).

Want als je al die babyvogeltjes zie zitten zijn ze allemaal mooi en lief.

Nee hij veranderde ineens bij Chantal en ging na een tijd bij mij zitten en knuffelen (toen in zijn reismandje) en nu is hij gewoon weer de rustige Bello.

Dat opstandige had hij enorm bij Chantal toen hij mij zag, bij mijn vriend niet)

Dank je, mijn pa moet deze week weer naar de dokter en dan horen we het wel.

Dorothé

Anja

Wil je voor mij ook meteen kijken? Hoe Yahoo en Yobi het doen?
Ik was anders zelf wel naar Chantal gefietst maar ik heb afgelopen week een ongelukje gehad.

Groetjes Anja

Bello

We vonden van de 3 Teuntjes 2 heel mooi en daar gaan we er dan 1 van uitzoeken.

Zijn wel benieuwd wat het is een mannetje of vrouwtje maar dat is voor ons niet zo belangrijk, als Bello maar niet meer alleen zit.

Bello

Een ongelukje ?? Wat heb je gedaan???

Yahoo zat op de bodem van de kooi was de kleinste maar de Teuntjes zaten bij hem, Yobi is de albino toch?
Die zat lekker met 2 andere in een andere kooi en daar ging het ook prima mee hoor.

Anja

Yobi is idd de albino.

Ik ben gevallen weet niet hoe( Ton denkt dat ik uit bed ben gevallen) en ben met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
Resultaat een zwaar gekneusde heup, gekneusde ribben en een gekneusd schouderblad.

Groetjes Anja

Bello

Je weet toch dat je niet op bed moet gaan staan springen (grapje)

nou veel sterkte en rust ze maar goed uit (gaat ook niet anders met kneuzingen)

Dorothé

*Petra*

Dorothé,

Sterkte met je vader, hopelijk helpen de pleisters goed.
Bello zal jou waarschijnlijk ook gemist hebben..
ben benieuwd naar jouw Teuntje ..

Groetjes Petra  :D

Anja

Hoi Dorothé,

Onderstaand berichtje stond in mijn verhalenboekje maar ik denk dat dit bij jou thuis hoort. Het is van Ineke.

En, hoe reageerde Bello op jullie thuiskomst? Een Teuntje kunnen kiezen of was dat te moeilijk toen al die paar oogjes jullie aankeken?

Groetjes Anja