20 juli 2025, 16:16:46

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Anja

Als ik een cijfer zou moeten geven dan zou ik zeggen bijna een 8.
Het gaat met de dag beter echt waar. Ben daar ontzettend blij mee hoor.
Yara eet ook uit je hand en komt bij je zitten en doet het koppie naar beneden als ze gekroeld wil worden.
Ik denk dat de 8 wel veranderd (te zijner tijd he) in een dikke 10.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Nou dat is toch mooi meegenomen dat hij of zij al zo tam is he.
Dat was met Bello ook zo die was zo ontzettend tam en sávonds zat hij al bij ons en geen probleem gehad van de verhuizing.

Bello gaf ik toen zeker al een 9,5.

dus benieuwd als de 2e komt hoe deze dan is qua tamheid.

Bazinnetje van Bello

Hee mijn oma was vanavond op visite, ben ik lekker bij haar gaan zitten.

Groetjes Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Ik zie nu met Yara dat ze de andere twee valkjes na doet. Als Yunah en Yeni bij mij komen zitten dat wil Yara dat ook. Heb het idee dat het dan makkelijker gaat dan met 1 valkje.
Ze zijn vannacht erg geschrokken en zaten onder het bloed. Heb meteen een nachtlampje gehaald wat ik 's nachts voortaan aan laat. Was wel schrikken hoor.
Heb Chantal gemaild voor een cinnamon gepareld uit het nest van Chanel en Noa.
Weet nog niet of we een pop of een man erbij nemen.

Groetjes Anja

Bello

Hoi anja,

Leuk dan worden we een beetje familie van elkaar, want
dat is  een broertje of zusje van Bello ;D

Bazinnetje van Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi hoi,

We hebben een besluit genomen en het wordt een cinnamon geparelde pop. Mits er in dit nestje zo'n mutatie bij zit want dat kon ze nu nog niet zien.

Groetjes Anja

Bello

Een zusje van Bello dus, LEUK!!!!

Ben benieuwd want als je dan gaat kijken zie je onze 2 valkje ook.

Groetjes Bazinnetje van Bello

Anja

Als we gaan kijken dan zal ik voor jou ook kijken.
En hou je dan op de hoogte oke.

Hoe is het met de bokkepruik van Bello?

Groetjes Anja

Bello

Hij is in de rui en dan is hij heel prikkelbaar.

Gaat wel weer over en als hij straks een maatje heeft dan zit hij niet meer alleen

Bazinnetje van Bello

Anja

Yunah is ook in de rui maar dit is bijna over.
Hij werd heel stil en floot ook bijna niet.
Nu horen we weer wat leuke fluitjes van hem. Dat hebben we wel gemist. Yunah is op zich niet echt humeurig geweest maar dat zal per valk verschillen.
Nou Bello succes met de rui en ik hoop voor je dat het snel voorbij is.

Groetjes Anja

Bello

We kregen net een telefoontje van vrienden van ons.

We gaan volgens jaar zeker met zjn 4en op vakantie.

Ze hadden vandaag een leuke prijs met de postcodeloterij die in Venray gevallen is.

Keitof voor dit stel.

Anja

He dat is boffen.

Wat een fijn vooruitzicht voor jullie.

Hoe is het nu met Bello?

Groetjes Anja

Bello

We betalen de vakantie echt zelf hoor, zo zijn wij, maar we waren al van plan om met zijn 4en te gaan, maar nu gaat het van hun kant zeker door dat bedoel ik eigenlijk.

Vandaag zaten we een film te kijken en Bello zat lekker bij ons, als we hem maar rustig laten zitten dan is zijn humeur goed. En ik kon hem ook weer knuffelen.

Maar hij krijgt van ons niets wat wij zitten te eten bij een film, wat niet weet wat niet deert.

En dan gaat hij zonder mokken de kooi in.

Groetjes bazinnetje van Bello

Anja

Hoi hoi,

Ik bedoelde dat ook niet dat de vakantie voor jullie betaald zou worden. Had misschien iets duidelijker moeten zijn. Het is boffen dat je vrienden een prijs gewonnen hebben dat bedoelde ik.
Fijn te horen dat de bokkepruik van Bello weer af is.

Groetjes Anja

Bello

Nee joh, dat had ik al begrepen.
Wij gunnen dit stel echt die prijs hoor, nu hoeven zij niet te sparen voor de vakantie, maar wij wel!!

Momenteel merken we ook nog dat Bello zijn hormoontjes op spelen en hij begint interesse te krijgen voor vingers.

Zo te merken is hij echt 100 % een mannetje.

dus de rui en de hormoontjes samen, nou dat is voor zo'n beestje een hoop vernaderingen.

Bello is eigenlijk bijna altijd rustig, ook met flluiten komt er niet echt veel uit.

Bazinnetje van Bello

Bello

We kregen vandaag de 2e foto van de jonkies van Nemo en Pientje, wat een kleine droppies zeg.

Chantal, wil je de foto hier bij zetten?

Groetjes bazinnetje (momenteel ziek thuis) van Bello