20 juli 2025, 12:35:20

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

*Petra*

Hoi Bello,

Onze baasjes stuurden ons precies tegelijk een berichtje in elkaars dagboekjes, grappig hé  :D :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Toen wij Bello gehaald hadden en hem lekker in de kooi hadden gezet en tot rust gekomen was zat hij sávonds al bij ons te kunffelen en dat is ook zo gebleven.

Niet lachen hoor, maar ik heb gister de keuken gepoetst met Bello op mijn schouder echt de hele tijd.

Ik had zijn standaard wel in de keuken gezet maar daar zat hij maar even op, vond het veel te interessant wat ik aan het doen was. tot hij moe werd en toen heb ik hem in de kooi gezet om te maffen.

Dus je weet nog niet of Yara een mannetje of een vrouwtje is?? Veel succes ermee!!!!!!!!!!

Groetjes bazinnetje van Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Hier is Karel de papegaai die voor de helft van mij is.

Een gekke vogel maar zeer dominant en met een zeer eigen wil.

Bazinnetje van Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Hé Karel,

Is dat niet Bello's standaard??
Enne... proficiat, je honderdste bericht is geschreven  ;D ;D!!

Groetjes petra

Bello

Zo mijn 100 ste bericht al, dat krijg je he met zo'n leuke site ;D

Yep, dat is de standaard van Bello, ik heb Karel zo wel zijn kooi uitgekregen.

toen mijn ma jarig was hebben we een zo'n zelfde standaard gekocht voor karel maar dan met een dikke stok erop.
Iedere avond zit hij er nu op hoor.

Yes yes de jonkies van Nemo en Pientje worden deze week verwacht ;) ;) ;)

Dan nog een naam verzinnen........

Groetjes bazinnetje van Bello en ???

Anja

Hoi hoi,

Zeker weten dat het weer pracht jonkies worden hoor.
Ik vond het wel moeilijk om een mooie naam te verzinnen. Heb de namen gevonden op onderstaande link. Misschien heb jij er ook iets aan.

http://www.bordercollies.nl/dnames.shtml?q=y*&start=0&num=alle

Groetjes Anja

Bello

:( :( :( :(

Ik ben in een rothumeur, volgens het vrouwtje verlies ik weer mijn verenpak. ::)

Nou vanmorgen een lekker badje genomen, dat helpt tegen de jeuk, maar vanavond wou ik weer lekker in mijn mooie grote kooi.

Moest ik ook omdat ik een hummie had.

Groetjes Bello :(

Bello

Yippie,

Er zijn al 2 jonkies geboren bij Pientje en Nemo!!

Dus nog ff wachten.

Bello

Anja

Hoi hoi,

Wat fij te horen dat er al 2 jonkies zijn. Hoeveel eitjes hadden ze?
Hou ons op de hoogte.

Groetjes Yunah, Yeni en Yara

*Petra*

Hoi Bello,

Bij Chanel en Noa zijn er ook 2 eitjes uit gekomen!!
Is dit toeval of ...?

Gr. Petra

Bello

Hoi Anja en Peetie,

Pientje en Nemo hadden er volgens mij 5 eitjes liggen en de ouders van Bello hadden heel toevallig ook 2 jongen uit.

Ben wel heel benieuwd hoor en spannend!!!

Bazinnetje van Bello

Coco en Chantal

hallooo

Ja klopt het Koppel Chanel en Noa en koppel Pientje en Nemo hebben ieder 5 eitjes liggen en bij elk koppel zijn er al 2 eitjes uitgekomen.
Dit hebben beide koppels volgens mij zo afgeproken, om samen zwanger te zijn whahahahaha ;D

Ik laat ze nu even lekker met rust en kijk over eeen paar dagen weer even en dan maak ik misschien foto's.
Groetjes Chantal en de valkjes

Bello

Anja

Ben wel benieuwd naar de foto's. Het kan niet anders dan dat dit ook heeeeeeeeeeeeeeeele knappe jonkies zijn.
En het lijkt inderdaad afgesproken werk.
Wij willen er nog een vierde bij maar we weten nog niet welke mutatie.
Ik vind een oneven getal maar niets. Heb dan het idee dat er toch altijd eentje alleen zit.
Maar we maken eerst Yara supertam.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Hoe tam is Yara nu?

Geef eens een cijfer van 0 t/ m 10 hoe tam hij nu is.

Groetjes bazinnetje van Bello