28 maart 2024, 12:16:35

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Bello heeft vandaag echt zijn kroelbui weer, vandaag voornamelijk bij zijn baasje. Dat verscheelt echt van dag tot dag hoor.  Morgen zal hij wel weer knufflen bij zijn bazinnetje. We leren hem bewust niet om bij een persoon zijn knuffels te krijgen, maar bij ons alle 2. Het fluiten van de andere valken (bij geluid en film) vond hij  zeer interessant hoor.
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kirsten

Hoi Bello,

Dus jij houdt zo van kroelen :D :D,.
Ik vind de foto's prachtig,. je bent echt een heel mooi valkje :-*

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Bello

Vandaag heb ik (Bello dus) voor het eerst een klein baby mensje gezien en ik was er niet eens bang van. Zaterdag komen er 2 kleutertjes bij ons op visite. Mag ik ook weer bij zijn ;)
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Nou het weekend vond ik niet zo leuk hoor,

Omdat er veel bezoek kwam moest ik verhuizen van de huiskamer naar de slaapkamer van mijn baasjes (dat was ergens wel fijn, waren ze tenminste s'nachts in mijn buurt) haha. Maar het was maar voor een nachtje, dus gelukkig sta ik weer op mijn vertouwde plekje.

Kleutertjes dat vind ik maar rare wezens hoor, er komt ook nog geluid uit.

Groetjes van Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello



Hier ben ik weer, zit ik weer lekker op mijn standaard.

groetjes Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Coco en Chantal

Hallo Lieve bello

Ik vertelde je vrouwtje gisteren al op de mail dat ik je er heel stoer en lief uit vind zien op je standaard ;D
Groetjes Chantal en de valkjes


Bello

Hoi hoi,

Daar ben ik weer.
Ik Bello dus ben nu in de rui en ik vind er niets aan hoor.
Het jeukt en dat gepoets, ben een beetje chagerijnig hoor.
Gelukkig doet het vrouwtje me nu bijna iedere dag met zo'n raar ding mij natsproeien.

Vanavond was ik keibang, ik kreeg een sliert bami in mijn kooi, daar moet ik dus echt niets van weten.
Maar gelukkig kwam het vrouwtje deze snel verwijderen.

Groetjes van Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello



Hier zijn mijn parels, worden ze al minder?????
Ben ik toch een mannetje????

Of ben ik Bella??
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Lin

Ja lijkt ons een man,

Groeten, Rianne en Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bello

Voor een mannetje is hij heel rustig hoor, maar zo ontzettend lief, alleen nu hij in de rui is, is hij een beetje chagerijnig.
Maar je kunt hem echt een kwartier lekker knuffelen, hij geeft wel aan waar.
Ik geef hem extra vitamines van de dierenarts dit is een wit poeder(Amino) voor over het eten. Is dit voldoende ???

Verder eet hij bijna alle groentes, snoep geven we hem niet.
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Lin

Ja hoor en als je twijfelt kan je even links kijken bij voeding.

Als de parels minder worden is het zeker een man hoor.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bello

Vanmorgen ben ik weer lekker verwend met de Bello plantenspuit, nou heerlijk hoor tijdens de rui ik kan er geen genoeg van krijgen, helpt echt tegen de jeuk!!

En dat doe ik toch gek ;D

groetjes van Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Vanavond was ik erbij hoor!

De koelkast werd schoongemaakt en dat vond ik reuze interessant, mijn standaard stond ook in de keuken, zodat ik zo nu en dan een hapje trosgierst kon nemen.

Maar om 21.00 uur had ik slaap en mocht ik weer naar mijn kooi.


Slaap ze!!!
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Zo daar ben ik weer!!
Vandaag had ik mijn eerste ondeugende bui en ik was echt door het dolle heen ( zal de leeftijd wel zijn).
Overal aan zitten wat ik eigenlijk niet mag, maar dat hadden mijn baasjes helaas door en werd ik even tot orde geroepen.

Gelukkig ben ik snel om te praten voor een knuffelkwartiertje dus.....
Maar omdat ik op tijd wil gaan slapen werd ik weer netjes in mijn kooi gezet.
Ik weet echt niet hoe het werkt om mijn kooi uit te komen  ???en mijn baasjes laten dat maar zo ;D

groetejs van Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Hallootjes daar ben ik weer!! Vandaag gaan mijn baasjes weer foto's van mij maken dus dan ben ik weer fotomodel!
Vind ik trouwens keileuk hoor.

Nu met pasen hebben mijn baasjes weer vrij en dat is me toch leuk joh, maar ik wil toch wel op tijd naar mijn kooi hoor.

groetjes van Bello ;D
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel