30 juli 2025, 23:41:30

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

*Petra*

Wel een heel erg leuke gezellige familie  ;D ;D !!

Groeten Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

De familie blijft zich uitbreiden.
Ik wist niet dat Catka een zusje van Yara is.
Weer familie erbij.

One happy family

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Goh, dat zijn we echt dubbel familie van elkaar geworden.

Bello is een grote broer van jullie Yahoo
En jullie Yara is een grote zus van onze Catka.

Ja veel dvd's he die zijn van mijn vriend (die had al een enorme collectie toen we samen gingen wonen).

Petra,
Dan is Bello ook nog de grote broer van Petra haar Noeka

een hele grote familie geworden door "onze Chantal" ;D ;D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Hier is weer een fotootje van onze Catka

Ze roepen elkaar nu als ze elkaar niet zien :D

Maar Bello is heel ondeugend hij weet dat Catka niet kan vliegen en dan roept hij haar en dan ligt ze telkens op de grond, maar dan zijn wij er weer om haar te helpen.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Riny

Hoy Dorothé
Dat is toch een heel goed teken dat ze elkaar roepen.
Je moet Bello wel een beetje ernstig toespreken dat je zo niet met kleine valkjes om kan gaan , als volwassen valkje.
De foto in je handtekening vind ik heel erg mooi.
Groetjes Riny :D

Bello

Hoi Riny.

Weet je wat nu het leukste is?

Ze zaten vanavond alletwee bij mijn vriend toen we na het eten aan tafel zaten en een lol dat Bello had.

Hij doet nu ook kiekeboe met Catka als ze beide op een schouder zitten en dan om een hoekje naar elkaar gaan gluren.

En Bello fluit nu ineens een groot stuk van de hee ho hee ho (kabouters van Sneeuwitje)

We letten wel goed op hoor, maar hij is niet gemeen tegen Catka.

Groetjes Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Bello gaat zich uitsloven lees ik wel.
Wel leuk als je er twee hebt.
Catka ia een plaatje hoor.
Leuk dat roepen om elkaar. Hier doen ze dat ook. Als ik er eentje meeneem naar de keuken nou nou nou dan begint het.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Dorothé,

Leuk hé, 2 valkjes?
Je kent je "oude" valkje niet meer terug.
Uitsloven, en dingen doen, waarvan je niet wist dat hij dat in zich had..
Het brengt wat extra leven in de brouwerij, vind je niet  ;D.

Groeten Petra  :D

Bello

Ja maar Beelo komt gelukkig nog steeds vragen voor zijn knuffels, ze zijn nog een beetje bang van elkaar, maar alles went zullen we maar zeggen.

Alleen staat er bij Catka een staartveer scheef, is gebeurt toen ze ging fladderen en op de grond terecht kwam, ik mag er niet aan komen maar wat moet ik nu doen??????

Ze zitten lekker samen in de kooi en s'morgens voor ik naar mijn werk ga is het echt een half uur voor de vogels en mogen ze bij me zitten, dan gaan ze na elkaar in de kooi (daar zet ik ze in )

Bello weet nog steeds niet hoe hij in en uit de kooi moet komen (blond????)

Maar Catka is een echte knuffel, zit ik met mijn gezicht tussen 2 valkjes in en om de beurt knuffelen en ze geven beide een kusje.

Dorothé

*Petra*

Noeka had ook eens een scheve staartveer.
Op een gegeven moment viel die er gewoon af.
Maar misschien denken andereren er anders over ??
Wat lief hé, 2 echte knuffels !!

Groetjes Petra .

Anja

Hoi Dorothé,

De scheve staart veer valt vanzelf uit. Als je er na verloop van tijd wel aan mag komen kan je de veer er uittrekken.

Groetjes Anja

Anja

Hoi Dorothé,

Wij vonden het erg gezellig vanmiddag en we doen het snel nog een keer over.
Samen met je vriend.

Heb je een goede terugreis gehad?

Lisa vind dat jij erg lief voor dieren bent.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Ik vond het zelf ook heel gezellig en dat doen we zeker nog een keer over samen met mijn vriend.

En zeker nog een keer met "onze"Chantal niet te vergeten.
Dit ging door omstandigheden niet door, dus dat laten doen we ook nog een keertje ;D

Lisa,
Dieren voelen wel of je er lief voor bent of niet.

Toen ik mijn vriend leerde kennen en ik zei toen tegen hem dat ik katten had en de rode Mickey best wel wantrouwig was tegenover vreemde mensen.
Maar toen die 2 elkaar zagen was het gelijk dikke mik tussen die 2.

Groetjes Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Zeker ook met Chantalleke erbij.
Dat wordt dan super gezellig en dan ziet en ervaart Ivo ook hoe het is om meer als 2 valkjes bij je te hebben.

Groetjes Anja

Bello

Natuurlijk met "onze Chantal"" erbij!!!!!

TomTom liet me trouwens in de steek toen ik naar huis ging
Stuurde me een hele andere kant uit en ik moest linksaf gaan waar ik dat niet mocht en zo  >:(

Het gaat steeds beter met Catka, ze komt nu ook los en is niet zo bang uitgevallen als Bello. en knuffelen dat ze doet ;D

Ze blijft tenminste op de standaard zitten als ik even naar de keuken loopt.

Maar ik moet ff onder de zonnenbank, ik heb erge rugpijn (vanmorgen moest ik uit bed gehaald worden grrrrrrr) en kijken of het een beetje helpt. (ben ook aan vakantie toe ;)).

Groetjes Dorothé