27 juli 2025, 12:45:18

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Zo we zijn weer terug uit Belgïe, we waren in het plaatsje Uitbergen bij een heeeeelllle lieve familie.

Vandaag hadden we een dagje Gent, gelukkig voor mij was de vogelmarkt net afgelopen (vind het altijd zo zielig)

Dus straks lekker vroeg naar bedje en morgenochtend ff uitslapen (we hebben alle 2 een halve snip genomen).

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Ineke

Citaat van: Bello op 15 november 2006, 21:21:40
We hebben alleen een digitale foto camera, dus hoe kan ik dit dan op gaan nemen???

O, op veel digi's zit n mogelijkheid voor video's. Jammerrrrrrr!
Catka ziet mooi uit!

Bello

Ja we zijn ook heel blij dat we toch een 2e valkje erbij krijgen, maar het is nog ff wachten tot we Catka mogen halen (dat doen we zeker niet te vroeg hoor)

We zijn net terug van sporten, we zijn zaterdag niet geweest, dus deze week gaan we 4 keer.

Kom ik daar sta ik  op de lijst bij de 40 fanatiekste sporters van de sportschool.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Dat moet je toch een goed gevoel geven dat je bij de eerste 40 hoort?
Hoe oud is Catka nu?

Groetjes Anja

Coco en Chantal

Catka is 12 oktober uit haar eitje gekropen ;D, dus morgen de 23ste november 6 weekjes oud 8).
Jeetje wat gaat dat toch snel :)

Groetjes Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Bello

Hoi Chantal,

Jeetje 6 weken al?? dat gaat snel he,

we komen dit weekend zeker kijken, we sturen je wel ff een mailtje om de tijd en dag af te spreken!!!

30 november heb ik BHV curcus in Helmond!!!!

Bij de firma Tuin (tegenover Praxis) word weer een leerzame en interesante dag!!!

Helaas kan ik dan niet naar de Jumper (ligt in de buurt) want we zijn met 6 personen van het bedrijf waar ik werk.

Gingen we vanavond stemmen en terug bij onze auto lag er een oude vrouw op de stoep (ze was gevallen)

We hebben beide BHV dus ff geholpen en met hondje en al in onze auto gezet en naar haar huis gebracht (Weer een goede daad verricht ;D)

Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Wat een geluk dat jullie die mevrouw aantroffen. Goed gedaan hoor.

Is Catka alweer 6 weken dat gaat echt supersnel.
Alvast veel succes als je bij haar gaat kijken. Maar dat zal wel lukken neem ik aan. Doe Chantal maar de groetjes van ons.

Groetjes Anja

Bello

Kijk eens hoe ze er uit ziet :D

Mooi he,

Dorothé

Bello

hehe,

Niet te geloven morgen word de slaapkamerkast gebracht, vriendje lief heeft een vrije dag genomen, ik kan moeilijk vrij krijgen op vrijdag.

EINDELIJK kunnen dan de kleren weer in de kast, de dozen hangen mij echt de keel uit, staan nu op de computerkamer.
Ben benieuwd als ik morgen uit mijn werk kom  ;D

En als de t.v. opgehangen is en de schilderijen enzo dan maak ik wel een foto om het eind resultaat te laten zien.

Zondag gaan we naar Catka kijken :D

Dorothé

Ineke

Catka is inderdaad n mooi pieteke!
Veel plezier met t inruimen van de kleren :P

Anja

Hoi Dorothé,

Catka is idd een mooi valkje maar hoe kan het ook anders.

En was de kast al ingeruimd  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

Hoi hoi

Mooi joh de kast op de slaapkamer, het is een hoekkast geworden, maar was niet ingeruimd toen ik thuis kwam.

Wil deze eerst met een doek afdoen en dan morgen de kleren erin doen, man wat een kast zeg en met verlichting, dus niet meer in de donker graaien naar je kleren ;D

Vriendje lief had de plinten aangepast en de flatscreen opgehangen, dus een priegelwerk.

Ging ik vanmorgen werken en Bello zat lekker op zijn schouder tijdens het stofzuigen ( zo'n grote vent met een valkje op zijn schouder, dat is echt een foto waard hoor.

Groetjes Dorothé

*Petra*

Hoi Dorothé,

Veel succes met inruimen morgen  ;D ;D.
Een mooi valkje hoor, jullie Catka !!
Enne .. doe ook de groetjes van me aan Chantal..

Groeten Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Dorothé,

Veel succes met inruimen enne we willen die foto wel zien  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

Natuurlijk natuurlijk ;)

maar alleen als de kamer helemaal klaar is

speakers moeten nog opgehangen worden
de schilderijen hangen nog niet

maar ik beloof je: de foto's  laat ik hier zien hoor ;D

Dorothé

ps: we gaan zo met onze vriendengroep uit eten in Venray en daarna gaan we lekker nog wat drinken in een keigezellig café