3 augustus 2025, 20:45:31

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Anke

Hoi,
Ik heb in stilte genoten ;D ;D ;D
Wanneer gaan ze verhuizen?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

oh wat lief!! en daar moet je strakkies afscheid van gaan nemen. bah!
maar een goed huisje krijgen ze  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bello

Voorlopig staat zaterdag in de planning maar ze doen het zo goed, maar wil ze niet te vroeg laten verhuizen en vond zaterdag wel de juiste dag.

Ze blijven netjes op gewicht, worden goed opgevoed door Bello en Yeentje.

Zal wel stil worden, dit jaar geen nestje meer bij ons.
1 nestje per jaar vind ik wel genoeg, ben nu ook nog steeds herstellende van mijn operatie.

Jannes en Catka zitten momenteel achter mij in een grote kooi boven en Jannes is alweer gelukkig een beetje aan het veranderen......positief bedoel ik ;D

Ja Kim, daar moeten we afscheid van gaan nemen :'( :'(, is wel moeilijk maar ze krijgen goede baasjes.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Guinevere

Wat een schattige foto's ! Wat leuk dat je voor beide een leuk huisje hebt !

Bello

een goed baasje uitzoeken is ook een heel gepuzzel.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Wat een lieve foto's.

B&Y.........geweldig. Ze leert het nog wel hoor. Gelukkig dat Jannes weer aan het bijdraaien is.

Liefs,

Anja

Caroline

Lieve foto's!!!!

Sterkte met afscheid nemen.  :'(

Altijd moeilijk maar .... ze krijgen geweldige nieuwe huisjes.  ;)

Verder alles goed??

Liefs Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

sterkte morgenavond met afscheid nemen, maar ook veel plezier hoor!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bello

Nog 1 nachtje slapen en dan gaan Grad (Levi) verhuizen...

Voelt raar maar hij krijgt een superbaasje  ;D dus dat scheelt ;D ;D ;D

Vanavond lekker met ze zitten knuffelen en hup de kooi in bij Bello en Yeentje.

eh Caroline,....... ik moet geduld hebben met herstellen maar hoe lang nog?????? Weet nu dubbel en dwars wat het betekend om naar je lichaam te luisteren. Daarbij heeft onze Mickey (kat) suiker en moeten hem 2 keer per dag spuiten en geregels bloed prikken.

Kim, het voelt raar maar ook fijn, omdat je iemand anders een lief valkje kunt overhandigen en de blije gezichten te zien ;)

Groetjes Dorothé

Bello

Gisteravond is Grad (Levi) verhuisd......nog een laatste knuffel gegeven en met een heel goed gevoel aan Sanne overhandigd. Hij mocht in een hele mooie reismand en hup op naar het nieuwe huisje en nieuw vriendje RT die ongeduldig zat te wachten ;)

Kreeg nog hele mooie bloemen die nu in de grote vazen voor de raam staan... dank je wel hoor Sanne :-*

Vanochtend hebben we Fieke (Kiwi) naar zijn nieuwe baasjes gebracht die niet ver van ons vandaan wonen.
Hij kwam in een perflast kooi te zitten die al klaar stond met eten en water. Ook Kiwi heeft lieve baasjes gekregen.
Kiwi was helemaal niet bang in de auto en zat fijn aan de trosgierst te knabbelen...

Is nu wel heel stil hier in huis....Jannes en Catka zitten ook weer beneden in de kooi. De kooi waar Jannes en Catka boven inzaten staat al weer helemaal schoongemaakt in het tuinhuis.

Is wel weer ff wennen zonder donsjes, maar als ik de nieuwe foto's zo zie bij Sanne, dan blijven we toch op de hoogte.

Groetjes Dorothé

Always look..

;D jah Dorothé ik kan het niet laten om foto's te maken van me kerels!
Heb de camera in hand bereik liggen dus gaat helemaal goed komen!

vanavond mogen ze er nog even uit, merk dat Levi wel een beetje moe is van alle nieuwe dingen hier maar ze zitten (met tralies er tussen) strak tegen elkaar dus gaat helemaal goed komen hier!!  :-* :-*

*Manon*

Fijn dat de jongen fijne huisjes gevonden hebben Dorothé!

Liefs Manon

Guinevere

Hoi Dorothe,

Wat fijn dat ze beiden een leuk huisje hebben gevonden !
Zal inderdaad wel wennen zijn, gelukkig kan je op  de foto's zien hoe geweldig ze het doen !

Bello

Oh oh oh

Kom ik vanmiddag thuis.....had Yeentje weer huis gehouden.
Als eerste heb ik maar de stofzuiger gepakt.........
Ach ja zo blijf je bezig he ;D

Is stil zonder de jonkies maar het gaat met beide valkjes goed.
Ze worden goed verzorgd en als je dan die tevreden koppies ziet op de foto's.......

Dorothé

Anke

Hoi Dorothé,
Het zal zeker wel stil zijn zonder de twee kleintjes.
Gelukkig hoef je je niet te vervelen met Yeentje in huis ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes