26 juli 2025, 10:17:34

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Anja

Citaat van: Bello op  1 november 2006, 22:29:21

Maar we volgen ook een stevig voedingsprogramma en schrik niet hier gaat er nu per dag 20 boterhammen(samen) doorheen om een snelle verbranding te krijgen.

En dan heb je echt geen trek in tussendoortjes

Groetjes Dorothé

Hoi Dorothé,

20 boterhammen wow nee dan zit je buikje wel vol.
Maar eet je 's avonds dan wel gewoon een warme maaltijd?
Ik ben er allemaal niet zo in thuis in afvallen en voedingsprogramma's.
Gelukkig maar.

Groetjes Anja

Bello

Joh,

ik ook niet maar toen ik 4 jaar gelden ziek werd en ze begonnen met hormonen in te spuiten was het afgelopen met mijn 58-61 kg.

Doei Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

en hebben jullie Teuntjes foto gezien bij de foto's van november???

Daar staat Teuntje (3e foto) ook bij.

Petra,

Zo weer ff wezen cardiofitnessen vanavond.

Nee joh, ik mag gelukkig maar 8 boterhammen per dag en mijn vriend de overgbleven 12 boterhammen.

En niet te geloven hij stond op de weegschaal vanavond en er zijn al 7 kilo vanaf.

Ik ben gelukkig geen Boeing 74 7 meer!! dus dat gaat ook de goede kant op.

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Nee ik had Teuntje niet herkend maar nu je het zegt.
Heb je ook onze Yara gezien dan fotonr 13.

Het gaat goed met jullie afvallen lees ik wel.
Ga zo door zou ik zeggen.

Groetjes Anja

Bello

Hallootjes

Gisteravond hadden we (alweer) personeelsfeestje en toen zijn we in Bottrop (Duitsland) wezen skieen.

Nou nooooooiiiitttt meer, we waren geen natuurtalenten.

Het eten was echt heeeel slecht.

Groetjes Dorothé

Ineke

Je had ook hier naar Snowworld in Landgraaf moeten komen :D

Bello

Ja we weten dat er in Landgraaf ook zo iets is, maar het was geregeld door de personeelvereining van het werk van mijn vriend.

Ineke ben jij daar  geweest???
Zo ja hoe is daar het lesgeven?

In Bottrop een puinzooi.

Dorothé

aha ook een Limburgse??

Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Wat jammer dat het personeelsfeest tegenviel.
En het eten slecht.
Je hebt er toch altijd een verwachting van en als het dan tegenvalt is eigenlijk je hele avond naar de knoppen.

Groetjes Anja

Ineke

Hoi Dorothe, ik ben er nog niet geweest (terwijl t hier om de hoek is), maar heb van velen gehoord dat t mooi om te skieen is en dat t eten lekker is. Het eerste vind ik niet belangrijk, t tweede wel ;D Ik ben iemand die wel n paar heuveltjes af wil, maar dan kijk ik liever met n glaasje en n hapje hoe anderen t doen.
Ik ken niemand die er les heeft, dus ik weet niet of dat goed is.
Lijkt mij wel n dure hobby, als je wekelijks de nodige banen wilt maken.

Bello

Ik bedoel een les tijdens een personeelsfeestje voordat je de latten op mag.

Eten was ronduit smerig, ik werd er gewoon misselijk van.
En de plastic (glazen) roken vies, had je een spa rood (blauw hadden ze niet) rook dit naar bier of andere sterke drank.
Ik heb die avond dus ook maar 2 glazen vocht naar binnen gekregen.

Dorothé

Bello

Bellootje had vanmorgen zijn knuffelbui weer, man daar geniet je gewoon van :D

Zo vanmorgen naar de sportschool geweest, normaal gaan we zaterdags s'morgens maar vriendje lief ging de ruwer op de muren aanbrengen op de slaapkamer en a.s. zaterdag komt de structuurverf op de muren.

De kleur is: EERLIJK WIT (wit met een kleurtje erin)
lijkt een beetje op licht vanille.

En dan eindelijk kunnen we de nieuwe slaapkamer kast laten komen op 24 november.

de kleren zitten nu nog allemaal in dozen,
zal raar zijn kleren in de kast

groetjes Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Het eind komt in zicht dus.
Wel dan je kleren uit de kast halen ( op 24 nov) en niet overal in dozen gaan snuffelen.

Ik geniet ook altijd van de knuffelbuien hier en ik denk dat je dat ook blijft doen.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Dorothé,

Wat raar, kleding in de kast  ;D ;D.
Zal wel weer even wennen zijn...

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Ja nu pakken we telkens de kleren die bovenaan liggen (liefst kleren die niet gestreken moeten worden)

Soms word je er gek van: in welke doos zit ook alweer?? en waar heb ik dat nu gelaten.

Gelukkig heb ik maar 3 dozen met kleren (waren dus al uitgesortteerd en de kleren die we niet droegen naar een kledingverzamelplaats gebracht).

Want de kleren zitten al een hele tijd in dozen.

Bello zijn opa en oma (de ouders van mijn vriend dus) waren vanmiddag op bezoek.

Bellootje had een hoop plezier hoor en weet dan niet bij wie hij moet zitten.
Maar hij  moest weer in de kooi toen er koffie en thee op tafel kwam.

Dorothé

*Petra*

Hoi Dorothé,

Ik vind dat altijd al zo vervelend als je op vakantie bent, en de kleren zitten in de koffer. Je gaat iets zoeken, het zit altijd onderop, en je krijgt de koffer NOOIT meer dicht. Maar ja, hoort erbij zeggen ze  :-\
Vanmiddag hadden we ook visite, en hebben de valkjes lekker mee gesnoept van de amandel- en speculaasstaaf  ;D ;D!

Groetjes Petra  :D 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !